Ik denk(pin me er niet op vast!) dat zelfs Danny het misschien wel anders zou willen maar er moet tegenwoordig om zoveel gedacht worden. Adverteerders, wetgeving, weet ik het allemaal. Fok is natuurlijk met de jaren een steeds grotere naam geworden.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maaruhhhhh voer/ bepaal jij dan niet mede dit nwe poeslieve beleid?
Ik ben niet van het poeslieve, we zijn FOK! en als je hier komt posten moet je tegen een stootje kunnen, vind ik nog steeds.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maaruhhhhh voer/ bepaal jij dan niet mede dit nwe poeslieve beleid?
quote:Op donderdag 28 november 2019 20:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben niet van het poeslieve, we zijn FOK! en als je hier komt posten moet je tegen een stootje kunnen, vind ik nog steeds.
Maar je wordt ingehaald door een veranderde userbase enerzijds en een absurd veranderde maatschappij anderzijds.
Als ik oude topics teruglees ( nu in JUB) denk ik écht, zo hallo, dat kun je nu echt niet meer zeggen.
Er zijn veel meer mensen die je echt overal op aanspreken, en die langzaam maar zeker gaan uitmaken hoe er gepost moet worden in een bepaald subforum.
Dat is dweilen met de kraan open hoor.
DâhFuck…. het is waar.. de Ultieme PietenFuckquote:Op donderdag 28 november 2019 20:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
een schimmel wrd zwart geboren conjo's
soort Fok zeg maar
verlies kleur
Ik gok dat je niet helemaal weet waar het over gaat.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik denk(pin me er niet op vast!) dat zelfs Danny het misschien wel anders zou willen maar er moet tegenwoordig om zoveel gedacht worden. Adverteerders, wetgeving, weet ik het allemaal. Fok is natuurlijk met de jaren een steeds grotere naam geworden.
Die nwe userbase zijn al die jonge verwende niets gewende ettertjes....nah wat een kutzooi...die moet je juist ff lekker klappenquote:Op donderdag 28 november 2019 20:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben niet van het poeslieve, we zijn FOK! en als je hier komt posten moet je tegen een stootje kunnen, vind ik nog steeds.
Maar je wordt ingehaald door een veranderde userbase enerzijds en een absurd veranderde maatschappij anderzijds.
Als ik oude topics teruglees ( nu in JUB) denk ik écht, zo hallo, dat kun je nu echt niet meer zeggen.
Er zijn veel meer mensen die je echt overal op aanspreken, en die langzaam maar zeker gaan uitmaken hoe er gepost moet worden in een bepaald subforum.
Dat is dweilen met de kraan open hoor.
Hij heet Ozosnel, die piet was hem wit aan het verfenquote:Op donderdag 28 november 2019 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
DâhFuck…. het is waar.. de Ultieme PietenFuck
[ afbeelding ]
Haha, dat is het lastige natuurlijk, want wil Fok voortbestaan, heb je toch ook aanvoer van users nodig.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die nwe userbase zijn al die jonge verwende niets gewende ettertjes....nah wat een kutzooi...die moet je juist ff lekker klappen![]()
![]()
Ja, dat wegjagen is nog wel een dingetje.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:34 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Haha, dat is het lastige natuurlijk, want wil Fok voortbestaan, heb je toch ook aanvoer van users nodig.
Sjéézzus.. met watjes pamperen is FOK zoiezo al ten dode opgeschreven….quote:Op donderdag 28 november 2019 20:34 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Haha, dat is het lastige natuurlijk, want wil Fok voortbestaan, heb je toch ook aanvoer van users nodig.
Een echte Gerrit en Jessie....quote:Op donderdag 28 november 2019 20:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Verschijn niet overal waar ik ben en als dat wel gebeurt negeer me dan, doe ik dat bij jou ook, beloofd!
Mooi, van Yv. geloof ik het direct, het is wie ze is en hoe ze altijd gehandeld heeft, soms streng maar toch bijna altijd rechtvaardig. Ik zie wel dat jij hier 100% voor geeft maar ik geloof je niet, je handelt er in elk geval niet naar.quote:
Ja, die jonkies werden toch eerst 'opgevoed' door ons, moet je kijken wat een prima users dat zijn gewordenquote:Op donderdag 28 november 2019 20:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die nwe userbase zijn al die jonge verwende niets gewende ettertjes....nah wat een kutzooi...die moet je juist ff lekker klappen![]()
![]()
Naja wat lul ik eik...Ik verf mn haar ook dus als dat paard als een witblond mokkel wil Sinterklazen moet dat natuurlijk gewoon kunnen.quote:
Hoe heettie?!quote:Op donderdag 28 november 2019 20:33 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Hij heet Ozosnel, die piet was hem wit aan het verfen
Ahhhhhwwwwquote:Op donderdag 28 november 2019 20:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, die jonkies werden toch eerst 'opgevoed' door ons, moet je kijken wat een prima users dat zijn geworden![]()
Jajaquote:
SOWIESO goddomme!quote:Op donderdag 28 november 2019 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjéézzus.. met watjes pamperen is FOK zoiezo al ten dode opgeschreven….
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |