En het erge is...het is niet eens zo'n onwaarschijnlijk scenario ookquote:Op dinsdag 12 november 2019 16:57 schreef Toverheks het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me, over een paar weken trekt Hazes weer aan het belletje bij Mo, op zijn knieen smeekt ie of ze het hem wil vergeven, dat dit de misstap van zijn leven was en dat |hij Mo nu trouw beloofd, er komt een gave bruiloft aan, hier en op Ibiza, moeders en Rox van de partij en ze leefde nog lang en gelukkig . En de bladen kunnen er weer een draai aan geven en de verkoop stijgt, en Hazes scoort een nummer 1 hit met al zijn sores in een liedje gepropt
Ach het is een gave, ik moet ermee leren leven hequote:Op dinsdag 12 november 2019 16:58 schreef totebel het volgende:
[..]
En het erge is...het is niet eens zo'n onwaarschijnlijk scenario ook
Een speeltje is wel wat gevaarlijk als je zelf in de spotlights staat, nou ja als een bn'er die afzwakt min of meer. Je maakt jezelf nogal belachelijkquote:Op dinsdag 12 november 2019 16:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zo'n André is natuurlijk wel een leuk speeltje voor een vrouw als Bridget, al zal de lol er snel af zijn.
Dan had ik toch een ander speeltje gezocht en niet dit kindmannetje.quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zo'n André is natuurlijk wel een leuk speeltje voor een vrouw als Bridget, al zal de lol er snel af zijn.
Soms passen mensen wel bij elkaar ondanks leeftijd. Maar dit is nogal lachwekkendquote:Op dinsdag 12 november 2019 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan had ik toch een ander speeltje gezocht en niet dit kindmannetje.
Kweetniequote:Op dinsdag 12 november 2019 17:06 schreef Peter het volgende:
Hoe is het met meneer kaktus en zijn jongere vrouw afgelopen?
SHO / [GATENIET] Peter Jan & Virginia #46 - PJR & V vs Leerdamquote:Op dinsdag 12 november 2019 17:06 schreef Peter het volgende:
Spelende vrouw, wat heb je nou geleerd?quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:06 schreef Peter het volgende:
Volgend jaar, dit jaar eerst "Eenzame kerst" opnieuw opnemen.quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:57 schreef Toverheks het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me, over een paar weken trekt Hazes weer aan het belletje bij Mo, op zijn knieen smeekt ie of ze het hem wil vergeven, dat dit de misstap van zijn leven was en dat |hij Mo nu trouw beloofd, er komt een gave bruiloft aan, hier en op Ibiza, moeders en Rox van de partij en ze leefde nog lang en gelukkig . En de bladen kunnen er weer een draai aan geven en de verkoop stijgt, en Hazes scoort een nummer 1 hit met al zijn sores in een liedje gepropt
quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgend jaar, dit jaar eerst "Eenzame kerst" opnieuw opnemen.
hoop ik ookquote:Op dinsdag 12 november 2019 16:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook. Hij heeft een nogal domme move gemaakt. Ik hoop dat Mo zit te schateren op haar design bank met een fles wijn.
Dit genereert wel veel meer aandacht, de veel te jonge buurjongen zijn we nu bij Bridget wel gewend en levert geen aandacht meer op.quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een hoger niveau dan Dre is niet zo moeilijk, maar laten we nu niet doen of Bridget van zo'n hoog niveau is. Overigens loopt dat bedrijf van haar helemaal niet zo goed...quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:41 schreef Toverheks het volgende:
Zal mijn niet verbazen als Bridget er heel gauw een punt achter zet, hij is niet van haar nivo, volgens mij weet Hazes niet eens wat er in de wereld speelt, en voor het geld hoeft Bridget het niet te doen, ze heeft een goed lopend bedrijf en is gauw uitgekeken op patsertje met zijn goude kettingkjes, Bridget krijgt spijt en zal gaan zingen Zo heb ik het nooit bedoelt, nee nooit zo heb ik het nooit bedoelt
quote:Kledinglijn
In 2011 lanceerde Bridget haar eigen kledingmerk "B By Bridget". Na enkele jaren werd het merk omgedoopt tot "InnerCalm By Bridget". In 2018 werd de geldkraan dichtgedraaid en bleef alleen winkel "Melting Pot" in Amsterdam over.
Melting potquote:Op dinsdag 12 november 2019 17:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
Een hoger niveau dan Dre is niet zo moeilijk, maar laten we nu niet doen of Bridget van zo'n hoog niveau is. Overigens loopt dat bedrijf van haar helemaal niet zo goed...
[..]
quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:27 schreef maily het volgende:
[..]
Ontdooid door liefde
Van een kleine aanbidder
Voor zolang het duurt.
Moet je 24 uur per dag verliefd kijken dan? Ook als je (ongevraagd) op straat gefotografeerd wordt?quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind met die foto niet veel mis eigenlijk. Misschien haakt Bridget net voordat de foto gemaakt werd bij Dre aan. Dan krijg je dus zoiets.
Overigens vind ik Bridget er niet verliefd uitzien op de foto. Eerder strontchagerijnig.
volgens mij had ze ook een productie media bedrijfjequote:Op dinsdag 12 november 2019 17:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
Een hoger niveau dan Dre is niet zo moeilijk, maar laten we nu niet doen of Bridget van zo'n hoog niveau is. Overigens loopt dat bedrijf van haar helemaal niet zo goed...
[..]
Ben je vergeten hoe oud hij was toen Monique het met hem aanpapte?quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je mevrouw Verkneukel ook weer...quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:38 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Moet je 24 uur per dag verliefd kijken dan? Ook als je (ongevraagd) op straat gefotografeerd wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |