Enorm.quote:
Waren adblockers hier niet verboden of loop ik hopeloos achter?quote:Op donderdag 21 november 2019 17:27 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik zie het woord Bosch niet meer door mn adblocker.
twitter:TourDeJose twitterde op vrijdag 22-11-2019 om 11:01:59And yes I could do with a few kg less on the stomach and behind area but I am damn proud of these legs because they took a lot of hard effort. My body is healthy, bounced back from cancer and mental setbacks and takes me up mountains I always thought impossible. https://t.co/kwhGlHZJ0D reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
En het belangrijkste: een strakke lijn.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:12 schreef heywoodu het volgende:
Best een aardig potje benen gekweekt, ik vind het op zich wel knap van d'r
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:06 schreef heywoodu het volgende:
twitter:TourDeJose twitterde op vrijdag 22-11-2019 om 11:01:59And yes I could do with a few kg less on the stomach and behind area but I am damn proud of these legs because they took a lot of hard effort. My body is healthy, bounced back from cancer and mental setbacks and takes me up mountains I always thought impossible. https://t.co/kwhGlHZJ0D reageer retweet
Zou je raken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Die benen zijn veel te weinig gespierd voor mij om te raken.quote:
Uitstekend plan, regel jij het even?quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
PaternosterGodin is aangereden jongens.
Zullen we haar namens WLR een fruitmand sturen?
Zou ze mijn banaan lusten?quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
PaternosterGodin is aangereden jongens.
Zullen we haar namens WLR een fruitmand sturen?
Ze vertaalt/vertaalde evangelische boeken en zoekt soundbites van psalmen en andere Bijbelse teksten voor dementiepatiëntenquote:Op vrijdag 22 november 2019 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
José is weer aan het solliciteren op twitter, gênant.
Dan ben je of een ontzettende baas of ontzettend wanhopig.quote:Op vrijdag 22 november 2019 16:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze vertaalt/vertaalde evangelische boeken en zoekt soundbites van psalmen en andere Bijbelse teksten voor dementiepatiënten
Ik durf hier niet te mentionen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:07 schreef showtimer het volgende:
Voor alle naar huis rennende WLR vrienden en vriendinnen
[ afbeelding ]
50% korting geldig tot 23:59 op 02/12/2019. Toegang tot een jaar sport tegen een vooruitbetaling van ¤19.99.
Ik zag vanmorgen dat Eurosport automatisch geld had afgeschreven, maar gelukkig wel voor dat bedrag. Had jij dat niet?quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:07 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
50% korting geldig tot 23:59 op 02/12/2019. Toegang tot een jaar sport tegen een vooruitbetaling van ¤19.99.
Nee, ik zeg altijd meteen weer op. Heb je wel geluk gehad volgens mij, sympathieke mensen van Home of Cycling.quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen dat Eurosport automatisch geld had afgeschreven, maar gelukkig wel voor dat bedrag. Had jij dat niet?
Ik wist überhaupt niet dat dat automatisch verlengd zou worden.quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nee, ik zeg altijd meteen weer op. Heb je wel geluk gehad volgens mij, sympathieke mensen van Home of Cycling.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wist überhaupt niet dat dat automatisch verlengd zou worden.
Verdomme, vorige week m'n abo verlengd. Naaistreken ditquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:07 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |