Later komt de spijtquote:Op woensdag 13 november 2019 14:11 schreef rubbereend het volgende:
even jullie expertise gebruiken voor een stukje op de FP, wat vinden jullie te meest toepasselijke liedjes van Hazes op deze gate. Ik zag ze in het begin voorbij vliegen hier
Een Breetje verliefd.quote:Op woensdag 13 november 2019 14:11 schreef rubbereend het volgende:
even jullie expertise gebruiken voor een stukje op de FP, wat vinden jullie te meest toepasselijke liedjes van Hazes op deze gate. Ik zag ze in het begin voorbij vliegen hier
Het hele repertoire van André senior is wel van toepassing.quote:Op woensdag 13 november 2019 14:15 schreef maily het volgende:
[..]
Een Breetje verliefd.
Kleine jongen.
Eenzame Kerst.
Ook van zichzelfquote:Op woensdag 13 november 2019 14:17 schreef Messina het volgende:
Heeft hij eigenlijk ook liedjes van zichzelf, of is alles een cover van zijn vaders muziek?
Ja: "Leef alsof het je laatste dag is".quote:Op woensdag 13 november 2019 14:17 schreef Messina het volgende:
Heeft hij eigenlijk ook liedjes van zichzelf, of is alles een cover van zijn vaders muziek?
En ga, a, a, aquote:Op woensdag 13 november 2019 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja: "Leef alsof het je laatste dag is".
Dit is geen flaterende foto.quote:Op woensdag 13 november 2019 14:19 schreef letmehearyouscream het volgende:
[ afbeelding ]
Ik stem voor "Wij houden van oranje".
welke van La Maasland wel dan??quote:
ja dat dekt de lading denk ik wel....quote:Op woensdag 13 november 2019 14:25 schreef Ole het volgende:
Wie kan mij vertellen wat ik gisteren heb gedaan ?
Tis totaal m'n muzieksmaak niet maar toch vind ik dát echt een gezellig hos-lied.quote:Op woensdag 13 november 2019 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja: "Leef alsof het je laatste dag is".
Het gros ziet er slechter uit op die leeftijd. Niet dat ik Bridget leuk vind verder.quote:Op woensdag 13 november 2019 14:25 schreef Craptacular het volgende:
Ze is al 45, dan zien de meesten vrouwen er niet meer fris uit.
Hossen.quote:Op woensdag 13 november 2019 14:26 schreef Greys het volgende:
Tis totaal m'n muzieksmaak niet maar toch vind ik dát echt een gezellig hos-lied.
Wel beter.quote:Op woensdag 13 november 2019 14:26 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze foto ziet er i.i.g. wat beter uit.
Tis vreselijk en toch af en toe wel ff lekker. Probeer het eens, je knapt ervan op!quote:
Een beetje hossen op slechte muziek met een stel dronken mensen. Nee dank je, ik ga liever gewoon dansen.quote:Op woensdag 13 november 2019 14:29 schreef Greys het volgende:
Tis vreselijk en toch af en toe wel ff lekker. Probeer het eens, je knapt ervan op!
Ja! Ff uit je dak. Ga ha ha ha, Gá!quote:Op woensdag 13 november 2019 14:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis vreselijk en toch af en toe wel ff lekker. Probeer het eens, je knapt ervan op!
Ik zie Djarno eigenlijk amper voorbijkomen en dat terwijl Djarno eerst echt 24/7 met Dre was.quote:Op woensdag 13 november 2019 14:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
eenzame kerst.
Maar dat komt volgende maand pas als bridget en dre weer uit elkaar zijn en hij in een hotelletje zijn verdriet weg zit te zuipen met Djarno
Wellicht is Bridget niet zo van de trio's.quote:Op woensdag 13 november 2019 14:36 schreef Fokkie83 het volgende:
Ik zie Djarno eigenlijk amper voorbijkomen en dat terwijl Djarno eerst echt 24/7 met Dre was.
Stiekem heeft Dre met Djarno en is Bridget slechts afleidingquote:Op woensdag 13 november 2019 14:36 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Ik zie Djarno eigenlijk amper voorbijkomen en dat terwijl Djarno eerst echt 24/7 met Dre was.
Zou ook een leuke plot twist zijn.quote:Op woensdag 13 november 2019 14:37 schreef Ole het volgende:
Stiekem heeft Dre met Djarno en is Bridget slechts afleiding
Alles kan in SHO land. Lezen jullie weer mee Evert e.a.?quote:Op woensdag 13 november 2019 14:38 schreef Nine. het volgende:
[..]
Zou ook een leuke plot twist zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |