quote:Op donderdag 28 november 2019 20:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik mis de rellen van vroeger /sentimenteel
Helaas, de hele wereld krijgt langere tenen. Hell, vandaag nog gelezen over ophef omdat het nieuwe paard van sinterklaas niet wit maar zwart is.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mwah, dat je aan zo'n programma meedoet betekend toch niet automatisch dat je altijd en met iedereen naar bed wil?quote:Op donderdag 28 november 2019 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah. in een NeukEiland gaan meespelen en dan verkrachting gaan bléren als het even tegenzit gaat er bij mij niet in.. sorry
Neeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 28 november 2019 20:15 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Helaas, de hele wereld krijgt langere tenen. Hell, vandaag nog gelezen over ophef omdat het nieuwe paard van sinterklaas niet wit maar zwart is.
Whût???quote:Op donderdag 28 november 2019 20:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou! Geef maar toe!quote:
Daar is casting op gebaseerd , meedoen is neuken of geneuk worden anders pas je niet in het format.. sjeezzus dat ik dát nog moet uitleggen hier..quote:Op donderdag 28 november 2019 20:15 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Mwah, dat je aan zo'n programma meedoet betekend toch niet automatisch dat je altijd en met iedereen naar bed wil?
Yes my dear, FOK was FOK, dat stond ergens voor een scherpe mening, lol, een dikke huid en vrouwen met ballen en mannen met lang jannen. Niet alles is weg, maar het is een stuk gezapiger geworden, vroeger moest je niet zo zeiken nu is het pamperen als het pieptquote:Op donderdag 28 november 2019 20:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nowlife en een of andere afsplitsing van FOK, ben de naam kwijt.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee ik verslikte me even..
Ja, je kunt ook overdrijven hoor.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:17 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Yup, want "onze traditie!" "Wat wit is moet wit blijven"
Mensen nemen het veel te serieus, alsof het ook maar 1 kind boeit welke kleur dat kutpaard heeft.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, je kunt ook overdrijven hoor.
Is ook zo, we zijn toch niet van suikergoed gofredomme.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:19 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Yes my dear, FOK was FOK, dat stond ergens voor een scherpe mening, lol, een dikke huid en vrouwen met ballen en mannen met lang jannen. Niet alles is weg, maar het is een stuk gezapiger geworden, vroeger moest je niet zo zeiken nu is het pamperen als het piept
Maare altough his body sais stop, his sprit cries never!
Dat was de zorvuldig in scene gezette "Oorlog" tussen NL, VOL en FOK om de posters gunst, en natuurlijk de Ban en Notes strijd.. alsof ja dat niet meer weet..quote:Op donderdag 28 november 2019 20:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nowlife en een of andere afsplitsing van FOK, ben de naam kwijt.
Een relletje duurde daaaaagen ipv een post of 5
Kindjes zijn banger van een paard dan van zwarte Piet.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:22 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Mensen nemen het veel te serieus, alsof het ook maar 1 kind boeit welke kleur dat kutpaard heeft.
Maaruhhhhh voer/ bepaal jij dan niet mede dit nwe poeslieve beleid?quote:Op donderdag 28 november 2019 20:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is ook zo, we zijn toch niet van suikergoed gofredomme.
VOL, dat was zo nu en dan best leuk en een mooi toevluchtsoord als je hier weer eens ruzie had gemaakt met ........ hoe heet dat mens nou toch,ze was Admin geloof ikquote:Op donderdag 28 november 2019 20:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nowlife en een of andere afsplitsing van FOK, ben de naam kwijt.
Een relletje duurde daaaaagen ipv een post of 5
VOL, dat was 'm. En nee ik heb al 20 jaar FOK! achter de rug hè, dan onthoud je echt niet allesquote:Op donderdag 28 november 2019 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat was de zorvuldig in scene gezette "Oorlog" tussen NL, VOL en FOK om de posters gunst, en natuurlijk de Ban en Notes strijd.. alsof ja dat niet meer weet..
Dat sowieso. Ik heb vroeger ook wel zwarte piet gespeeld hoor, voor de kinderopvang waar mijn zus werkte en een paar jaar geleden nog voor een wijkcentrum achtig iets.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kindjes zijn banger van een paard dan van zwarte Piet.
Oh dat vind ik wel een goeie, ik loop ff naar m'n pjoeter, dat gaat niet per foon.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maaruhhhhh voer/ bepaal jij dan niet mede dit nwe poeslieve beleid?
Om kort te gaan.. rellen werkte toen geweldigquote:Op donderdag 28 november 2019 20:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
VOL, dat was 'm. En nee ik heb al 20 jaar FOK! achter de rug hè, dan onthoud je echt niet alles
Dat meen je niet. Waar men zich al druk om kan maken.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:15 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Helaas, de hele wereld krijgt langere tenen. Hell, vandaag nog gelezen over ophef omdat het nieuwe paard van sinterklaas niet wit maar zwart is.
quote:Op donderdag 28 november 2019 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat was de zorvuldig in scene gezette "Oorlog" tussen NL, VOL en FOK om de posters gunst, en natuurlijk de Ban en Notes strijd.. alsof ja dat niet meer weet..
Doe rustig aan, doe rustig aan....we hebben nog ff.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh dat vind ik wel een goeie, ik loop ff naar m'n pjoeter, dat gaat niet per foon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |