Al zou ik er wel mayo en uitjes op willen.quote:
quote:Op zondag 10 november 2019 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Als zou ik er wel mayo en uitjes op willen.
quote:Op zondag 10 november 2019 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Al zou ik er wel mayo en uitjes op willen.
Blik knakworstenquote:Op zondag 10 november 2019 20:19 schreef Smallish het volgende:
Ik zie ineens die Friedelbril weer voor me. Stelletje kermisklanten.
Ook een ITquote:
Ja met de cliniclowns in actie is het wel leukquote:
Haar nek is enger. Dat is net een michelin mannetje.quote:Op zondag 10 november 2019 20:28 schreef quirina het volgende:
Hoeveel restylane heeft Bridget in haar gezicht laten zetten?
Veenstra! Veenstra!quote:Op zondag 10 november 2019 19:40 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]twitter:michielveenstra twitterde op zondag 10-11-2019 om 19:06:40Never change @:Mediacourant https://t.co/64Yl5ya8aM reageer retweet
Misschien omdat Bridget bekend is en daarmee wellicht bang is dat ze er vaak aan herinnert word?quote:Op zondag 10 november 2019 20:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik snap dit eerlijk gezegd niet: Vandaag heeft Andr mij via een appje laten weten dat hij gevoelens voor een andere vrouw heeft waar hij een tijdje contact mee heeft. Wie dit is maakt het alleen maar nog pijnlijker.
Waren zij en Bridget vriendinnen?
Ja dat vroeg ik me dus ook al af. Of ze heeft haar juist altijd wantrouwd en hij heeft het ontkend. Vraag me af wat ze een paar dagen geleden al wist, toen ze reageerde op de insta van Fridgetquote:Op zondag 10 november 2019 20:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik snap dit eerlijk gezegd niet: Vandaag heeft Andr mij via een appje laten weten dat hij gevoelens voor een andere vrouw heeft waar hij een tijdje contact mee heeft. Wie dit is maakt het alleen maar nog pijnlijker.
Ik ook en de wenkies zijn primaquote:
quote:Op zondag 10 november 2019 20:46 schreef roos94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bridget & Andre allebei in 2004
Vind ik altijd zo'n gek idee met die leeftijdsverschillen
haha ja die is er vast alquote:Op zondag 10 november 2019 20:47 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt daar zo Jolanthe en Wesly neerzetten
quote:Op zondag 10 november 2019 20:47 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt daar zo Jolanthe en Wesly neerzetten
quote:
Ja raar idee.. maar goed, er is blijkbaar een klikquote:Op zondag 10 november 2019 20:53 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto van Bridget is genomen toen Dreetje nog niet geboren was.
Ach, hoe lang zal 't duren. Half jaar, maximaal een jaar.quote:Op zondag 10 november 2019 20:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja raar idee.. maar goed, er is blijkbaar een klik
Misschien omdat ze verlaten is voor een uder iemand?quote:Op zondag 10 november 2019 20:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Paar maanden.quote:Op zondag 10 november 2019 21:06 schreef Messina het volgende:
[..]
Ach, hoe lang zal 't duren. Half jaar, maximaal een jaar.
Welke foto jongens, welke foto?quote:Op zondag 10 november 2019 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien omdat ze verlaten is voor een uder iemand?
En wellicht ook omdat ze nu die ketting snapte van die foto van Bridget waar ze nog zo leuk op gereageerd had.
quote:Op zondag 10 november 2019 21:15 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Paar maanden.
Al vraag ik me af hoe ze dit aan gaan pakken met al die negatieve media aandacht.
Nou dat, ik denk dat die negatieve aandacht ze werkelijk geen reet boeit, daarbij zijn ze beiden al een jaar of 25 wat gewend qua negatieve aandacht voor henzelf en/of de mensen om hen heen.quote:
In d Op Bridget met Mees... Daar heeft ze die ketting om die alle genodigden hadden gekregen van Andrequote:
Precies, dat boeit ze echt helemaal niets.quote:Op zondag 10 november 2019 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou dat, ik denk dat die negatieve aandacht ze werkelijk geen reet boeit, daarbij zijn ze beiden al een jaar of 25 wat gewend qua negatieve aandacht voor henzelf en/of de mensen om hen heen.
Alleen hield zij hem op vakantie om, een week erna nog? Begreep ik dat nou goed?quote:Op zondag 10 november 2019 21:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
In d Op Bridget met Mees... Daar heeft ze die ketting om die alle genodigden hadden gekregen van Andre
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |