Nentjes is een talent, maar nog verre van interessant op het moment. Niet dat het me verder iets boeit. Het is überhaupt zoeken naar krenten in de pap nu de onderkant van de top 32 al flink vernieuwd is. De Sousa, Hughes, Clemens zijn de volgenden die op die deur zouden kunnen bonzen.quote:Op woensdag 13 november 2019 21:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind het qua Nederlanders wel een beetje mager. Als je wattimena als gevestigde naam rekent heb je eigenlijk alleen De Zwaan en Noppert die iets kunnen. Of zie jij iemand die zich naar dat niveau kan spelen?
Op mobiel niet in ieder gevalquote:Op woensdag 13 november 2019 21:24 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Is bij jullie de layout ook verrot bij deze wiki?
https://en.wikipedia.org/wiki/UK_Open
Dat lijkt me niet krom aangezien hij als BDO-invitee is gekomen en niet via het PDC-circuit is gekwalificeerd.quote:Op woensdag 13 november 2019 21:24 schreef Doevelaer het volgende:
Blijf het krom vinden dat Durrant z'n prijzengeld niet meetelt voor de OoM.
Soit, maar hij dart immers niet meer bij de BDO dus dat hij dan via de BDO alsnog meedoet is zo mogelijk nog raarder. Òf niet meedoen, òf wel prijzengeld opstrijken imho.quote:Op woensdag 13 november 2019 21:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet krom aangezien hij als BDO-invitee is gekomen en niet via het PDC-circuit is gekwalificeerd.
Je Clemens hype gaat lekker. Heb je goed gezien ooit. Al kan hij nog chocken.quote:Op woensdag 13 november 2019 21:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet krom aangezien hij als BDO-invitee is gekomen en niet via het PDC-circuit is gekwalificeerd.
Durrant doet dat met alle plezier. Hij schreeuwt in elke microfoon en typt in elk bericht dat hij een proud BDO-champion is, dus waarom niet. Hij had ook de invitation af kunnen slaan en op de Qualifier zich voor de PDC kunnen kwalificeren..quote:Op woensdag 13 november 2019 21:29 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Soit, maar hij dart immers niet meer bij de BDO dus dat hij dan via de BDO alsnog meedoet is zo mogelijk nog raarder. Òf niet meedoen, òf wel prijzengeld opstrijken imho.
Het is ook niks ten nadele van Durrant, het siert hem dat hij nog steeds met respect over de BDO praat.quote:Op woensdag 13 november 2019 21:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Durrant doet dat met alle plezier. Hij schreeuwt in elke microfoon en typt in elk bericht dat hij een proud BDO-champion is, dus waarom niet. Hij had ook de invitation af kunnen slaan en op de Qualifier zich voor de PDC kunnen kwalificeren..
Met alleen nog de PC Finals te gaan, had dat wel gunstiger geweest. Met dit startgeld plus het ontwijken van een topper uit pot 2 had hij ongetwijfeld ook de tweede ronde gehaald en een paar plekken gestegen.quote:Op woensdag 13 november 2019 21:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het is ook niks ten nadele van Durrant, het siert hem dat hij nog steeds met respect over de BDO praat.
*Als hij z'n normale niveau haalt, had hij zich via die qualifier ook wel geplaatst natuurlijk. Was dat met het oog op het WK/OoM ook niet gunstiger voor hen geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |