No fucking wayquote:Op zondag 10 november 2019 20:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond,
Is er behoefte aan een COS meeting in verband met het stoppen van Utopia ?
In het verleden ben ik bij de Gouden Kooi Meeting in de Witte Bergen geweest,
en dat was een geweldige bijeenkomst, voor herhaling vatbaar wat mij betreft.
Voor suggesties mail mij op: tegengas@xs4all.nl
Nee johquote:
quote:Op zondag 10 november 2019 21:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als je hier aan wilt deelnemen, post dat hier even, dan kan ik afspraken gaan maken over de prijs ....![]()
1. DGK_Tegengas
2. Chufi .... ?
Programma:quote:Op zondag 10 november 2019 21:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Suggesties voor een programma zijn zeer welkom ...
Pub quiz, weerwolven .....![]()
Dan kom ik ook om ff te matten met bepaalde mods, ik neem mijn bezem mee en zal laten zien dat ik ook kan vegenquote:
helemaal goed, alleen dan wel aan het einde van de avondquote:Op maandag 11 november 2019 20:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dan kom ik ook om ff te matten met bepaalde mods, ik neem mijn bezem mee en zal laten zien dat ik ook kan vegen
Een kippe-eindje, de achtertuin van Amsterdam...quote:Op maandag 11 november 2019 20:49 schreef murp het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee wanneer dit gaat plaatsvinden. Haarlem is wel lekker dichtbij
Op loopafstand als ik een beetje doorstap haarlemmer weg af en dan linksquote:Op maandag 11 november 2019 20:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een kippe-eindje, de achtertuin van Amsterdam...
En het kon wel eens de allerlaatste COS ooit zijn..raarrr ideequote:Op maandag 11 november 2019 20:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Op loopafstand als ik een beetje doorstap haarlemmer weg af en dan links
Voor mij is dat al een raar idee, dus dat zal voor de vele 'oudgedienden' hier nog nog veel raarder zijn.quote:Op maandag 11 november 2019 21:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En het kon wel eens de allerlaatste COS ooit zijn..raarrr idee
Tegengas weet meer denk ik.quote:Op maandag 11 november 2019 23:10 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Voor mij is dat al een raar idee, dus dat zal voor de vele 'oudgedienden' hier nog nog veel raarder zijn.
Haarlem is qua afstand wel te doen, is er al een datum/dag/maand/jaar bekend?
quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:21 schreef BloesBloes het volgende:
Haarlem, mij te ver weg, maar veel plezier
Yup!!!!quote:Op woensdag 13 november 2019 22:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik vind Braam wel geschikt als Shelly![]()
DM gestuurd. Het één sluit het ander niet uit...quote:Op donderdag 14 november 2019 00:53 schreef Paco55 het volgende:
Nog even dit:
DGK_Tegengas schreef het volgende:
Iets heel anders, is er nog steeds interesse in een COS meeting ?
Kan een aardige lokatie regelen, maar heb wel minimaal 20 deelnemers nodig.
Ergens tussen 10 en 20 december 2019 in Haarlem.
Programma kan aardig avondvullend zijn, 1600 tot 2300 uur.
Suggesties voor een programma zijn zeer welkom ...
Pub quiz, weerwolven .....
Entree zou 15 Euro zijn, met gratis drank en eten op eigen rekening.
10 - 20 deelnemers 15 Euro toegang
20 - 30 deelnemers 10 Euro toegang
30 - 50 deelnemers gratis toegang.
Lokatie Haarlem centrum.
Voorlopig programma:
Ontvangst met cocktails.
Workshop streams opnemen.
Pub quiz Utopia 2
Borrel met oud-Utopianen.
Diner.
Afscheid.
UTO / COS Meeting Utopia
Reacties graag per DM of naar email: tegengas@xs4all.nl
Einde samengesteld bericht.
Geen idee nog. Hoe kan je GOA vergeten😠quote:Op donderdag 14 november 2019 00:49 schreef Zucht.... het volgende:
Komen Tonja, Oma Nijn, Espri, hagenesie ook weer?
Ik vergeet iemand.
quote:Op donderdag 14 november 2019 00:49 schreef Zucht.... het volgende:
Ik vergeet iemand.
LOLquote:Op donderdag 14 november 2019 15:01 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Geen idee nog. Hoe kan je GOA vergeten😠
DGK is deze week enige dagen in de USA voor werk. Hou daar rekening mee.quote:Op donderdag 14 november 2019 16:48 schreef oma-Nijn het volgende:
Vind het een geweldig idee.Mocht ik in de mogelijkheid zijn, kom ik zeker.
De twee meets in Den Haag waren super gezellig en gaan we ook nog een keer doen.
Voor nu ga ik maar even een DM sturen
Ik schaam me dood! Prisha en GOA ik ga het goedmaken met jullie!quote:Op donderdag 14 november 2019 16:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Prisha en GOA, GastOpAfstand. (Hoe kan je onze enige man nu vergeten)
Oma Nijn, als je wil, haal ik je op!quote:Op donderdag 14 november 2019 18:46 schreef Paco55 het volgende:
[..]
DGK is deze week enige dagen in de USA voor werk. Hou daar rekening mee.
quote:Op donderdag 14 november 2019 15:01 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Geen idee nog. Hoe kan je GOA vergeten😠
Dank je wel.quote:Op donderdag 14 november 2019 18:46 schreef Paco55 het volgende:
[..]
DGK is deze week enige dagen in de USA voor werk. Hou daar rekening mee.
YW.quote:
Dank je wel voor het aanbod. Ik hou het in gedachtenquote:Op donderdag 14 november 2019 19:26 schreef Zucht.... het volgende:
[..]
Oma Nijn, als je wil, haal ik je op!
Helaas, ik ben er niet bij want ben dan heerlijk op vakantie.quote:Op donderdag 14 november 2019 00:49 schreef Zucht.... het volgende:
Ik vergeet iemand.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 08:50 schreef espri het volgende:
[..]
Helaas, ik ben er niet bij want ben dan heerlijk op vakantie.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat betreft de COS meeting, ik heb nog steeds te weinig deelnemers, een
stuk of negen nu, heb er minimaal 15-20 nodig. Mail of DM: tegengas@xs4all.nl
Lokatie Haarlem Centrum, datum ergens tussen 12 en 22 december.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
tussen 12 en 22 december ergensquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:55 schreef Prisha het volgende:
Beetje lastig dat de datum niet bekend is. Dat kan dan aanmelden en weer afmelden worden.
ergens jaquote:
jah,.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vind eigenlijk dat het weer bij Silver F. en O. Nijn zou moeten zijn
Edit: Al heb ik ook een zwak voor Haarlem, mijn oude studentenstad.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
Mensons meld je aan
wrd leuk..gezellie![]()
je ken ook undercovert melden
je aanwezigheid, de rest gaat vanzelf !quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:41 schreef shiitake het volgende:
[..]
Hoe dan?
Lijkt me aan de ene kant wel leuk, maar denk tegelijk, wat heb ik te melden en dan?
FF wil graag heen. Misschien schop ik hem nog wel een hotel in voor een nachtje.quote:Op zaterdag 16 november 2019 16:56 schreef VitaSackville het volgende:
Vind t nu al jammer dat Bloesbloes niet komt en Soury....staan hoog op mijn lijstje. Gelukkig dus wel Struisz en dat is m'n nr 1 en ook Tonja.....maar FF en Soul wil ik ook zo graag zien en oma Nijn en en en...
Dat gaat op zeker ook nog een keer gebeuren.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vind eigenlijk dat het weer bij Silver F. en O. Nijn zou moeten zijn
Edit: Al heb ik ook een zwak voor Haarlem, mijn oude studentenstad.
Voor jou lekker, ff rust in de tentquote:Op zaterdag 16 november 2019 17:08 schreef Soulraven het volgende:
[..]
FF wil graag heen. Misschien schop ik hem nog wel een hotel in voor een nachtje.
klopt werk in de zorg dus heb geen ideequote:Op vrijdag 15 november 2019 20:55 schreef Prisha het volgende:
Beetje lastig dat de datum niet bekend is. Dat kan dan aanmelden en weer afmelden worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door StruisZVeugelT op 19-11-2019 22:14:32 ]
quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
verkeerd..
ow ja je ken ook Blokhut slapen in Haarlem Conjo's
sellie samen in de hutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.slaap jij boven in t stapelbed danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
verkeerd..
ow ja je ken ook Blokhut slapen in Haarlem Conjo's
sellie samen in de hutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is wel n goede optie voor de ver weg woners. Wc om de hoek zeker na al dat klepgedruisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwas vergeten jou te benoemen als 1 van mijn favo's...nr 2!quote:Op dinsdag 19 november 2019 09:41 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik ben voor, en kom zeker, Haarlem is voor mij een eitje en bekend terrein, hoop dat er genoeg komen
Dat wist ik al, maar een paar dagen geleden zei DGK dat hij de volgende dag een datum zou hebben.quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:29 schreef Paco55 het volgende:
COS meeting als het door kan gaan, mogelijk 15, 16 of 17 december
Op het moment is hij in Duitsland aan het werk en volgende week weer naar de USA dacht ik.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:59 schreef Zucht.... het volgende:
[..]
Dat wist ik al, maar een paar dagen geleden zei DGK dat hij de volgende dag een datum zou hebben.
Dat is jammer. Je hebt je best gedaan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Helaas lukt het niet om genoeg aanmeldingen te krijgen voor de
COS meeting, dus ik moet het helaas cancellen .... zo jammer.
Ah jammer. Bedankt voor het proberen te regelen. Ben altijd blij dat er mensen zijn die dat willen (proberen te) doen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Helaas lukt het niet om genoeg aanmeldingen te krijgen voor de
COS meeting, dus ik moet het helaas cancellen .... zo jammer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |