Tis vreselijk en toch af en toe wel ff lekker. Probeer het eens, je knapt ervan op!quote:
Een beetje hossen op slechte muziek met een stel dronken mensen. Nee dank je, ik ga liever gewoon dansen.quote:Op woensdag 13 november 2019 14:29 schreef Greys het volgende:
Tis vreselijk en toch af en toe wel ff lekker. Probeer het eens, je knapt ervan op!
Ja! Ff uit je dak. Ga ha ha ha, Gá!quote:Op woensdag 13 november 2019 14:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis vreselijk en toch af en toe wel ff lekker. Probeer het eens, je knapt ervan op!
Ik zie Djarno eigenlijk amper voorbijkomen en dat terwijl Djarno eerst echt 24/7 met Dre was.quote:Op woensdag 13 november 2019 14:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
eenzame kerst.
Maar dat komt volgende maand pas als bridget en dre weer uit elkaar zijn en hij in een hotelletje zijn verdriet weg zit te zuipen met Djarno
Wellicht is Bridget niet zo van de trio's.quote:Op woensdag 13 november 2019 14:36 schreef Fokkie83 het volgende:
Ik zie Djarno eigenlijk amper voorbijkomen en dat terwijl Djarno eerst echt 24/7 met Dre was.
Stiekem heeft Dre met Djarno en is Bridget slechts afleidingquote:Op woensdag 13 november 2019 14:36 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Ik zie Djarno eigenlijk amper voorbijkomen en dat terwijl Djarno eerst echt 24/7 met Dre was.
Zou ook een leuke plot twist zijn.quote:Op woensdag 13 november 2019 14:37 schreef Ole het volgende:
Stiekem heeft Dre met Djarno en is Bridget slechts afleiding
Alles kan in SHO land. Lezen jullie weer mee Evert e.a.?quote:Op woensdag 13 november 2019 14:38 schreef Nine. het volgende:
[..]
Zou ook een leuke plot twist zijn.
George Michael had ook een voorkeur voor oudere dames voordat ie uit de kast kwam...quote:Op woensdag 13 november 2019 14:41 schreef Ole het volgende:
Alles kan in SHO land. Lezen jullie weer mee Evert e.a.?
Oh god wie is Django nou weer.quote:Op woensdag 13 november 2019 14:36 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Django???quote:Op woensdag 13 november 2019 14:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god wie is Django nou weer.
Moment jongens, ik moet me even inlezen.
quote:Djarno Givano Hofland is een Nederlands voormalig voetballer die als aanvaller voor AGOVV Apeldoorn speelde.
Het neefje van André en mede-proleet. Gouden kettingen, jong aan kinderen begonnen, ordinair.quote:Op woensdag 13 november 2019 14:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god wie is Django nou weer.
Moment jongens, ik moet me even inlezen.
Dat zeg ik!quote:Op woensdag 13 november 2019 14:48 schreef Nizno het volgende:
En de grote liefde van Dré
https://www.gids.tv/video(...)efde-van-andre-hazes
Ja we zijn weer eerder dan alle bladen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |