Dat kut lied van Mariah Carey!quote:
quote:Op zondag 8 december 2019 01:30 schreef 1shot1kill het volgende:
Over seizoen 2:Is geen verrassing. Die baby yoda is marketing goud en superschattig. Eerlijk is eerlijk in principe is het een naakte gremlin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind het ook erg lijken op een live action variant van the clone wars. Niet perse een slecht ietsquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:29 schreef Craptacular het volgende:
de verhaallijnen zijn niveautje tekenfilm
Wat ook niet heel raar is gezien de betrokkenheid van Dave Filoni.quote:Op maandag 9 december 2019 15:29 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik vind het ook erg lijken op een live action variant van the clone wars. Niet perse een slecht iets
dat van filoni wist ik wel dus dat dan idd niet zo vreemd.quote:Op maandag 9 december 2019 15:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat ook niet heel raar is gezien de betrokkenheid van Dave Filoni.
En gezien zijn voorliefde voor mandalorians verwacht ik nog wel een aantal toffe twists eigenlijk.
Ook erg benieuwd hoe het inhaakt op het nieuwe seizoen van The Clone Wars wat in februari komt.
Seizoen 7 draait in zijn geheel rondom de Siege of Mandalore als ik het goed onthouden heb, dat zou inhaken op 'The Purge' (gok ik) waar de mando's het hier over hebben.quote:Op maandag 9 december 2019 16:09 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat van filoni wist ik wel dus dat dan idd niet zo vreemd.
Wel jammer dat er dan weer weinig echt drama in zit met zo een korte afleveringen.
Gaat het uberhaubt inhaken op het nieuwe seizoen van the clone wars? Dat zijn toch 2 compleet verschillende tijden dat het zich afspeelt?
gewoon aan overgeven. je kan alles wel dood redeneren. deze serie is gewoon erg leuk.quote:Op maandag 9 december 2019 23:57 schreef budha het volgende:
Ik heb de eerste aflevering gezien en ben de tweede aan het kijken. Tot nu toe komt het op mij over als een sympathieke serie, maar worden jullie nou niet gek van alle plot armor en de gaten in het script?
Tja, dat wil ik ook wel, maar het leidt mij enorm af.quote:Op dinsdag 10 december 2019 00:11 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
gewoon aan overgeven. je kan alles wel dood redeneren. deze serie is gewoon erg leuk.
bij die eerste zei hij tegen die bounty robot; there goes the element of suprise. die was ie ook kwijt geweest als ie met zn ruimteschip was komen aanzetten.quote:Op dinsdag 10 december 2019 00:22 schreef budha het volgende:
[..]
Tja, dat wil ik ook wel, maar het leidt mij enorm af.
Die Mando loopt voortdurend in zeven sloten tegelijk, landt met zijn vliegtuig ergens in een vallei om vervolgens op een ruimtekameel door te reizen ver van zijn landingsplaats, klimt met moeite op de tank van dwergmonnikjes die alle tijd hebben om hem eraf te knallen (gelukkig met elektrische klapperpistooltjes) en gebruikt een vlammenwerpertje en een mini-harpoen tegen een mammoetneushoorn.
Dat is toch gewoon dom, of ben ik dan echt te kritisch?
Jij denkt dat het handig is om met je vliegtuig naar een zwaar beveiligde plek te vliegen? Dat valt nogal opquote:Op dinsdag 10 december 2019 00:22 schreef budha het volgende:
[..]
Die Mando loopt voortdurend in zeven sloten tegelijk, landt met zijn vliegtuig ergens in een vallei om vervolgens op een ruimtekameel door te reizen ver van zijn landingsplaats, klimt met moeite op de tank van dwergmonnikjes die alle tijd hebben om hem eraf te knallen (gelukkig met elektrische klapperpistooltjes) en gebruikt een vlammenwerpertje en een mini-harpoen tegen een mammoetneushoorn.
Ik vind het ergens wel verfrissend dat hij moet groeien in zijn rol ipv dat hij vanaf minuut 1 altijd een one-man-army is. Als hij vanaf minuut 1 onverslaanbaar is of iig alleen maar goede beslissingen maakt waar ga je dan heen? Star Wars staat bol van gestuntel en domme beslissingen, daarin is deze serie niet echt anders.quote:Op dinsdag 10 december 2019 00:22 schreef budha het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of noem je nu geen enkel plotgat?quote:Op dinsdag 10 december 2019 00:22 schreef budha het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Maar dat zijn wat kleinere dingen waar ik mij beter overheen kan zetten. Het is vooral het domme gedrag van de protagonist die mij steeds opvalt. Hij heeft lef, maar niet het verstand of de kunde om dergelijke bravoure te rechtvaardigen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 07:59 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of noem je nu geen enkel plotgat?
Nee, dat is waar. Maar wat was zijn dan zijn plan? Op een willekeurige plek landen achter onherbergzaam terrein, een toevallige gids ontmoeten die hem zou redden van de beesten die hem direct overmeesteren? Nou ja, hij had tenminste wel hetzelfde idee als alle premiejagers voor hem.quote:Op dinsdag 10 december 2019 01:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jij denkt dat het handig is om met je vliegtuig naar een zwaar beveiligde plek te vliegen? Dat valt nogal opals bounty hunter wil je nou niet echt dat ze je aan zien komen.
Tja. Soms zijn personages niet perfect. En dat is van vaak juist het punt.quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:23 schreef budha het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Maar dat zijn wat kleinere dingen waar ik mij beter overheen kan zetten. Het is vooral het domme gedrag van de protagonist die mij steeds opvalt. Hij heeft lef, maar niet het verstand of de kunde om dergelijke bravoure te rechtvaardigen.
Ga gewoon geen films meer kijken. Karakters maken nogal eens fouten om ze menselijker te maken en mee te kunnen leven met ze.quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:23 schreef budha het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Maar dat zijn wat kleinere dingen waar ik mij beter overheen kan zetten. Het is vooral het domme gedrag van de protagonist die mij steeds opvalt. Hij heeft lef, maar niet het verstand of de kunde om dergelijke bravoure te rechtvaardigen.
Ben ik niet met je eens. De meeste "helden" hebben karaktereigenschappen die ze menselijk en daarom interessant maken, maar ze zijn tenminste wel capabel. Dat kun je van Mando niet zeggen. Zijn zwakte is z'n gebrek aan verstand en kunde. Ter illustratie, hij wordt in een 1-op-1 gevecht verslagen door een Xena-type vrouw die met haar blote handen hem op zijn helm beukt!quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
Tja. Soms zijn personages niet perfect. En dat is van vaak juist het punt.
Dat 1 op 1 gevecht was een gelijk spel en is met een getrainde soort speciale forces. Dus niet zo gekquote:Op dinsdag 10 december 2019 11:12 schreef budha het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. De meeste "helden" hebben karaktereigenschappen die ze menselijk en daarom interessant maken, maar ze zijn tenminste wel capabel. Dat kun je van Mando niet zeggen. Zijn zwakte is z'n gebrek aan verstand en kunde. Ter illustratie, hij wordt in een 1-op-1 gevecht verslagen door een Xena-type vrouw die met haar blote handen hem op zijn helm beukt!
Het kijkt best lekker weg, de productiewaarde is hoog en het heeft de Star Wars factor (plus de standaard Disney, made for merchandise, schattige sidekick), maar meer dan middelmatig kan ik het niet noemen.
Gelukkig was Star Wars niet synoniem voor merchandising-as-we-know-it voor de Disney overname idd.quote:Op dinsdag 10 december 2019 11:12 schreef budha het volgende:
[..]
Het kijkt best lekker weg, de productiewaarde is hoog en het heeft de Star Wars factor (plus de standaard Disney, made for merchandise, schattige sidekick), maar meer dan middelmatig kan ik het niet noemen.
Wat alleen maar illustreert hoe hard zij kan slaan.quote:Op dinsdag 10 december 2019 11:12 schreef budha het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. De meeste "helden" hebben karaktereigenschappen die ze menselijk en daarom interessant maken, maar ze zijn tenminste wel capabel. Dat kun je van Mando niet zeggen. Zijn zwakte is z'n gebrek aan verstand en kunde. Ter illustratie, hij wordt in een 1-op-1 gevecht verslagen door een Xena-type vrouw die met haar blote handen hem op zijn helm beukt!
Tja, ik denk dat je je ergert aan dingen waar je niet zo moeilijk over moet doen, maar het is ook weer niet dat je dat vrijwillig doet, dus misschien moet je gewoon iets anders kijken.quote:Het kijkt best lekker weg, de productiewaarde is hoog en het heeft de Star Wars factor (plus de standaard Disney, made for merchandise, schattige sidekick), maar meer dan middelmatig kan ik het niet noemen.
Omdat beide hun wapen trokken, maar Xena had duidelijk de overhand. Daarnaast moest hij door een pensionado en een baby Jedi worden gered.quote:Op dinsdag 10 december 2019 12:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat 1 op 1 gevecht was een gelijk spel en is met een getrainde soort speciale forces. Dus niet zo gek
Haha, dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 10 december 2019 12:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gelukkig was Star Wars niet synoniem voor merchandising-as-we-know-it voor de Disney overname idd.
Het is echt niet zo dat ik enkel geweldige series kan waarderen, maar wellicht ben ik boven dit niveau uit gegroeid, ja.quote:Op dinsdag 10 december 2019 12:39 schreef Breuls het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat je je ergert aan dingen waar je niet zo moeilijk over moet doen, maar het is ook weer niet dat je dat vrijwillig doet, dus misschien moet je gewoon iets anders kijken.
Hij heeft een wapen op haar hoofd gericht. En zij ook op hem. Dus gelijkspel. Al zou je nog eerder kunnen zeggen dat hij de overhand heeft omdat hij nog een helm opheeft die al meerdere malen heeft bewezen blasters tegen te kunnen houden.quote:Op dinsdag 10 december 2019 12:52 schreef budha het volgende:
[..]
Omdat beide hun wapen trokken, maar Xena had duidelijk de overhand. Daarnaast moest hij door een pensionado en een baby Jedi worden gered.
[..]
Haha, dat is zeker waar.
[..]
Het is echt niet zo dat ik enkel geweldige series kan waarderen, maar wellicht ben ik boven dit niveau uit gegroeid, ja.
Het verbaast mij voornamelijk dat The Mandalorian zo'n hoge waardering krijgt, op dit moment zelfs een 9.1 op IMDB. Met alle respect, maar dat is veel te hoog voor een serie die op z'n best lekker weg kijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |