Zo onzeker is ze niet hoor, die meent dat ze alles kan, alles weetquote:Op zondag 10 november 2019 07:55 schreef Taiga het volgende:
[..]
Hoop onzekerheid bij haar. Probeert het dan te verbergen door leugens.
O dacht je opent niet, wil je een andere tt vraag maar hoor. Heb wel netjes 2 minuten gewachtquote:Op zondag 10 november 2019 07:57 schreef Taiga het volgende:
Haha je was mij net voor... zat nog een TT te bedenken.
is toch juist een kenmerk van onzekere mensen, jezelf overschreeuwen?quote:Op zondag 10 november 2019 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo onzeker is ze niet hoor, die meent dat ze alles kan, alles weet
Zakenvrouw van het jaar willen worden, nee die is volgens mij echt niet onzeker.
Ja weet niet, ik heb het idee dat het stoer doen, vanuit onzekerheid komt.quote:Op zondag 10 november 2019 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo onzeker is ze niet hoor, die meent dat ze alles kan, alles weet
Zakenvrouw van het jaar willen worden, nee die is volgens mij echt niet onzeker.
Ik geloof er geen bal van dat ze onzeker is.quote:Op zondag 10 november 2019 08:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
is toch juist een kenmerk van onzekere mensen, jezelf overschreeuwen?
Ben beetje traag nog op de vroege ochtend...hahaquote:Op zondag 10 november 2019 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht je opent niet, wil je een andere tt vraag maar hoor. Heb wel netjes 2 minuten gewachtdat dan wel weer
Ja zou kunnen natuurlijk. Zelf heb ik dat idee niet.quote:Op zondag 10 november 2019 08:03 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja weet niet, ik heb het idee dat het stoer doen, vanuit onzekerheid komt.
ik vind dat ze de laatste tijd wat kwetsbaarheid laat zien, vind ik aandoenlijk, maar is en blijft een raar mensquote:Op zondag 10 november 2019 08:03 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja weet niet, ik heb het idee dat het stoer doen, vanuit onzekerheid komt.
Ja ben ik ook met je eens hoor. Vind ze uiteindelijk allemaal raar hahahaquote:Op zondag 10 november 2019 08:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind dat ze de laatste tijd wat kwetsbaarheid laat zien, vind ik aandoenlijk, maar is en blijft een raar mens
precies hahahaquote:Op zondag 10 november 2019 08:05 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja ben ik ook met je eens hoor. Vind ze uiteindelijk allemaal raar hahaha
Het is ook nog vroegquote:Op zondag 10 november 2019 08:03 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ben beetje traag nog op de vroege ochtend...haha
Dus dat en een kleuter om je heen, die ontzettend wakker is. 😂quote:Op zondag 10 november 2019 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook nog vroegwakker worden en opstarten op je gemakje, bakkie koffie der bij
en voor je het weet is er weer een andere topic
O, dan heb je handen volquote:Op zondag 10 november 2019 08:12 schreef Taiga het volgende:
[..]
Dus dat en een kleuter om je heen, die ontzettend wakker is. 😂
Leuk toch, welkom hoe meer zielen hoe meer vreugd.quote:Op zondag 10 november 2019 08:24 schreef Taiga het volgende:
Ik lees eigenlijk al een lang tijd mee, maar vond het nu wel leuk om wat meer mee te kletsen. Maar vandaag zal streamen en cossen inderdaad een uitdaging worden hahaha.
Ja precies haha.quote:Op zondag 10 november 2019 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk toch, welkom hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Dan doe je af en toe, als de kleine je ff een pauze gunt
Mooi ffquote:
Goedemorgen.quote:
Leuke kleding heeft ze aanquote:Op zondag 10 november 2019 08:27 schreef Dotteke het volgende:
Mylene is er mooi op tijd uit, gedoucht en al
[ afbeelding ]
Vind ik ook. Nog mooier als ze niet meer zo diep in de reet van Jessie gaat zittenquote:Op zondag 10 november 2019 08:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind dat ze de laatste tijd wat kwetsbaarheid laat zien, vind ik aandoenlijk, maar is en blijft een raar mens
Morguh,quote:
Ja, dat twee zag ik. Of voor iedere 2?quote:Op zondag 10 november 2019 08:28 schreef Lelie68 het volgende:
Het kan altijd beter, maar het ontbijt is wel wat uitgebreider.. zelfs eitjes. . Wel benieuwd wat Merel straks weer uit de koelkast haalt
Ze ziet er goed uit de laatste tijd, doet mee vroeg haar bed uitquote:
Ik hoorde Jessie gisteren een nieuwe tekst rappen voor een nieuwe nummerquote:Op zondag 10 november 2019 08:33 schreef Lelie68 het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met nepcarrière van Gerrit en Jessie?
Volgens mij voor ieder 1quote:Op zondag 10 november 2019 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat twee zag ik. Of voor iedere 2?
Een A-zanger nog wel..quote:Op zondag 10 november 2019 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde Jessie gisteren een nieuwe tekst rappen voor een nieuwe nummer
En............. er gaat een A zanger of zangeres komen om een nummer op te nemen, maar wie is nog een grote verrassing
Vette hap hoorquote:
Ja zal wel Ronnie tober, of een A zanger uit het verleden die zijn repertoire weer nieuw leven in wil blazen, die hadden zich vrijwillig aangemeldquote:
A< dat is leuk voor haar, wist dat ze het kreeg maar niet wanneer.quote:Op zondag 10 november 2019 08:36 schreef FreshFruit het volgende:
Mylène krijgt zo haar visagie cursus om 10 uur.
Zonde is dat dat nu pas dingen oppaktquote:Op zondag 10 november 2019 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze ziet er goed uit de laatste tijd, doet mee vroeg haar bed uit
Ze is er wel op vooruit gegaan sinds Jens weg is.
Hij heeft dierendienst vandaag, het wachten is op Franny. HIj kan dat natuurlijk niet alleenquote:Op zondag 10 november 2019 08:41 schreef Lelie68 het volgende:
De dieren moeten gedaan worden.. nou Jessie doe jij het eens een keer
Hij had dierendienst hoorde ik hem zeggen.quote:Op zondag 10 november 2019 08:41 schreef Lelie68 het volgende:
De dieren moeten gedaan worden.. nou Jessie doe jij het eens een keer
Echt waar? Merel moet dan ook een keer? En Gerrit?quote:Op zondag 10 november 2019 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft dierendienst vandaag, het wachten is op Franny. HIj kan dat natuurlijk niet alleen
Geen idee, ik weet wel dat sinds Jordie weg is, andere om en om helpenquote:Op zondag 10 november 2019 08:43 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Echt waar? Merel moet dan ook een keer? En Gerrit?
Thomas Berger man van de show waarschijnlijk danquote:Op zondag 10 november 2019 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde Jessie gisteren een nieuwe tekst rappen voor een nieuwe nummer
En............. er gaat een A zanger of zangeres komen om een nummer op te nemen, maar wie is nog een grote verrassing
ligt daar een paar kilo bananen te verrottenquote:
O, dat zou ook kunnen, maar denk niet dat hij dat nodig heeftquote:Op zondag 10 november 2019 08:57 schreef goldback het volgende:
[..]
Thomas Berger man van de show waarschijnlijk dan
ze krijgt ze pas nu toebedeeld.quote:Op zondag 10 november 2019 08:38 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Zonde is dat dat nu pas dingen oppakt
Ali A komt, Ali B heeft afgezegdquote:Op zondag 10 november 2019 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat zou ook kunnen, maar denk niet dat hij dat nodig heeft
Of Rinus...quote:Op zondag 10 november 2019 09:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ali A komt, Ali B heeft afgezegd
Ik heb Mariska ooit wat anders horen vertellen, eenmaal er uit dan was er geen terug komen meer mogelijkquote:Op zondag 10 november 2019 08:51 schreef Dotteke het volgende:
Allemaal kleurtjes over elkaar en het eindresultaat is best mooi
[ afbeelding ]
Het keukenbedrijf wil graag dat Mariska terug komt
Maar ze weet het nog niet, zegt ze tegen Jessie
Jessie zegt dat je zou denken dat iedereen wel een keuken is, of dat het rotzooi is wat ze verkopen en snel stuk gaat.
Maar volgens mariksa is dit niet het geval, ze verkopen Duitse degelijkheid.
Hoe moeilijk kan het zijn.. hij heeft toch overal verstand vanquote:Op zondag 10 november 2019 08:58 schreef Dotteke het volgende:
Jessie maakt Franny wakker, ze moeten de dieren doen. Sukkel kan je nu niets alleen
Mariska lult elke uur weer iets anders, die stikt nog eens in haar leugenquote:Op zondag 10 november 2019 09:01 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik heb Mariska ooit wat anders horen vertellen, eenmaal er uit dan was er geen terug komen meer mogelijk
Echt hè dat gerochel en gesnotter.quote:Op zondag 10 november 2019 09:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Godskolere kan die zender van Jessie ff uit,, ik ga hier over mijn nek![]()
![]()
quote:
Visagie cursus.quote:Op zondag 10 november 2019 09:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
Krijgt die Mylene bezoek dat ze zich zo aan het opdoffen is, die is nu al 3 kwartier
aan het poederen en schilderen
Volgens mij Woensdagquote:Op zondag 10 november 2019 09:25 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos![]()
![]()
![]()
allen een fijne stream dag
of
wat je maar wil ?
Is het waar dat morgen de Yurt weg gaat ?
GM,het is nu dinsdag geworden.quote:Op zondag 10 november 2019 09:25 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos![]()
![]()
![]()
allen een fijne stream dag
of
wat je maar wil ?
Is het waar dat morgen de Yurt weg gaat ?
Ach we merken het wel , ben benieuwd of er nog ruzie komt om de slaap plekken ?quote:
Zal in ieder geval rotzooi met zich mee brengen van alles wat er in staat .quote:Op zondag 10 november 2019 09:28 schreef formule het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo betrouwbaar hoor, dus het kan ook Dinsdag zijn
Volgens mij gaan de inwoners van de tent naar de caravan, gezellig bij Brandon inwonenquote:Op zondag 10 november 2019 09:29 schreef PTLe het volgende:
[..]
Zal in ieder geval rotzooi met zich mee brengen van alles wat er in staat .
Echt wel.quote:Op zondag 10 november 2019 09:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Weet je wat mooi zou zijn, als morgen die boot opgehaald wordt. Denk dat Merel
dan gek wordt
Het gaat ook zo gemakkelijk om die tent te verkopen terwijl er 3 mensen in slapen. Je gaat mij niet vertellen dat dat leuk is.quote:Op zondag 10 november 2019 09:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
dan gek wordt
Owkee en zal Brandon dit leuk vinden ?quote:Op zondag 10 november 2019 09:32 schreef formule het volgende:
[..]
Volgens mij gaan de inwoners van de tent naar de caravan, gezellig bij Brandon inwonen
nee, ze staan allemaal op het rooster sinds er een paar weg zijn.quote:Op zondag 10 november 2019 09:38 schreef spapaars het volgende:
Jessie een charmeoffensief begonnen met beestjes verzorgen?
Daar hebben ze het al over gehad , maar Jessy zei dat dit niet kon ?quote:Op zondag 10 november 2019 09:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
dan gek wordt
Hij moet wel, ze rouleren nu Andrea er niet meer is om Fran te helpen.quote:Op zondag 10 november 2019 09:38 schreef spapaars het volgende:
Jessie een charmeoffensief begonnen met beestjes verzorgen?
Behalve als Franny en Gerrit er gaan krikken dan vind Brandon het niet goedquote:Op zondag 10 november 2019 09:40 schreef PTLe het volgende:
[..]
Owkee en zal Brandon dit leuk vinden ?
Ja omdat het ZIJN boot is, nou er is niks van hem bijquote:Op zondag 10 november 2019 09:41 schreef PTLe het volgende:
[..]
Daar hebben ze het al over gehad , maar Jessy zei dat dit niet kon ?
Ja dat lijkt mij een dingetjequote:Op zondag 10 november 2019 09:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Behalve als Franny en Gerrit er gaan krikken dan vind Brandon het niet goed
quote:Op zondag 10 november 2019 09:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ali A komt, Ali B heeft afgezegd
Die liegt altijd alles bij elkaar, geloof niet 1 woord van wat zij er uit kraamtquote:Op zondag 10 november 2019 09:01 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik heb Mariska ooit wat anders horen vertellen, eenmaal er uit dan was er geen terug komen meer mogelijk
Ja, hij en zijn dierenvoerquote:Op zondag 10 november 2019 09:03 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het zijn.. hij heeft toch overal verstand van
Ik vind de print wel geinig.quote:Op zondag 10 november 2019 10:02 schreef Chanel5 het volgende:
Die B&B dame heeft een ochtendjas gekocht.....zo'n fleece prul.....40 euro!!!!!
Zwart met van die gouden krullen.quote:Op zondag 10 november 2019 10:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zag het niet goed, leek op camouflage?
Okequote:Op zondag 10 november 2019 10:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zwart met van die gouden krullen.
GM,thanks.quote:Op zondag 10 november 2019 10:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, aardig momentje van gisteren .....![]()
[ afbeelding ]
Shelley staat haar plek niet af.
x7ntqcp
Onbeleefd kind is het, die Shelley.quote:Op zondag 10 november 2019 10:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x7ntqcp
quote:Op zondag 10 november 2019 10:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x7ntqcp
Dat dus!!! "MIJN STOEL"quote:Op zondag 10 november 2019 10:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien, ik vind het wel mooi dat ze schijt heeft aan de Jessie clan ....
En hier drínkt ze alleen maar alcoholquote:Op zondag 10 november 2019 10:16 schreef shiitake het volgende:
Mariska is in Utopia voor de tweede keer ziek, maar thuis is ze nooit ziek. Maar daar maakt ze alles schoon met alcohol.
Scherp!!quote:Op zondag 10 november 2019 10:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En hier drínkt ze alleen maar alcohol
quote:Op zondag 10 november 2019 10:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En hier drínkt ze alleen maar alcohol
Dat ja. Ik heb ook de andere stream, daar zie je dat hij nog even op dezelfde stoelquote:Op zondag 10 november 2019 10:26 schreef Chanel5 het volgende:
Dat dus!!! "MIJN STOEL"![]()
![]()
![]()
man ga toch weg, je kan gaan zitten daar waar plek is.
[ afbeelding ]
x7ntqcp
Shell is asoquote:Op zondag 10 november 2019 10:30 schreef humpty het volgende:
[..]![]()
Goed zo Shelley ...wie denkt die sukkel wel niet wie hij is
Ik vond het idd jammer dat de cam op het andere gedeelte stond en iedereen aan het kletsen was en je dat "gesprek" er tussen uit moest halen.quote:Op zondag 10 november 2019 10:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat ja. Ik heb ook de andere stream, daar zie je dat hij nog even op dezelfde stoel
gaat zitten naast Shelley en haar probeert weg te drukken. Shelly geeft geen krimp ...
waarom onbeleefd?quote:Op zondag 10 november 2019 10:21 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Onbeleefd kind is het, die Shelley.
Ga ik straks wel even monteren, eerst even ontbijten .....quote:Op zondag 10 november 2019 10:31 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vond het idd jammer dat de cam op het andere gedeelte stond en iedereen aan het kletsen was en je dat "gesprek" er tussen uit moest halen.
Ik zou die beelden ook wel erg leuk vinden.
Smoesjes, hap,slik, en monterenquote:Op zondag 10 november 2019 10:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ga ik straks wel even monteren, eerst even ontbijten .....
Vertel.quote:Op zondag 10 november 2019 10:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens mij waren het COSsers ......![]()
[ afbeelding ]
De B&B gasten hebben drank meegenomen.
x7ntssr
quote:Op zondag 10 november 2019 10:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ga ik straks wel even monteren, eerst even ontbijten .....
quote:Op zondag 10 november 2019 10:40 schreef shiitake het volgende:
Ik vind trouwens Mylene mooier opgemaakt dan Roos? die er bij is.
Euh Febo, lezen jullie mee? Doe er dan eens wat mee aub.quote:Op zondag 10 november 2019 09:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
dan gek wordt
Als het echt zo erg is moet ze maar ff de dokter bellen, ze heeft maar 1 long, en ietsquote:Op zondag 10 november 2019 10:11 schreef Lelie68 het volgende:
Merel en ziek.. waarom geloof ik haar nou niet 😃
@Schakeltopiaquote:Op zondag 10 november 2019 10:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens mij waren het COSsers ......![]()
[ afbeelding ]
De B&B gasten hebben drank meegenomen.
x7ntssr
Dat heeft ze nog niet bedacht Fritsiequote:Op zondag 10 november 2019 10:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als het echt zo erg is moet ze maar ff de dokter bellen, ze heeft maar 1 long, en iets
aan de luchtwegen krijgen met maar 1 long komt dubbel zo hard aan lijkt mij
Merel wilde de boot verkopen Jessie nietquote:Op zondag 10 november 2019 09:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
dan gek wordt
Ja, en dan ook nog gewoon roken, beetje vreemd.quote:Op zondag 10 november 2019 10:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als het echt zo erg is moet ze maar ff de dokter bellen, ze heeft maar 1 long, en iets
aan de luchtwegen krijgen met maar 1 long komt dubbel zo hard aan lijkt mij
Hij heeft pas de boel opgepimpt.quote:Op zondag 10 november 2019 09:40 schreef PTLe het volgende:
[..]
Owkee en zal Brandon dit leuk vinden ?
Ja 'n kruk voor de visagie, anders moet Mylene (21) te veel bukken en dat doet zeerquote:Op zondag 10 november 2019 10:55 schreef Appeltje het volgende:
Gaan Mariska en Jessie weer bouwen? Kruk voor visagie?
Is het duidelijk dat die yurt inderdaad gekocht is, of is het een actie van de FEBO om toestandjes te kunnen creëren, vraag ik mij af.quote:Op zondag 10 november 2019 09:41 schreef PTLe het volgende:
[..]
Daar hebben ze het al over gehad , maar Jessy zei dat dit niet kon ?
Toch dezelfde' houding' als Shelley bij het knippen?quote:Op zondag 10 november 2019 10:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja 'n kruk voor de visagie, anders moet Mylene (21) te veel bukken en dat doet zeer
aan haar rug
Die houdt zich natuurlijk zieker, om lekker in haar nest te kunnen liggen en lekker uitslapen.quote:
Tja leg dat maar ff uit. Mylene is natuurlijk wel iets langer dan Sherryquote:Op zondag 10 november 2019 10:58 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Toch dezelfde' houding' als Shelley bij het knippen?
Gewoon weer provoceren ,quote:Op zondag 10 november 2019 10:21 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik heb hier gelezen voor 1500 verkocht en dat de kopers niet in beeld wilden. Maar kan ook zijn dat de gemeente reiniging hem oppikt buiten de poort.quote:Op zondag 10 november 2019 10:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is het duidelijk dat die yurt inderdaad gekocht is, of is het een actie van de FEBO om toestandjes te kunnen creëren, vraag ik mij af.
Wel toevallig dat alles netjes aan de poort komt te staan. Vond ze er ook apart over doen. Er is ook totaal niets over gezegd.
Niks mis meequote:Op zondag 10 november 2019 10:59 schreef formule het volgende:
Gerrit en Hiske willen Jessie eruit gooien
quote:Op zondag 10 november 2019 10:11 schreef Lelie68 het volgende:
Merel en ziek.. waarom geloof ik haar nou niet 😃
Waarom, die plaatsen zijn toch niet gereserveerd? In mijn optiek is Jessie hier net zo onbeleefd.quote:
Toch wel beetje Tokkie. Het zal na een paar keer wassen er ook niet uitzien.quote:
Ze aast natuurlijk op 'n rol in Medisch Centrum WestZuidWestquote:Op zondag 10 november 2019 11:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]Overdrijven is ook een kunst, zal ze denken.
[ afbeelding ]
x7ntqcp
quote:Op zondag 10 november 2019 10:58 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Toch dezelfde' houding' als Shelley bij het knippen?
quote:Op zondag 10 november 2019 10:59 schreef formule het volgende:
Serieus?quote:Op zondag 10 november 2019 10:59 schreef formule het volgende:
quote:Op zondag 10 november 2019 11:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Helaas staat het geluid hier nog slechter op ......![]()
[ afbeelding ]
Jessie probeert Shelley weg te duwen.
x7nu4lx
Als ze maar in coma wordt gehouden tot Utopia klaar is.quote:Op zondag 10 november 2019 11:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze aast natuurlijk op 'n rol in Medisch Centrum WestZuidWest
Waarom? Omdat ze niet met een diepe buiging opstaat omdat Jessie vindt dat het zijn plek is?quote:Op zondag 10 november 2019 10:21 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ben benieuwd.quote:Op zondag 10 november 2019 10:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De zakenvrouw van het jaar doet weer huilie, huilie .....![]()
[ afbeelding ]
Mariska en Hiske deel 1 - 9 november 2019.
x7nttps
DAT is wat Utopia ontbeert, mensen met ballen!quote:Op zondag 10 november 2019 10:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien, ik vind het wel mooi dat ze schijt heeft aan de Jessie clan ....
Het feit dat ze dit hebben toegestaan, hebben ze meegewerkt aan die zgn. status.quote:Op zondag 10 november 2019 10:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat dus!!! "MIJN STOEL"![]()
![]()
![]()
man ga toch weg, je kan gaan zitten daar waar plek is.
Dus dat. Shelley heeft ze wel, ze wilde Mariska confronteren, maar die kut had er geen zin in ....quote:Op zondag 10 november 2019 11:06 schreef ThunderBitch het volgende:
DAT is wat Utopia ontbeert, mensen met ballen!
Ach Utopia is een Utopiequote:Op zondag 10 november 2019 11:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
DAT is wat Utopia ontbeert, mensen met ballen!
Slijmbal.... ik zag het. Die is zo aan het slijmen met potentiële manipuleerbaren.quote:Op zondag 10 november 2019 10:28 schreef formule het volgende:
Jessie gaan nu samen met Mylene wachten
Ja, dat is waar.quote:
Hij liegt net zo hard als anderen. Als je oplet, liegt hij veel bij elkaar door wat en hoe hij het zegt. Vooral van die halve waarheden.quote:Op zondag 10 november 2019 11:08 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Hoor Jessie weer met zijn 25 maanden Utopia.
Hij heeft nooit iets voor zichzelf gedaan
Geen goudstaafjes en geen golfmachines, echt helemaal niks.
En nu wil hij een plaatje opnemen, dat moet toch kunnen voor iemand die altijd zijn eigenbelang op zij heeft gezet?
Zo lang bestaat Utopia 2.0 nog niet, Die loser moet eens flink op zijn plek gezet wordenquote:Op zondag 10 november 2019 11:08 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Hoor Jessie weer met zijn 25 maanden Utopia.
Hij heeft nooit iets voor zichzelf gedaan
Geen goudstaafjes en geen golfmachines, echt helemaal niks.
En nu wil hij een plaatje opnemen, dat moet toch kunnen voor iemand die altijd zijn eigenbelang op zij heeft gezet?
Ze vergeet ff dat Alexandra ook heel veel schoonmaakt en opruimt in de silo, meer nog danquote:Op zondag 10 november 2019 11:11 schreef shiitake het volgende:
Mariska doet alles voor de groep, kistjes maken, de webshop, facturen en als enige ruimt ze die f*cking silo op.
quote:Op zondag 10 november 2019 11:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dus dat. Shelley heeft ze wel, ze wilde Mariska confronteren, maar die kut had er geen zin in ....![]()
[ afbeelding ]
Shelley over de mensen in de tent - 9 november 2019.
x7nu4ho
En ze is er iedere morgen om half zeven uit .....quote:Op zondag 10 november 2019 11:11 schreef shiitake het volgende:
Mariska doet alles voor de groep, kistjes maken, de webshop, facturen en als enige ruimt ze die f*cking silo op.
Bah bah bahquote:Op zondag 10 november 2019 11:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij liegt net zo hard als anderen. Als je oplet, liegt hij veel bij elkaar door wat en hoe hij het zegt. Vooral van die halve waarheden.
Ja, gewoon jij bent er niet lang genoeg om in de finale te zitten.uit!quote:Op zondag 10 november 2019 11:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zo lang bestaat Utopia 2.0 nog niet, Die loser moet eens flink op zijn plek gezet worden
En bedankt he. Ik besta al een tijdje hoor.....lolquote:Op zondag 10 november 2019 11:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zo lang bestaat Utopia 2.0 nog niet, Die loser moet eens flink op zijn plek gezet worden
quote:Op zondag 10 november 2019 11:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En bedankt he. Ik besta al een tijdje hoor.....lol
Helemaal niets.. lamlul 1e klas en hij mag zo met zijn boot de poort door.. hij heeft niets betekend voor Utopia en zal ook nooit wat betekenenquote:Op zondag 10 november 2019 11:14 schreef shiitake het volgende:
Jessie over Alexandra: zo wispelturig als ze is, houdt ze alles maar een paar dagen vol.
Dat klopt dan misschien wel, maar ik vraag me af wat Jessie volgehouden heeft in Utopia.
En weer snap ik niet dat mensen daar niet doorheen prikken en er echt verder op ingaan.quote:Op zondag 10 november 2019 11:18 schreef shiitake het volgende:
Jessie gunt het Franny meer om bij de laatste 5 te zitten.
Goeie vraag van Maris: wat brengt Franny hier dan in?
Jessie: hetzelfde als Ger, het sociale.
Wat een lachertje.![]()
Mariska gaat nooit Tegengas geven, die kut loopt weg en duikt jankend haar bed in ...quote:Op zondag 10 november 2019 11:18 schreef Lelie68 het volgende:
Heb niets met Mariska , maar als zij tegengas gaat geven mag ze van mij lekker blijven
Heeft Franny gisteren een gesprek gehad met Jessie?quote:Op zondag 10 november 2019 11:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En weer snap ik niet dat mensen daar niet doorheen prikken en er echt verder op ingaan.
Natuurlijk gebruikt hij dat. Dat doet hij vanaf het begin. Dat was hij al van plan voordat hij terugkwam. Weinig is toeval bij die vent.quote:Op zondag 10 november 2019 11:18 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Cees zit niet in Utopia en vieze Jessie het gaat niet om Cees want dat is nog walgelijker dat je die gaat gebruiken voor jou winst!
Ja, dat heeft zij. Ik ga het straks monteren.quote:Op zondag 10 november 2019 11:20 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Heeft Franny gisteren een gesprek gehad met Jessie?
Gerrit zou haar toch naar hem toesturen?
Aha, heel fijn ik was erg benieuwd!quote:Op zondag 10 november 2019 11:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat heeft zij. Ik ga het straks monteren.
Ik geloof het wel. Ik viel in een gesprek, maar heb het niet helemaal meegekregen. Hoorde wel dat hij haar aan het paaien was. Ze hoorde er ook bij en Mariska wil niet langer blijven, zei hij. Makkelijk, anders had hij een probleem gehad met Franny.quote:Op zondag 10 november 2019 11:20 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Heeft Franny gisteren een gesprek gehad met Jessie?
Gerrit zou haar toch naar hem toesturen?
quote:Op zondag 10 november 2019 11:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat heeft zij. Ik ga het straks monteren.
Jessie zit met zichzelf en wat de beste argumenten zijn om iemand een rad voor ogen te draaien.quote:Op zondag 10 november 2019 11:22 schreef Mjelleke het volgende:
Jessie Zit dus
in dubio zit met het gunnen en het verdienen...
Ze gaat never nooit winnen..wordt Brandon of Hiskequote:Op zondag 10 november 2019 11:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik geloof het wel. Ik viel in een gesprek, maar heb het niet helemaal meegekregen. Hoorde wel dat hij haar aan het paaien was. Ze hoorde er ook bij en Mariska wil niet langer blijven, zei hij. Makkelijk, anders had hij een probleem gehad met Franny.
Die speelt de onnozele ziel, maar ondertussen speelt die ook het spel, daar waar het haar lukt.
Het zal gotvergeteme niet gebeuren dat zij met die prijs naar huis gaat!![]()
![]()
Het klinkt gek maar ik zou er geloof ik hard om kunnen lachen dat de grootmeesters daar zitten te stoken en regelen om die prijs binnen te halen en dat Franny er mee wegloopt!quote:Op zondag 10 november 2019 11:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik geloof het wel. Ik viel in een gesprek, maar heb het niet helemaal meegekregen. Hoorde wel dat hij haar aan het paaien was. Ze hoorde er ook bij en Mariska wil niet langer blijven, zei hij. Makkelijk, anders had hij een probleem gehad met Franny.
Die speelt de onnozele ziel, maar ondertussen speelt die ook het spel, daar waar het haar lukt.
Het zal gotvergeteme niet gebeuren dat zij met die prijs naar huis gaat!![]()
![]()
Heeft ze dat net ook tegen hem gezegd? Niet helemaal gevolgd.quote:Op zondag 10 november 2019 11:26 schreef Appeltje het volgende:
Mariska vindt nu dat ze een plaats in de finale verdient. En heeft dat ook naar Jessie geuit, ze is benieuwd hoe Jessie dat 'naar buiten' brengt. Ger ligt in een deuk als Mariska zegt dat ze de winnaar van Utopia wordt.
Mag het hopen, maar het was meer een gotspe gevoel van mij. Ze is al heel ver gekomen, al is ze daar ook voor gebruikt door Merel, Jessie en Gerrit. Zij speelt haar Mata Hari spel ook tegen hen.quote:Op zondag 10 november 2019 11:26 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Ze gaat never nooit winnen..wordt Brandon of Hiske
Ik heb werkelijk een gruwelijke hekel aan Jessie en Merel en gun deze twee de prijs eigenlijk nietquote:Op zondag 10 november 2019 11:26 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Het klinkt gek maar ik zou er geloof ik hard om kunnen lachen dat de grootmeesters daar zitten te stoken en regelen om die prijs binnen te halen en dat Franny er mee wegloopt!
Ik vind het een vies kind maar ja misschien is ze ze allemaal te slim af!
Ik vraag mij onderhand af wie ze pijpt bij de regie.quote:Op zondag 10 november 2019 11:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk een gruwelijke hekel aan Jessie en Merel en gun deze twee de prijs eigenlijk niet
maar mijn hekel aan Franny is nog groter. Als ik zou moeten kiezen tussen Jessie/Merel de titel of Franny, dan zou ik Jessie en/of Merel laten winnen
maar Franny dus absoluut niet.
Volgens Mariska wel, we gaan het merken of het echt zo is.quote:Op zondag 10 november 2019 11:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heeft ze dat net ook tegen hem gezegd? Niet helemaal gevolgd.
quote:Op zondag 10 november 2019 11:30 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Volgens Mariska wel, we gaan het merken of het echt zo is.
Ik ga ervan uit dat het publiek uiteindelijk ook een stem heeft.. als Brandon of Hiske overblijven dan een van die 2 en zeker Franny nietquote:Op zondag 10 november 2019 11:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk een gruwelijke hekel aan Jessie en Merel en gun deze twee de prijs eigenlijk niet
maar mijn hekel aan Franny is nog groter. Als ik zou moeten kiezen tussen Jessie/Merel de titel of Franny, dan zou ik Jessie en/of Merel laten winnen
maar Franny dus absoluut niet.
Ja, dat heeft ze niet eens doorquote:Op zondag 10 november 2019 11:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze lachen haar ook gewoon uit hè .....![]()
![]()
Aan de ene kant vindt ze het rete-interessant. Een psychologisch spel aan het spelen. En dan ineens zegt ze, dit doet me heel erg veel.quote:
Zou niet moeten lonen, net zo min als maffiapraktijken.quote:Op zondag 10 november 2019 11:26 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Het klinkt gek maar ik zou er geloof ik hard om kunnen lachen dat de grootmeesters daar zitten te stoken en regelen om die prijs binnen te halen en dat Franny er mee wegloopt!
Ik vind het een vies kind maar ja misschien is ze ze allemaal te slim af!
Beter vragen, wie nietquote:Op zondag 10 november 2019 11:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vraag mij onderhand af wie ze pijpt bij de regie.
Dan mag Mariska met de prijs naar huis. Dan heeft ze toch de rol van haar leven gespeeld.quote:Op zondag 10 november 2019 11:31 schreef shiitake het volgende:
[..]
Aan de ene kant vindt ze het rete-interessant. Een psychologisch spel aan het spelen. En dan ineens zegt ze, dit doet me heel erg veel.
Het zou zo mooi zijn als ze hem eruit speelt met haar spel.
quote:
Ik denk dat het grootspraak is.quote:Op zondag 10 november 2019 11:31 schreef shiitake het volgende:
[..]
Aan de ene kant vindt ze het rete-interessant. Een psychologisch spel aan het spelen. En dan ineens zegt ze, dit doet me heel erg veel.
Niet alees Maris pijpt de regie, Gerrit , Jessie en Merel doen dat ookquote:Op zondag 10 november 2019 11:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vraag mij onderhand af wie ze pijpt bij de regie.
De enigen die het spel om kunnen gooien zijn die 3 in de tent.. had liever gehad dat ze pijlen op Merel hadden gericht, maar dat gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 10 november 2019 11:31 schreef shiitake het volgende:
[..]
voor het grote publiek zal franny nog steeds het onschuldige meisje zijn, wat toch maar haar depressie en onzekerheid heeft overwonnen in Utopia, en daarom misschien wel mag winnen....quote:Op zondag 10 november 2019 11:31 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat het publiek uiteindelijk ook een stem heeft.. als Brandon of Hiske overblijven dan een van die 2 en zeker Franny niet
Ik bedoelde eigenlijk Franny.quote:Op zondag 10 november 2019 11:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Niet alees Maris pijpt de regie, Gerrit , Jessie en Merel doen dat ook
Ik denk dat ze het onderschat, hij hoeft haar maar 2x af te snauwen of ze gaat huilend in bed liggen. Maar het zou mooi zijn als ze de strijd aan kan gaan.quote:Op zondag 10 november 2019 11:31 schreef shiitake het volgende:
[..]
Miss Paaseiland is Meester in het fluffenquote:Op zondag 10 november 2019 11:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Franny.
Ja ben er ook bang voor. En dan alles aan Hiske vertellen is inderdaad niet slim. Of ook dat is een spel #wishful thinkingquote:Op zondag 10 november 2019 11:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk dat het grootspraak is.
Ik heb nog steeds hoop (maar inmiddels een stuk minder) dat Franny zich toch nog ontwikkelt tot een 'normaal' mens. Maar de hoofdprijs zie ik haar echt niet halen, ik vraag mij ook af of ze dat echt wil.quote:Op zondag 10 november 2019 11:33 schreef Verida het volgende:
[..]
voor het grote publiek zal franny nog steeds het onschuldige meisje zijn, wat toch maar haar depressie en onzekerheid heeft overwonnen in Utopia, en daarom misschien wel mag winnen....
Maar wel mooi om even te zien hoe kinderachtig hij is.quote:Op zondag 10 november 2019 11:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Helaas staat het geluid hier nog slechter op ......![]()
[ afbeelding ]
Jessie probeert Shelley weg te duwen.
x7nu4lx
Dat wil hij zeker. Hij is ze de wateren aan het testen.quote:Op zondag 10 november 2019 11:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was om gevraagd, het lijkt er echt op dat Gerrit Jessie wil dumpen .....![]()
[ afbeelding ]
Gerrit over Jessie deel 1 - 8 november 2019.
x7nsz9h
[ afbeelding ]
Gerrit over Jessie deel 2 - 8 november 2019.
x7ntnzo
Fritsie zijn fantasie slaat op holquote:Op zondag 10 november 2019 11:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Franny.
Ja, dat zie je goed. Het is af en toe een heel naar mannetje ....quote:Op zondag 10 november 2019 11:37 schreef Chanel5 het volgende:
Maar wel mooi om even te zien hoe kinderachtig hij is.
Fritsie duikt lekker met 'n pijnstiller z'n nessie in, hele morgen al clusterhoofdpijn pfffquote:Op zondag 10 november 2019 11:37 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Fritsie zijn fantasie slaat op hol![]()
Sterkte gewenst.quote:Op zondag 10 november 2019 11:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Fritsie duikt lekker met 'n pijnstiller z'n nessie in, hele morgen al clusterhoofdpijn pfff
ontwikkeld tot een "normaal mens" ?quote:Op zondag 10 november 2019 11:37 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds hoop (maar inmiddels een stuk minder) dat Franny zich toch nog ontwikkelt tot een 'normaal' mens. Maar de hoofdprijs zie ik haar echt niet halen, ik vraag mij ook af of ze dat echt wil.
En Frannie gebruikt/misbruikt haar (lok)doos om verder te komenquote:Op zondag 10 november 2019 11:47 schreef Verida het volgende:
[..]
ontwikkeld tot een "normaal mens" ?
nou, echt niet, die heeft haar manipulatieve gedrag alleen maar verder ontwikkeld. Levensgevaarlijk kreng is dat
Dat was zeker een knappe jump.quote:Op zondag 10 november 2019 11:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig momentje van vanochtend .....![]()
[ afbeelding ]
Evee ontsnapt - 10 november 2019.
x7nu5li
Gerrit zoekt er weer iets anders achter..Er was toch al eerder afgesproken dat Mariska en Jessie een barkruk zouden maken.quote:Op zondag 10 november 2019 11:58 schreef shiitake het volgende:
Jessie is al bezig om de stoelpoten onder Maris haar stoel af te zagen.
Ger is Utopia's para brother geworden. En aan het trippen op zelfverheerlijking gevoed door His.quote:Op zondag 10 november 2019 12:00 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Gerrit zoekt er weer iets anders achter..Er was toch al eerder afgesproken dat Mariska en Jessie een barkruk zouden maken.
Had beter andersom gekund. Volgens mij heeft Mylene geen les nodig.quote:Op zondag 10 november 2019 12:25 schreef spapaars het volgende:
Nog een reden voor dit?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |