Anders word ik daar weer op afgerekend.quote:Op dinsdag 12 november 2019 12:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Er staat alleen niet bij wanneer
Achteraf heel verstandig van hem. Dit was een veel beter moment om in te stappen.quote:Op dinsdag 12 november 2019 13:12 schreef aTypisch het volgende:
Toch wel jammer dat Dick niet al durfde van de zomer
Ja, dat is uiteindelijk ook waar het om draait hé. Helaas.quote:Op dinsdag 12 november 2019 13:16 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Achteraf heel verstandig van hem. Dit was een veel beter moment om in te stappen.
Denk namelijk niet dat we 'onder Dick' wel hadden gewonnen van Glasgow, Young Boys (uit) en Ajax. Hooguit wat minder punten verloren tegen de kleintjes (Fortuna uit bijvoorbeeld).
Zijn de Amerikaantjes van Van Bodegom binnen?quote:Op dinsdag 12 november 2019 13:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Viel mij op dat er in het Maasgebouw veel jonge gasten rondliepen zondag.
Jonge rijke sponsors?
Feyenoord verliest de laatste jaren onnodig veel punten tegen de kleintjes. Dat is juist wat je seizoen maakt of breekt, niet die 4 wedstrijden tegen Ajax en PSV.quote:Op dinsdag 12 november 2019 13:16 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Achteraf heel verstandig van hem. Dit was een veel beter moment om in te stappen.
Denk namelijk niet dat we 'onder Dick' wel hadden gewonnen van Glasgow, Young Boys (uit) en Ajax. Hooguit wat minder punten verloren tegen de kleintjes (Fortuna uit bijvoorbeeld).
Het wisselt. Vorig seizoen pakten we met 11 punten het meeste punten uit de onderlinge duels tussen de top 4 (Ajax 9, PSV en AZ 7), maar het seizoen daarvoor slechts 6 en die waren allemaal tegen AZ (Ajax 15, PSV 15, AZ 0).quote:Op dinsdag 12 november 2019 14:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Feyenoord verliest de laatste jaren onnodig veel punten tegen de kleintjes. Dat is juist wat je seizoen maakt of breekt, niet die 4 wedstrijden tegen Ajax en PSV.
Ik normaal ook, maar sinds vorig seizoen begin ik het steeds relaxter te vinden om even een weekje geen oogaids op te lopen.quote:Op dinsdag 12 november 2019 15:49 schreef fetX het volgende:
Interlandaids. God wat heb ik daar een hekel aan.
Het is dat Nederland weer meedoet en goed voetbalt. Jaren geleden kon je gewoon een baksteen door de TV gooien.quote:Op dinsdag 12 november 2019 15:49 schreef fetX het volgende:
Interlandaids. God wat heb ik daar een hekel aan.
Gelukkig kunnen we nu genieten van Noord-Ierland - Nederland. Wellicht toch weer een kleine baksteenquote:Op dinsdag 12 november 2019 16:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het is dat Nederland weer meedoet en goed voetbalt. Jaren geleden kon je gewoon een baksteen door de TV gooien.
Maar toen deed Feyenoord het wel prima. Jammer dat Ajax toen de interlands mocht spelen.quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het is dat Nederland weer meedoet en goed voetbalt. Jaren geleden kon je gewoon een baksteen door de TV gooien.
Mja, het was vooral omdat het constant maar niet lukte denk ik. Dat de kansen er niet in gingen. 5-2 was geen gekke uitslag geweest, want op de eerste 15-20 min na was Feyenoord heer en meester. En ja, dat moet ook wel tegen een club als RKC.quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:25 schreef Marius95 het volgende:
Ik kan me voorstellen dat de overwinning van afgelopen zondag voor opluchting zorgt, maar wat was dat een overdreven euforie bij Feyenoord. Gewonnen van de nummer laatst, dat had toch wat bescheidener gemoeten. Nu is het helemaal zo Calimero-achtig. Zie het laatste blok voor de winterstop maar goed door te komen want dat lijken echte tegenstanders.
Overdreven euforiequote:Op dinsdag 12 november 2019 16:25 schreef Marius95 het volgende:
Ik kan me voorstellen dat de overwinning van afgelopen zondag voor opluchting zorgt, maar wat was dat een overdreven euforie bij Feyenoord. Gewonnen van de nummer laatst, dat had toch wat bescheidener gemoeten. Nu is het helemaal zo Calimero-achtig. Zie het laatste blok voor de winterstop maar goed door te komen want dat lijken echte tegenstanders.
quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:25 schreef Marius95 het volgende:
Moet je nagaan hoe saai het dan in het eigen stadion is.quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:44 schreef De_Kraam het volgende:
In de Kuip mag je niet blij zijn want dan wordt dat altijd afgedaan met "ze doen alsof ze de CL gewonnen hebben". Motte hunnie wete.
Dit.quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:44 schreef De_Kraam het volgende:
In de Kuip mag je niet blij zijn want dan wordt dat altijd afgedaan met "ze doen alsof ze de CL gewonnen hebben". Motte hunnie wete.
Dat vind ik heel normaal. Dan heb je het wel over een landskampioenschap. Dat mag (nee, moet) gevierd worden. Wat ik bedoel dat een zege op RKC, thuis bovendien, voor Feyenoord normaal moet zijn, dat je aan het eind een armpje in de lucht steekt dat je ondanks 0-2 achter gewonnen hebt is terecht, maar toch niet dit. Het vertrouwen in een goede afloop moet wel heel laag zijn geweest.quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
voor echte euforie verwijs ik je graag naar deze video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |