quote:Op maandag 11 november 2019 12:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Vandaag is het Single dag
Ze verzinnen elke keer weer iets nieuws![]()
Vrijgezellendag of Guanggun Jie is een populaire feestdag bij Chinese jongeren die er trots op zijn dat ze vrijgezel zijn en dat willen vieren. Het festival gaat door op 11 november omdat het nummer één symbool staat voor alleen zij
Kortingggggggquote:Op maandag 11 november 2019 12:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Vandaag is het Single dag
Ze verzinnen elke keer weer iets nieuws![]()
Vrijgezellendag of Guanggun Jie is een populaire feestdag bij Chinese jongeren die er trots op zijn dat ze vrijgezel zijn en dat willen vieren. Het festival gaat door op 11 november omdat het nummer één symbool staat voor alleen zij
Ja dat is dan wel weer een voordeel, als je iets nodig bent.. Maar Black Friday komt er ook aanquote:
en cyber mondayquote:Op maandag 11 november 2019 12:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel weer een voordeel, als je iets nodig bent.. Maar Black Friday komt er ook aan
Hier wel een hele plaag denk ik .. ik heb er niks mee, T slaat gewoon nergens opquote:Op maandag 11 november 2019 12:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Vanavond hier kinderen aan de deur, maar zal wel niet veel zijn wordt elk jaar minder
Nja ook iets van heel vroeger.. zou leuker zijn als ze eens gewoon Halloween hier doen..kinder verkleed aan de deuren..quote:Op maandag 11 november 2019 12:34 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hier wel een hele plaag denk ik .. ik heb er niks mee, T slaat gewoon nergens op
Ik geloof het wel. Ik moest gisteren toevallig een bestelling doen bij Douglas en toen kwam ik er achter dat er kortingen waren.quote:Op maandag 11 november 2019 12:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook nog ja, maar hebben we dat wel in Nederland?
Oh die had ik vorige week of zo al ... ook niks meequote:Op maandag 11 november 2019 12:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja ook iets van heel vroeger.. zou leuker zijn als ze eens gewoon Halloween hier doen..kinder verkleed aan de deuren..
Dat scheelt dan weer..quote:Op maandag 11 november 2019 12:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik geloof het wel. Ik moest gisteren toevallig een bestelling doen bij Douglas en toen kwam ik er achter dat er kortingen waren.Kwam mooi uit.
Ik zit nu bij T-mobile.quote:
Hoe is het met jou?quote:Op maandag 11 november 2019 12:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh die had ik vorige week of zo al ... ook niks mee
Ik kan weer tv kijken in mijn slaapkamer.quote:
Dat kan ik ook, maar heb er geen TVquote:Op maandag 11 november 2019 12:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan weer tv kijken in mijn slaapkamer.
Leuk allemaal maar het is wel de bedoeling dat je gaat shoppenquote:Op maandag 11 november 2019 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Alsof je een dag nodig hebt om het te vieren...
Ik vier het elke keer weer als ik iemand in mijn omgeving heb die gelimiteerd wordt door de partner in kwestie.
Vrijheid blijheid ofzo
Ik lekker wel.quote:Op maandag 11 november 2019 12:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan ik ook, maar heb er geen TV
Mag niet.quote:Op maandag 11 november 2019 12:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Leuk allemaal maar het is wel de bedoeling dat je gaat shoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |