Scherp ja, met dat riempje.....quote:Op maandag 11 november 2019 17:14 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Schakel,dit is toch die trui die Mariska had besteld?
Kan Merel geen Mooppopje vinden, meer een tokkiepopjequote:Op maandag 11 november 2019 17:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze is haar kop aan het uitventen.. MooiPopjes doen namelijk nooit wat.. zie ook Merel en Sjellie
Zo jammer dat ze met die tokkie van een Jessie mee gaat, had ik niet van haar verwachtquote:Op maandag 11 november 2019 17:19 schreef Sambalbaai het volgende:
Uit het gesprek in de tent blijkt dat Mylene braaf stemt, zoals Jessie dat voorstelt.![]()
Ik ook niet, het brengt haar ook niets.quote:Op maandag 11 november 2019 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo jammer dat ze met die tokkie van een Jessie mee gaat, had ik niet van haar verwacht
Het gaat ook niet of je er een bent, maar er denkt een te zijn.. Miloon is ook nix bleekscheet kind met 4 lagen nep op d'r smoelwerkquote:Op maandag 11 november 2019 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan Merel geen Mooppopje vinden, meer een tokkiepopje
quote:Op maandag 11 november 2019 17:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En 'n bevroren oranje schmoel
Dat moet morgen.quote:Op maandag 11 november 2019 17:30 schreef zodeju het volgende:
Zijn ze ook al bezig de yurt te slopen??
quote:Op maandag 11 november 2019 17:29 schreef zodeju het volgende:
Spoelt Merel nu gewoon het vet door de gootsteen??
Merel stond ook al een broodje te eten tijdens het koken. Die mensen zijn holquote:Op maandag 11 november 2019 17:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
Merel met het eten bezig en Gerrit propt ff 2 witte bollen met dubbel kaas/ham
en mayo/ketchup naar binnen
Merel moest die gouden muiltjes voeren, die zagen er 'n beetje magertjes uitquote:Op maandag 11 november 2019 17:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Merel stond ook al een broodje te eten tijdens het koken. Die mensen zijn hol
Die 2 vingertjes, alsof die vraagt om 2 pollie'squote:Op maandag 11 november 2019 17:40 schreef Schakeltopia het volgende:
man van weinig woorden
[ afbeelding ]
neequote:Op maandag 11 november 2019 17:30 schreef zodeju het volgende:
Zijn ze ook al bezig de yurt te slopen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |