Klaas maakt het al snel tot een semantische discussie, Pauw uit vorm en het wordt een kutuitzending.quote:Op woensdag 13 november 2019 21:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gisteren de enige man van zaken die hem van repliek kan dienen, en dus komt Klaas vandaag![]()
De Judas van de VVD, de man waarvan je weet dat hij Rutte in zijn rug gaat steken, maar alleen nog niet wanneer![]()
Nou is Rutte om tedus dat is niet zo erg, maar Klaas is geen haar beter, eerder erger maar dan netjes gekleed
Vandaag krijgen we dus weer een overdosis prietpraat om ons te sussen
Ik heb weer genoten van High Energy Mark.quote:
Liegenbeest Mark gaat vallen deze verkiezingenquote:Op woensdag 13 november 2019 22:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb weer genoten van High Energy Mark.
Ja voorspelbaarquote:Op woensdag 13 november 2019 23:03 schreef Ronald het volgende:
Klaas mag zo weer even de joviale Brabander uithangen in het kader van de vvd damage control.
En wie gaat daar de vruchten van plukken?quote:Op woensdag 13 november 2019 22:59 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Liegenbeest Mark gaat vallen deze verkiezingen
gaat over alzheimer, dus daar past Rutte perfect bijquote:Op woensdag 13 november 2019 23:03 schreef Ronald het volgende:
Klaas mag zo weer even de joviale Brabander uithangen in het kader van de vvd damage control.
High IQ Hoekstraquote:Op woensdag 13 november 2019 23:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En wie gaat daar de vruchten van plukken?
Hoekstragodquote:
Maar gelukkig is de werkgelegenheid gered! En de Excel sheet heeft weer wat ruimte voor huizen.quote:Op woensdag 13 november 2019 23:07 schreef matthijst het volgende:
0,07% minder stikstof door 100 rijden
twitter:carlovdweijer twitterde op dinsdag 12-11-2019 om 10:09:42Van mij mag de snelheid omlaag, maar stikstofdepositie ga je er weinig mee voorkomen: Aandeel verkeer (6%) * % verkeer op >100 wegen (50) * % NOx door vtg die >80 rijden (30) * % dat daadwerkelijk >100 wordt gereden (60) * besparing uitstoot (30%) = 0,06*0,5*0,4*0,6*0,3 = 0,2%. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |