Waarom....quote:Op dinsdag 12 november 2019 13:00 schreef fespo het volgende:
ik wil daar alleen maar even in de spiegel kijken
Lekker met de rol onder je oksel naar de toilet lopen, net als op de camping.quote:Op dinsdag 12 november 2019 14:18 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, wel een keer een rol van huis mee naar kantoor genomen, was een periode dat ze ineens zuinig gingen doen, en dat papier leek wel schuurpapier... dus hadden we een afdelings-rol
de hilariteit
rebels protest is aan mij wel besteed zoals je kan zien
Zo'n show werd er inderdaad van gemaakt, één had er zelfs zo'n toilettasje bijquote:Op maandag 18 november 2019 12:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Lekker met de rol onder je oksel naar de toilet lopen, net als op de camping.
quote:Op dinsdag 12 november 2019 14:18 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, wel een keer een rol van huis mee naar kantoor genomen, was een periode dat ze ineens zuinig gingen doen, en dat papier leek wel schuurpapier... dus hadden we een afdelings-rol
de hilariteit
rebels protest is aan mij wel besteed zoals je kan zien
Het bestaat echtquote:Op dinsdag 12 november 2019 13:42 schreef Gutanoth het volgende:
Gewoon de app "pooptimer" downloaden en kijken hoeveel je verdiend hebt met poepen![]()
[ afbeelding ]
Ben een heuse kantoortuin-rambo, dus ik zou maar een toontje lager piepen poepenquote:
Scary shit man.quote:Op maandag 18 november 2019 15:34 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Ben een heuse kantoortuin-rambo, dus ik zou maar een toontje lager piepen poepen
420 euro per uurquote:Op dinsdag 12 november 2019 12:55 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Niet met je billen dichtgeknepen naar je werk rijden om daar á 420 euro per uur te kakken
Vooral op maandagochtend als je het hele weekend je darmen maximaal hebt volgeladen is dat wel een opluchting.quote:Op dinsdag 12 november 2019 12:55 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Niet met je billen dichtgeknepen naar je werk rijden om daar á 420 euro per uur te kakken
Je vergeet ook gratis handwater en handzeep en handdoekjes of blower om je handen te drogen. En natuurlijk toiletwater om door te spoelen. Scheelt je rioolbelasting.quote:Op maandag 18 november 2019 22:42 schreef JohnDDD het volgende:
JUIST op het werk kakken. Heerlijk, want:
* je krijgt betaald om te kakken
* je hoort je collega's binnenkomen en "OMFG wat een lucht" roepen
* gratis WC-papier
* lekker even pauze nemen
* even tinderen op het toilet tijdens het werk
Hele weekeind opsparenquote:Op dinsdag 19 november 2019 07:59 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Vooral op maandagochtend als je het hele weekend je darmen maximaal hebt volgeladen is dat wel een opluchting.
Picca van je creatiequote:Op dinsdag 19 november 2019 08:51 schreef JeMoeder het volgende:
Draai er nu ook weer even 1, even live berichtje achterlaten hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |