Heeft die zijn oma nooit opgehaald in het bejaardentehuis dan?quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:24 schreef yvonne het volgende:
Hij ziet er ook helemaal ongemakkelijk uit, nooit gewend een vrouw aan de arm te hebben.
Ik denk dat Drétje een appie heeft verstuurd met wat biertjes op. Je weet hoe dat gaatquote:Op dinsdag 12 november 2019 16:24 schreef yvonne het volgende:
Hij ziet er ook helemaal ongemakkelijk uit, nooit gewend een vrouw aan de arm te hebben.
de knuffel van Mees in de recyclequote:Op dinsdag 12 november 2019 16:27 schreef yvonne het volgende:
Wat is dat voor tas?
Zo'n dodekattentas van Tinkebell?
Furby van Dre...quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:27 schreef yvonne het volgende:
Wat is dat voor tas?
quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:27 schreef yvonne het volgende:
Wat is dat voor tas?
Je moet wel weten dat het geld kost. Wat is dat voor waanzinquote:
waarom denk je dat Mo geen kleding bij de zeeman mag kopen voor de kleinste Dréquote:Op dinsdag 12 november 2019 16:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet wel weten dat het geld kost. Wat is dat voor waanzin
Geen idéé, of toch jawel.quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom denk je dat Mo geen kleding bij de zeeman mag kopen voor de kleinste Dré
Ik denk dat hij straks nog veel meer spijt heeft.quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:23 schreef Poezewoes het volgende:
Bridget kan André wel opvreten nu in haar verliefdheid, als het weer over is, heeft ze spijt dat ze het niet gedaan heeft
Dat vermoed ik ook. Hij heeft een nogal domme move gemaakt. Ik hoop dat Mo zit te schateren op haar design bank met een fles wijn.quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat hij straks nog veel meer spijt heeft.
Vooral dat hij zich zo door haar heeft laten beïnvloeden, want al die Hazesteksten die zij al weken post zijn vooral een hint naar hem dat hij eea openbaar moest maken.
Met dat "het is tijd" filmpje als hoogtepunt.
Ik vermoed dat Dré toch boos op haar is en er niet op gerekend had dat Bridget dit uit had laten lekken. Hij had denk ik liever gewoon van twee walletjes willen blijven eten en voelt zich voor het blok gezet.quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind met die foto niet veel mis eigenlijk. Misschien haakt Bridget net voordat de foto gemaakt werd bij Dre aan. Dan krijg je dus zoiets.
Overigens vind ik Bridget er niet verliefd uitzien op de foto. Eerder strontchagerijnig.
Ja zoiets.quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Dré toch boos op haar is en er niet op gerekend had dat Bridget dit uit had laten lekken. Hij had denk ik liever gewoon van twee walletjes willen blijven eten en voelt zich voor het blok gezet.
Ik denk eerder Dre. Die is in een val gelopen.quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:41 schreef Toverheks het volgende:
Zal mijn niet verbazen als Bridget er heel gauw een punt achter zet, hij is niet van haar nivo, volgens mij weet Hazes niet eens wat er in de wereld speelt, en voor het geld hoeft Bridget het niet te doen, ze heeft een goed lopend bedrijf en is gauw uitgekeken op patsertje met zijn goude kettingkjes, Bridget krijgt spijt en zal gaan zingen Zo heb ik het nooit bedoelt, nee nooit zo heb ik het nooit bedoelt
Nou weet ik zo net nog niet, maar dit is smullen toch wat een soapquote:Op dinsdag 12 november 2019 16:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk eerder Dre. Die is in een val gelopen.
Zekersquote:Op dinsdag 12 november 2019 16:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou weet ik zo net nog niet, maar dit is smullen toch wat een soap
Ik denk dat je daar zomaar weleens gelijk in kunt hebben.quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk eerder Dre. Die is in een val gelopen.
En zo'n André is natuurlijk wel een leuk speeltje voor een vrouw als Bridget, al zal de lol er snel af zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:52 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar zomaar weleens gelijk in kunt hebben.
Zo'n vreselijk lampje is het nu ook weer niet en Bridget lijkt me toch wel een behoorlijk berekenende tante
We hadden het zelf nooit zo mooi kunnen verzinnenquote:Op dinsdag 12 november 2019 16:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou weet ik zo net nog niet, maar dit is smullen toch wat een soap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |