Voor haar zoon.... ze is/zijn zelf volwassen genoeg geen medelijden meequote:Op maandag 11 november 2019 18:09 schreef BloesBloes het volgende:
Dat jong is 25 hangt al vanaf zijn 18de of zo aan die Monique, huisje, boompje beestje, kindje, alles erop en eraan. Hij moet zijn wilde haren nog steeds kwijt en uiteindelijk wreekt zich dat en dan gaat ie los, zeker ook in zijn "wereldje". En als Bridget denkt de ware te zijn heeft ze het goed mis.. Ik hoop dat ze daar rekening mee houdt ...... voor haar althans.
Ook weer waar!quote:Op maandag 11 november 2019 18:13 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Voor haar zoon.... ze is/zijn zelf volwassen genoeg geen medelijden mee
Dat was het duet van de Parelvissers, en dat deed hij perfect.quote:Op maandag 11 november 2019 16:20 schreef totebel het volgende:
[..]
Nou, je kan heel veel over Hazes sr zeggen (bijvoorbeeld dat je zijn muziek om te braken vindt), maar een goede stem had hij wel degelijk.
Ik heb ooit, vroegah een duet tussen hem en Marco Bakker gehoord...maar hij zong Marco Bakker er mooi uit bij een operastuk
25-5=18??quote:Op maandag 11 november 2019 18:09 schreef BloesBloes het volgende:
Dat jong is 25 hangt al vanaf zijn 18de of zo aan die Monique, huisje, boompje beestje, kindje, alles erop en eraan. Hij moet zijn wilde haren nog steeds kwijt en uiteindelijk wreekt zich dat en dan gaat ie los, zeker ook in zijn "wereldje". En als Bridget denkt de ware te zijn heeft ze het goed mis.. Ik hoop dat ze daar rekening mee houdt ...... voor haar althans.
Ja gaat wel zijn gangetje hier. Ja post hier ook weleens. Nu weer beetje meer met en over hazesgate.😀quote:Op maandag 11 november 2019 16:27 schreef Toverheks het volgende:
Hoi mop ja lurk veel en beetje posten we moeten toch bezig blijven, hoop dat het met jou ook goed gaat
Twee weken geleden zei hij dat nog over Monique, echt...quote:Op maandag 11 november 2019 17:56 schreef letmehearyouscream het volgende:
538 geluisterd en sorry als ik mosterd ben. Wat bedoelt ze met "contact op het concert?" Dat ze daarna zn kleedkamer indook? Want ze zegt dat het pas een week speelt want daarvoor waren ze allebei een ander buitenland.
Maar concert was nog daarvoor. Ze proberen het zo te downgraden allemaal.
En Andre met zijn "tofste wijf dat ik ken".![]()
Het lijkt dat Monique hem steeds moest corrigeren, bijsturen, grenzen stellen en om tijd voor zijn gezin moest smeken. Dat zie ik Bridget echt niet doen.
Roxeanne???quote:Op maandag 11 november 2019 18:24 schreef Fascination het volgende:
Nou, zo bij rtl boulevard reacties van Monique en Roxeanne (meen ik).
Ik weet niet hoe je eruit ziet maar rekenen kan je niet, dat is wel duidelijk ja.quote:Op maandag 11 november 2019 18:19 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Weet ik veel, zie ik eruit als een rekenmachine of zo?!
Dat uitgerekend z'n zus hier iets over gaat zeggen...quote:Op maandag 11 november 2019 18:24 schreef Fascination het volgende:
Ja hoor, je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 11 november 2019 18:30 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je eruit ziet maar rekenen kan je niet, dat is wel duidelijk ja.
Dat klopt .quote:Op maandag 11 november 2019 18:24 schreef Fascination het volgende:
Rucola Niccoloquote:Op maandag 11 november 2019 18:31 schreef maily het volgende:
Had Raggel ook niet zo'n veel jongere Italiaanse scharrel?
Ze zei in het voorstukje dat ze zelf vindt niet de persoon te moeten zijn om er iets over te zeggen. Vervelend ivm kids en sterkte.....maar ja blijft RTLBOULEVARDquote:Op maandag 11 november 2019 18:31 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Dat uitgerekend z'n zus hier iets over gaat zeggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |