abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 12 november 2019 @ 23:54:31 #226
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_189917086
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:52 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

jetze_jan twitterde op dinsdag 12-11-2019 om 23:49:16 @:OcheBalboa1 His celebrations were because he's not a fan of the BDO in the Grand Slam. Says to RTL that the BDO play without pressure and effect his ranking. That's why he wanted to show them who's boss. Not that smart to say. reageer retweet
LOL.
:').
pi_189917091
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:51 schreef KennyPowers het volgende:
raybar180
Volgend jaar gaan we volop clinics geven in mijn pand. Wat kun je zoal verwachten: 2 uur durende dartsclinic in mijn ‘darts museum’ je ziet hier al mijn prijzen en uiteraard de 2 grootste WK bekers. Daarnaast een hapje en een drankje dus gezelligheid en sta ik uiteraard open voor alle vragen die je altijd al wilde stellen. Je krijgt een certificaat van deelname en een goodiebag, wil je hierbij zijn klik dan op contact en bel of mail voor info! De eerste 2 data in 2020 zijn 10 en 11 maart. Let op! Per clinic maximaal 10 personen we houden deze dagen middag en avond clinics! Tevens kun je ook als bedrijfsuitje tot een 15 personen deze clinic boeken of meer info over een demo opvragen. #barneyarmy #dartsclinic #darts

:')
pi_189917125
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:53 schreef wimderon het volgende:

[..]

Maar hij deed het tegen Van Gerwen ook al.

Er zal wel iemand hebben gezegd dat hij boos moest juichen na elke 180 ofzo.
Gewoon treurig gedoe. Zeker in de wetenschap dat hij dit jaar op de televee er geen kut van bakt, terwijl hij ook nog een reeks strontpotten heeft afgeleverd in de tweede ronde van de Euro Tour als seed wat het verschil tussen 0 en 3.000 pond op je ranking maakt. Lewis is af.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_189917133
Die BDO'ers kunnen meer verdienen dan in de rest van het jaar waarschijnlijk. Geen druk.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_189917508
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:52 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Smijten met Batman poppen. @:poepz0r
_O_
pi_189918265
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 22:43 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Jos wat is dit voor act :')
Dit is geen specerij, makker
pi_189921413
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Niet alle tweets van Yannick hoeven hier gepleurd te worden.

Gewoon de posts waarin hij om ongelukken vraagt, die zijn leuk zat.
yannickdevos7 twitterde op dinsdag 12-11-2019 om 23:44:32 Erg jammer dat de erg irritante klootzak en voormalig keelgrijper A Lewis met 5-3 van Williams heeft gewonnen in de groepsfase van de GSOD. A Lewis is nu jammer genoeg door naar de laatste 16 en hij verdient het om alle botten te breken die hij in zijn lichaam heeft #rtl7darts reageer retweet
pi_189921887
Hopelijk weer veel dezelfde wedstrijden in de kwartfinale.

PDC :')
  woensdag 13 november 2019 @ 13:26:51 #234
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189922981
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:59 schreef KennyPowers het volgende:
Die BDO'ers kunnen meer verdienen dan in de rest van het jaar waarschijnlijk. Geen druk.
Mogelijkheid om te meten met topspelers, best bekeken toernooi op TV waaraan ze mee doen, nee druk is er totaal niet joh
Makkelijk tweede.
  woensdag 13 november 2019 @ 14:30:19 #235
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_189923874
A Lewis heeft wel iets opgekropt heb ik het idee
  woensdag 13 november 2019 @ 15:39:05 #236
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189924781
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
A Lewis heeft wel iets opgekropt heb ik het idee
Na jaren tot de absolute top te hebben behoord zit ie nu al gewoon twee jaar vastgeroest in de grijze middenmoot van de top 32 OoM, samen met spelers als Clayton, Cullen en Bunting. Wel plaatsen voor alle majors, maar daar geen potten kunnen breken. Wade en Chisnall dreigden ook in die middenmoot te komen maar die hebben zich inmiddels weer naar een plek rond de top 10 gevochten. Ik heb bij Lewis echter het idee dat ie nu zelfs meer traint dan toen hij een topspeler was, maar hij verbetert zijn resultaten maar niet, dat moet frustrerend voor hem zijn.

Maar aan de andere kant, de top 10 is op dit moment gewoon een brug te hoog voor hem. vGerwen en Cross zijn van een ander niveau, Gurney, Price en Smiss zijn Lewis voorbij (op alle fronten), White behoudt zijn plek wel op basis van start- en vloergeld, en zelfs spelers als Durrant en Aspinall zijn gewoon op dit moment beter.
Makkelijk tweede.
  woensdag 13 november 2019 @ 15:57:22 #237
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189924974
Ben het overigens wel met de strekking eens dat er momenteel teveel BDO-spelers meedoen aan de GSoD, dit was gewoon echt niet leuk meer. Durrant was echt de enige fatsoenlijke speler, verder liet alleen Williams iets zien en gooide Harms nog een leuk gemiddelde tegen White toen de druk eraf was.

Weet niet wat de toekomst van de BDO gaat zijn, maar ik zou voor volgend jaar gedeeltelijk teruggaan naar het oude systeem, met 24 invitatieplekken die zowel naar de PDC als de BDO kunnen gaan, en nog de onzinqualifier zodat het mee mag tellen voor de ranking. Voor de BDO zou ik enkel nog de WK-finalisten, de winnaars van de gespeelde majors en de winnaar van het WK vrouwen uitnodigen, eventueel de nummer 1 van de ranking, vier tot zes plekken dus. Dit jaar had de BDO dan enkel Durrant, Suzuki, Williams, Harms en Waites geleverd, en dan waren de overige plekken naar Suljovic, Ratajski en Cullen gaan. Misschien niet zo leuk dat je steeds dezelfde namen krijgt op toernooien, maar voor het algemene niveau en voor de spanning was het wel leuk geweest. Uiteindelijk krijg je nu toch wel dat alle sterke spelers van de PDC zich makkelijk voor de kwartfinale plaatsen, enkele namen uitgezonderd.
Makkelijk tweede.
pi_189925445

En dan schakelen we nu over naar een belangrijke wedstrijd met live commentaar



@De_Kraam
@de_boswachter
pi_189925456
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 16:32 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
En dan schakelen we nu over naar een belangrijke wedstrijd met live commentaar

[ afbeelding ]

@:de_kraam
@:de_boswachter
_O_
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_189925894
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 16:32 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
En dan schakelen we nu over naar een belangrijke wedstrijd met live commentaar

[ afbeelding ]

@:de_kraam
@:de_boswachter
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_189926313
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 16:32 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
En dan schakelen we nu over naar een belangrijke wedstrijd met live commentaar

[ afbeelding ]

@:de_kraam
@:de_boswachter
Q SJOEL
pi_189926639
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 16:32 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
En dan schakelen we nu over naar een belangrijke wedstrijd met live commentaar

[ afbeelding ]

@:de_kraam
@:de_boswachter
Zucht.... wat een vadsige pad
U MAD?
  woensdag 13 november 2019 @ 18:32:05 #243
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_189927081
Raybar180 twitterde op woensdag 13-11-2019 om 18:29:13 Met ontzettend veel trots kan ik zeggen dat ik opnieuw opa ben geworden !! Mijn dochter Daisy heeft een prachtige zoon gekregen gisteren die de naam Ròan James draagt ! https://t.co/yZZxUPtOLa reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_189927242
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 18:32 schreef Mani89 het volgende:
Raybar180 twitterde op woensdag 13-11-2019 om 18:29:13 Met ontzettend veel trots kan ik zeggen dat ik opnieuw opa ben geworden !! Mijn dochter Daisy heeft een prachtige zoon gekregen gisteren die de naam Ròan James draagt ! https://t.co/yZZxUPtOLa reageer retweet
Welk Rodriguez broertje is de vader?
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  woensdag 13 november 2019 @ 18:48:19 #245
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_189927353
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 18:41 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Welk Rodriguez broertje is de vader?
Precies mijn gedachte.
pi_189927388
Stijn, Wim, waar kun je het beste wk darts tickets kopen?
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_189927474
Laat dit tot nader order gewoon lekker zo joh. Het zoveelste toernooi met waarin Joe Cullen komt irriteren zit verder niemand op te wachten en dat Adriaantje z'n geld ziet afgepakt als hij nog verder de vergetelheid in zakt kan me ook aan m'n reet roesten.

Als figuren als Waites, Mitchell en Ungabunga gewoon het circuit af zouden lopen had je er al drie extra gehad die niet in een totale staat van paniek raken zodra ze een draaiende camera zien. Als de PDC Bennett niet geweerd zou hebben had je nóg een extra element gehad om naar uit te kijken.

Dat de PDC dan nog bepaalt dat een geblesseerde Warren mag komen opdraven, 2 dames wil hebben die qua niveau nog het allerslechtst zijn en een Parletti, die zelfs bij de BDO nog nooit een potje op TV had gewonnen, zich 'plaatste' maakt het opeens wel erg matig.
  woensdag 13 november 2019 @ 19:49:09 #248
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189928291
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 18:57 schreef wimderon het volgende:
Laat dit tot nader order gewoon lekker zo joh. Het zoveelste toernooi met waarin Joe Cullen komt irriteren zit verder niemand op te wachten en dat Adriaantje z'n geld ziet afgepakt als hij nog verder de vergetelheid in zakt kan me ook aan m'n reet roesten.

Als figuren als Waites, Mitchell en Ungabunga gewoon het circuit af zouden lopen had je er al drie extra gehad die niet in een totale staat van paniek raken zodra ze een draaiende camera zien. Als de PDC Bennett niet geweerd zou hebben had je nóg een extra element gehad om naar uit te kijken.

Dat de PDC dan nog bepaalt dat een geblesseerde Warren mag komen opdraven, 2 dames wil hebben die qua niveau nog het allerslechtst zijn en een Parletti, die zelfs bij de BDO nog nooit een potje op TV had gewonnen, zich 'plaatste' maakt het opeens wel erg matig.
Denk dat we allemaal het wel eens zijn dat het plaatsings’proces’ dit toernooi voor de BDO niet bepaald lekker liep. Meer gasten die op TV gewoon goed presteren en minder vage namen die zich plaatsen op basis van vloertoernooien. De Grand Slam is geen opleiding voor de BDO, maar een podium voor de beste BDO-spelers om hun niveau te tonen. Jij volgt de BDO veel beter dan ik dus ik geloof je op je woord als je zegt dat er genoeg potentiële blikvangers spelen daar, maar die had ik wel graag willen zien.

Je kan wel zeggen dat niemand behoefte heeft aan Cullen die komt irriteren op een dergelijk toernooi en dat wil ik ook niet ontkennen, maar het geeft wel een spannendere/leukere groepsfase dan Wayne Warren die zo kut gooit dat een figuur als Ryan Harrington nu in de laatste 16 speelt.
Makkelijk tweede.
pi_189928791
Breakfast at Tiffany's kiezen als opkomstnummer :O :O :O
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_189928911
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')