SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes!
***** Laat niemand zich aub geremd voelen om de SC te gebruiken om gewoon (slap) te lullen over andere zaken omdat dit spelletje er tussendoor fietst. Hoeft elkaar niet te bijten.Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
Ik had me voorgenomen niet te openenquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:46 schreef BloesBloes het volgende:
Lekker Laysa en daar moest ik een topic voor volblaffen, voor "Wetenswaardigheden waardig gedebiteerd"
Nou, ik hoop dat je blij bent, kom maar op met je "wetenswaardigheden"![]()
Het beste van Queen op 3, da's wel leuk; I want it all and i want it now!
Oh, Paco, ik dacht al, rare UI heb je ineensquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik had me voorgenomen niet te openen
Paco dank dat jij wel wilde openen
quote:Op zondag 10 november 2019 14:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die is grappig.
Deze is ook wel komisch alleen de kop van die hond al.
Hier ook hoor. Django was echt totaal aston de baas. Die ging in de deuropening zitten zodat Aston er niet langs durfde bijv.quote:Op zondag 10 november 2019 14:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dit is ook wel grappig.
Katten zijn echt de baas in huis.
Komisch is dat.quote:Op zondag 10 november 2019 16:56 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Hier ook hoor. Django was echt totaal aston de baas. Die ging in de deuropening zitten zodat Aston er niet langs durfde bijv.![]()
Domino is iets makkelijker maar nog steeds de baas
Lol deden die van ons ook niet, alleen als een kat ging rennen dan vlogen ze er al kwispelend erachteraan totdat ie stil stond dan wachten ze af wat de kat deed.quote:Op zondag 10 november 2019 18:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En de honden accepteren het ook echt. Ze doen niks terug tegen de kat.
Daar kan Gerard Joling nog een puntje aan zuigen.quote:
Dat wil Gerard best hoorquote:Op zondag 10 november 2019 23:24 schreef shiitake het volgende:
[..]
Daar kan Gerard Joling nog een puntje aan zuigen.
Het Jochie& Het Ouwe Wijf.. het Mediasprookje? Beide weer de broodnodige schijnwerpers op hun poffert.. het werkt altijd zoietsquote:Op maandag 11 november 2019 17:00 schreef Toverheks het volgende:
Ik vertoef momenteel in het topic Bridget en Hazes smullen van de bovenste traptree
maar wel smullen, zo lekker ordinair en dan de ex van Andre, die ff olie op het vuurtje gooit, dit gaat weken duren, ik zeg gooi hem er maar in, of zoals Bridget zou zeggen prop hem er maar inquote:Op maandag 11 november 2019 17:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het Jochie& Het Ouwe Wijf.. het Mediasprookje? Beide weer de broodnodige schijnwerpers op hun poffert.. het werkt altijd zoiets
Eerst een baby'tje erbij neuken.. Oma Bridget heeft vast nog wel een eitje over..quote:Op maandag 11 november 2019 17:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar wel smullen, zo lekker ordinair en dan de ex van Andre, die ff olie op het vuurtje gooit, dit gaat weken duren, ik zeg gooi hem er maar in, of zoals Bridget zou zeggen prop hem er maar in
Die Bridget is toch 45 ofzo en hij is 25, duidelijk moedercomplexje o.i.d. De volgende is waarschijnlijk in de 60. Mag hoor, maar het is wel opvallend.quote:Op maandag 11 november 2019 17:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eerst een baby'tje erbij neuken.. Oma Bridget heeft vast nog wel een eitje over..
Ik vraag me af wie van beide er denkt beter van te worden, beide zielogende carrièresquote:Op maandag 11 november 2019 17:32 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Die Bridget is toch 45 ofzo en hij is 25, duidelijk moedercomplexje o.i.d. De volgende is waarschijnlijk in de 60. Mag hoor, maar het is wel opvallend.
Ach hij rukt eerdaags wel weer een oud nummer van Pa uit de kast en dan kan ie weer even voort.quote:Op maandag 11 november 2019 17:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie van beide er denkt beter van te worden, beide zielogende carrières
Ik weet er al een, als dat snotjoch uitgeneukt isquote:Op maandag 11 november 2019 17:39 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ach hij rukt eerdaags wel weer een oud nummer van Pa uit de kast en dan kan ie weer even voort.
Zag vandaag op fb nog een fotoshop van hem met Marijke Helwegen.quote:Op maandag 11 november 2019 17:32 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Die Bridget is toch 45 ofzo en hij is 25, duidelijk moedercomplexje o.i.d. De volgende is waarschijnlijk in de 60. Mag hoor, maar het is wel opvallend.
Het is koud regen wind kutweer Hex.. blij toequote:Op maandag 11 november 2019 20:47 schreef Toverheks het volgende:
St Maarten geen kind gezien geen lampion niks noppes nada
quote:Op maandag 11 november 2019 20:47 schreef Toverheks het volgende:
St Maarten geen kind gezien geen lampion niks noppes nada
Kijk je toch 1 of 2 afleveringen. Je kan altijd afhaken.quote:Op dinsdag 12 november 2019 02:15 schreef Braindead2000 het volgende:
Het kan natuurlijk zijn dat Colin Farrel inmiddels geleerd heeft te acteren sinds ik lang geleden zijn armoedige acteertalent in een film aanschouwde (niet waarschijnlijk maar in theorie is het mogelijk). Ik twijfel om aan seizoen 2 te beginnen. Is het wat? Ondanks Colin Farrel?
Seizoen 2 is best te doen, net als seizoen 3. Maar seizoen 1 blijft voor mij het beste qua acteerwerk en verhaal.quote:Op dinsdag 12 november 2019 02:15 schreef Braindead2000 het volgende:
Het kan natuurlijk zijn dat Colin Farrel inmiddels geleerd heeft te acteren sinds ik lang geleden zijn armoedige acteertalent in een film aanschouwde (niet waarschijnlijk maar in theorie is het mogelijk). Ik twijfel om aan seizoen 2 te beginnen. Is het wat? Ondanks Colin Farrel?
quote:Op dinsdag 12 november 2019 15:42 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de eventuele liefhebber, kauwende Gerrit
Gelukkig ben ik geen liefhebber, maar toch bedankt er zullen schuimpjes zijn die van hem dromenquote:Op dinsdag 12 november 2019 15:42 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de eventuele liefhebber, kauwende Gerrit
Zat gewoon wat te experimenteren met Gimp, deze rolde er uit. Hoef m zelf ook nietquote:Op dinsdag 12 november 2019 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen liefhebber, maar toch bedankt er zullen schuimpjes zijn die van hem dromen
Ik plak hem ook niet boven mijn bed, wat een griezelquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:35 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zat gewoon wat te experimenteren met Gimp, deze rolde er uit. Hoef m zelf ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |