Yep, vanaf 18.00 uur stroomt het daar wel binnen en bespreken we programma's die geen eigen topic hebben en is er heel veel liefdequote:
Toen ik dacht aan wie een homewrecker in Hilversum zou kunnen zijn rolde als eerste Bridget eruit.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:21 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Hoe kwam jij eigenlijk op Bridget?
Ik was zelf nooit op dit briljante idee gekomen maar achteraf is het best logisch: blond, voluptueus, ouder, bitch.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Toen ik dacht aan wie een homewrecker in Hilversum zou kunnen zijn rolde als eerste Bridget eruit.
quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Toen ik dacht aan wie een homewrecker in Hilversum zou kunnen zijn rolde als eerste Bridget eruit.
Zover dacht ik in eerste instantie niet, maar inderdaad jaquote:Op dinsdag 12 november 2019 20:30 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik was zelf nooit op dit briljante idee gekomen maar achteraf is het best logisch: blond, voluptueus, ouder, bitch.
Daar voel je niks van, maar 25 vind ik een tikkeltje te jong ik zeg 26/28 jaar die mag wel ff komen vegenquote:Op dinsdag 12 november 2019 20:20 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hij houdt ervan bemoederd te worden, tja ze bestaan, dus dames wanhoop niet, voor je het weet kom je er één tegen van een jaar of 25
Heel verzorgend en lief en leuk relatiemateriaalquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:23 schreef Woonbootjes het volgende:
bij Linda,s Zomerweek deed Bridget ook wel leuke uitspraken !! Staat op You Tube
Hoe zie je zo'n story? #instanoobquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:42 schreef mijntjexx het volgende:
Andre heeft nu een story op insta, samen met Bridget bij een concert
de rondjes bovenaanquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hoe zie je zo'n story? #instanoob
Ik kan het niet zien geloof ik. Maar die twee laten er geen gras over groeien zeg. Vraag me af of hij zijn zoontje al heeft gezien sinds dat hij terug is uit België.quote:
Je volgt iemand ( andre dus), dan verschijnen er rondjes bovenaan op je insta dat iemand een story heeft geplaatst. Je kan ook naar Andre's pagina gaan op insta en dan op zijn profielfoto drukkenquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:48 schreef maily het volgende:
[..]
Welke van de rondjes bedoel je? Noem een titel ....
Ik zie het ja. Wie is die ouwe knar in het begin?quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:50 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Je volgt iemand ( andre dus), dan verschijnen er rondjes bovenaan op je insta dat iemand een story heeft geplaatst. Je kan ook naar Andre's pagina gaan op insta en dan op zijn profielfoto drukken
geen ideequote:Op dinsdag 12 november 2019 21:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Wie is die ouwe knar in het begin?
Bridget?quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Heb geen insta en ik volg niet ....quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:50 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Je volgt iemand ( andre dus), dan verschijnen er rondjes bovenaan op je insta dat iemand een story heeft geplaatst. Je kan ook naar Andre's pagina gaan op insta en dan op zijn profielfoto drukken
Screenshots pls ....quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |