abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 januari 2003 @ 02:34:12 #1
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_7849708
Wij vroegen ons dat hier af....... Je komt ze zelden tegen maar sommige homo's zijn wel heel erg anti-vrouw die beginnen bij wijze van al te kotsen als ze een vagina zien.Waarom is dat.....we hadden zelf bedacht dat het een soort van mega hetro mannen zijn die 2 zoenende mannen niet kunnen aanzien alleen dan in een homo-versie zeg maar...........
I don't care.....
pi_7849718
Laten we het eens met zijn 3en bespreken
pi_7849829
3en?

Nja ach wazige zooi, godver ben best aangeschoten...

Maarja denk dat het net zo iets is als mannen met pikken van andere kerels, kijk ik ook nie zo heel graag naar,..nja oke pron maak ik uitzondering

zondag 12 januari 2003 @ 02:43:11 #4
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_7849836
quote:
Op zondag 12 januari 2003 02:34 schreef Conflict het volgende:
Laten we het eens met zijn 3en bespreken
Gaat U gang...........ons deel is al verteld!
I don't care.....
pi_7849845
quote:
Op zondag 12 januari 2003 02:34 schreef sabyne het volgende:
Wij vroegen ons dat hier af....... Je komt ze zelden tegen maar sommige homo's zijn wel heel erg anti-vrouw die beginnen bij wijze van al te kotsen als ze een vagina zien.Waarom is dat.....we hadden zelf bedacht dat het een soort van mega hetro mannen zijn die 2 zoenende mannen niet kunnen aanzien alleen dan in een homo-versie zeg maar...........
Ja.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_7849852
Het zelfde met lesbische vrouwen.......sommige haten ook mannen maar het valt wel op dat dat meestal is na dat ze pas ontdekt hebben dat ze lesbisch zijn
pi_7857595
Ik weet wel zeker dat het aantal homo's dat vrouwen haat een promille is van de mannen die homo's haten....
pi_7858182
Ik denk dat vrouwen haten niet hetzelfde is als een vagina of een vrouw in het algemeen gewoon helemaal niet aantrekkelijk vinden. Mannen die niet graag kijken naar twee vrijende mannen hebben ook niet per se een hekel aan homo's, die hebben eerder gewoon geen zin in die confrontatie.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_7888192
quote:
Op zondag 12 januari 2003 02:34 schreef sabyne het volgende:
Moet meteen denken aan hoeveel gasten meteen een zetten bij de eerste de beste mooie pic van een babe in B&H
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')