Die vraag/wens/advies is al oud sinds DGK...quote:Op donderdag 28 november 2019 19:56 schreef yvonne het volgende:
We doen de volgende keer gewoon 2 SC's. Of 3
Dus in feite is het jouw schuld dat de sc dood is.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:58 schreef yvonne het volgende:
Oh, nu dit was m'n eerste post sinds tijden hier in de SC
heul oudquote:Op donderdag 28 november 2019 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die vraag/wens/advies is al oud sinds DGK...
Een volgende RLS maken we alle modbasher modquote:Op donderdag 28 november 2019 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En denk je dat het ModjesBashen wel weer gewoon mag omdat het in de COS en FB niet leuk gevonden wordt?
Dat zal ze lerenquote:Op donderdag 28 november 2019 19:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een volgende RLS maken we alle modbasher mod![]()
Ja, het is mijn schuldquote:Op donderdag 28 november 2019 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die vraag/wens/advies is al oud sinds DGK...
IK denk maar één ding en dat is dat jij met je vervelende gejengel lekker de buurvrouw of zo moet gaan lastig vallen. Zoals ik al zei, ik ben even in gesprek .....quote:Op donderdag 28 november 2019 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En denk je dat het ModjesBashen wel weer gewoon mag omdat het in de COS en FB niet leuk gevonden wordt?
Lazer op zeg, alles van jou verdwijnt al in de kliko het afgelopen ½uur...quote:Op donderdag 28 november 2019 20:01 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
IK denk maar één ding en dat is dat jij met je vervelende gejengel lekker de buurvrouw of zo moet gaan lastig vallen. Zoals ik al zei, ik ben even in gesprek .....
Ik denk dat het wel een risico is ja.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:02 schreef yvonne het volgende:
Maar even hè, rtl haalt alle temptation island achtige van de buis vanwege grensoverschrijdend gedrag. Ik dacht meteen aan DGK, dat zou nu niet meer kunnen?
Zou dit ook het einde betekenen voor RLS?
Ja want ineens kennen ze waarden en normenquote:Op donderdag 28 november 2019 20:02 schreef yvonne het volgende:
Maar even hè, rtl haalt alle temptation island achtige van de buis vanwege grensoverschrijdend gedrag. Ik dacht meteen aan DGK, dat zou nu niet meer kunnen?
Of 10000x naar de Dagboek kamerquote:Op donderdag 28 november 2019 20:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja want ineens kennen ze waarden en normen
Nee, dat geloof ik niet, ik denk dat die formule al te lang loopt en succesvol is gebleken. Men zal even wat voorzichtig zijn maar verdere gevolgen zal het niet hebben. Sterker nog, ik verwacht nieuwe concepten van interactieve tv via streams. De mogelijkheden daarvan zijn best divers.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:02 schreef yvonne het volgende:
Ik dacht gelijk een TimoTeef en zijn verkrachtings scéne met Franny in de iglo..Franny die toen nog jong, onschuldig, kwetsbaar en depressief speelde..quote:Op donderdag 28 november 2019 20:02 schreef yvonne het volgende:
je stelt een vraag en weet zelf het antwoordquote:Op donderdag 28 november 2019 20:02 schreef yvonne het volgende:
Verschijn niet overal waar ik ben en als dat wel gebeurt negeer me dan, doe ik dat bij jou ook, beloofd!quote:Op donderdag 28 november 2019 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lazer op zeg, alles van jou verdwijnt al in de kliko het afgelopen ½uur...
De mens!! Je mag geen manof vrouw meer zeggenquote:Op donderdag 28 november 2019 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik dacht gelijk een TimoTeef en zijn verkrachtings scéne met Franny in de iglo..Franny die toen nog jong, onschuldig, kwetsbaar en depressief speelde..
Hoeveel hoeren werken er mee in die Temptation Shit Show.. en de man krijgt weer de schuld
Eindelijk… Ik hou je eraan…quote:Op donderdag 28 november 2019 20:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Verschijn niet overal waar ik ben en als dat wel gebeurt negeer me dan, doe ik dat bij jou ook, beloofd!
Ja, dat zeer zekerquote:Op donderdag 28 november 2019 20:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
je stelt een vraag en weet zelf het antwoord
zal de leeftijd zijn
Nou ja, een nee hoort natuurlijk gewoon altijd duidelijk te zijn. Als je als man dan doorgaat ben je gewoon fout.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik dacht gelijk een TimoTeef en zijn verkrachtings scéne met Franny in de iglo..Franny die toen nog jong, onschuldig, kwetsbaar en depressief speelde..
Hoeveel hoeren werken er mee in die Temptation Shit Show.. en de man krijgt weer de schuld
Ik mis de rellen van vroeger /sentimenteelquote:Op donderdag 28 november 2019 20:12 schreef BloesBloes het volgende:
Nou dat was m weer?! Die SC toch
Nah. in een NeukEiland gaan meespelen en dan verkrachting gaan bléren als het even tegenzit gaat er bij mij niet in.. sorryquote:Op donderdag 28 november 2019 20:12 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nou ja, een nee hoort natuurlijk gewoon altijd duidelijk te zijn. Als je als man dan doorgaat ben je gewoon fout.
Probleem is alleen dat vrouwen ook nog wel eens "hard to get" willen spelen en dan nee zeggen omdat ze willen dat een man beter zijn best doet. En dat verneukt de boel ook behoorlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |