abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189869078
Van harte welkom in het officiële TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.

In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden :7 Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!

Op de zondagavond is het SBS 6 gehalte hoger dan gebruikelijk. w/ Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage en Bonje met de Buren. Ook kijken/doen we stiekem wel eens Spuiten en Slikken

liv.gifwcpotfokavatar.jpgFokUI.jpgpizza.jpg60paint2.pngsierd1.gif2352.jpgb5qzhw.jpgKeen.gifddd.jpghaha.jpg28vb034.png2eyut8g.jpgappelgod.pngRUSNAKUI5.giffok.jpgnaamloos2.pngmax.gifath.pngimage-2018-07-12.pngui.png

nanny_fok.jpg
praadje de lieveling van de TVSC'ers ^) *; O+

yellow_lab_ui.jpg
Snowsquall
gatootje.jpg
Ole
Jayhovah

Studiotje, WcPot, Toto69, Maraca, Pizzalucht, Stickertje tralalala, Tassendief, AF_, MrBanaan1, Fylax, Oscar, DKUp, Van_Poppel, sinterklaaskapoentje, Dagoduck, potjecreme, Rodgrod, monkyyy, praadje, Snowsquall, Ole, Jayhovah,
Wij heten u van harte welkom in deze Slowchat

• Behandel elkaar met respect O+ Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden! Toch stout geweest? Dan mag je hier een dag je straf uitzitten: Topicreeks: FMT Slowchat.

• Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.

• Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes ;)

• Heb je de LAPO (Last Post) in het topic. Maak een nieuwe aan!

• Bovenstaande regels gelden niet voor: Maraca, Studiotje, Oscar, DKUp en Rodgrod.

En een keurmerk van Rob!

Man man man!

SPOILER: Waar gaan we meeten?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FOK! Woordenboek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.

Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!

FOK!kers feliciteren Alberto Stegeman met nieuwe dochter

Stoute Slowchatters zijn stout!

Gane on vriendjes :)
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_189869085
Fipo
pi_189869088
Hier weer verder :)
  zaterdag 9 november 2019 @ 19:41:07 #4
65846 Bocaj
47th President.
pi_189869150
Gewoon nog beter spreiden! Klaar!
  zaterdag 9 november 2019 @ 19:43:23 #5
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_189869196
Andijvie hoort idd rauw te zijn in de stamppot :Y
pi_189869244
LOL 1 spekje :D

Huisgemaakt van mijn moeder was altijd wel lekker en smaakte echt naar Andijvie. Beetje crunchy nog. Die uit de supermarkt zijn inderdaad net allemaal puree.
pi_189869254
*O*
pi_189869278
Hema laatste :o

Wat een cijfers _O-
pi_189869323
Maandag alle bakjes van de Plus uitverkocht :D
pi_189869343
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:48 schreef WcPot het volgende:
Maandag alle bakjes van de Plus uitverkocht :D
Dacht precies hetzelfde, denk morgen al hier. Morgen zijn ze hier open.
pi_189870118
Mindfuck...het blijft bijzonder wat die man doet
  zaterdag 9 november 2019 @ 21:12:57 #12
65846 Bocaj
47th President.
pi_189870815
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:36 schreef Isane het volgende:
Mindfuck...het blijft bijzonder wat die man doet
Ik zit dat te kijken... Schnap er nix van! ;)
Ik denk ook: Die man moet naar Las Vegas!
  zaterdag 9 november 2019 @ 21:20:15 #13
311468 Van_Poppel
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 november 2019 @ 21:32:22 #14
22592 crew  Ole
pi_189871227
Zap er net naartoe..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 november 2019 @ 21:32:59 #15
22592 crew  Ole
pi_189871241
Maar nu SBS een kopie van Ik Vertrek?
pi_189871795
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 21:32 schreef Ole het volgende:
Yep, die kidsshow was ook een kopie van RTL4. Chantal's pyamaparty een kopie van Chantal blijft slapen enz. enz. Verder oude shows zoals Man bijt hond en Lingo. Dan die show met Martien Meiland, een aftreksels van die veilingshow op NPO1 en Patty met een aftreksel van Tussen kunst en kitch.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 november 2019 @ 22:43:32 #17
22592 crew  Ole
pi_189872491
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 22:03 schreef praadje het volgende:

[..]

Yep, die kidsshow was ook een kopie van RTL4. Chantal's pyamaparty een kopie van Chantal blijft slapen enz. enz. Verder oude shows zoals Man bijt hond en Lingo. Dan die show met Martien Meiland, een aftreksels van die veilingshow op NPO1 en Patty met een aftreksel van Tussen kunst en kitch.
] Dat is SBS
pi_189872530
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 22:43 schreef Ole het volgende:

[..]

] Dat is SBS
:Y Ja, die de Mol kopieert gewoon de programma's en tadaaa.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 november 2019 @ 22:46:43 #19
22592 crew  Ole
pi_189872557
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 22:45 schreef praadje het volgende:

[..]

:Y Ja, die de Mol kopieert gewoon de programma's en tadaaa.
Lekker makkelijk scoren. Maar het werkt so far!
pi_189872621
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 22:46 schreef Ole het volgende:

[..]

Yep.
pi_189873990

[..]

[/quote]

Oh en de 'mooiste liedjes' is een aftreksel van 'de beste zangers'
  zondag 10 november 2019 @ 00:31:46 #22
311468 Van_Poppel
pi_189874338
quote:

[..]

Beter goed gejat dan slecht bedacht :P
pi_189877188
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 21:32 schreef Ole het volgende:
Column van Angela :

SBS heeft de kopieermachine aangezet: zou John nu trots zijn?

https://www.ad.nl/show/sb(...)trots-zijn~ad813f8a/

SBS 6 heeft iets nieuws. Houdt u vast, lieve mensen, ze gaan voortaan op zaterdagavond Nederlandse gezinnen volgen die een bed&breakfast of camping willen beginnen in het buitenland. En dat noemen ze dan Ik Vertrek, oh nee, Wij Emigreren. Briljant idee, niet?

De lijfspreuk van uitgekookte tv-makers luidt immers niet voor niets: beter goed gejat, dan slecht bedacht. Als AvroTros al veertien jaar zo’n anderhalf miljoen kijkers per aflevering trekt, ben je als commerciële zenderbaas die koste wat kost de grootste van Nederland wil worden –John de Mol, ik zeg het er voor de zekerheid maar even bij – natuurlijk een rund als je dat negeert. Wellicht heeft hij eerst geprobeerd Ik Vertrek voor een flinke zak euro’s over te nemen, want dat is nu eenmaal wat hij doet en waarin hij de beste is. Toen dat niet lukte, heeft hij gewoon de kopieermachine aangezet. Makkelijk zat.

En ik moet hem nageven, de makers van Wij Emigreren hebben de circa 200 afleveringen van Ik Vertrek zo nauwgezet bestudeerd, dat de SBS-kloon nauwelijks van het origineel te onderscheiden is. We maakten zaterdag kennis met een gezellig Amstelveens gezin dat vaders droom achterna joeg en in Le Marche (Italië) een camping met safaritenten begon. Er was het vertrouwde gedoe met hypotheek, vergunningen en taal. En toen alles op rolletjes liep, kwam er een windhoos die niet alleen de gloednieuwe tenten opblies, maar ook bijna het moreel van het gezin. Bijna. Want op het eind plopte de prosecco en zat de camping vol.

Enige verschil met Ik Vertrek was dat er met zevenmijlslaarzen door het verhaal werd gebanjerd, omdat er genoeg tijd moest overblijven voor twee forse reclameblokken. En dat de voice-over nog een lesje topografie nodig heeft. Hij verkeert kennelijk in de veronderstelling dat Le Marche in Frankrijk ligt en had het daarom consequent over Le Marsje in plaats van Le Marke, al zeggen we in Nederland doorgaans De Marken.

Ik vroeg me ondertussen af met welk gevoel De Mol thuis zat te kijken. Tevreden? Met trots? Ik kan het me amper voorstellen. Hij heeft een stal vol dikbetaalde directeuren, adviseurs en tv-sterren vergaard. Maar hun creatieve ideeën beperken zich momenteel tot schamele NPO-kopieën: Man bijt Hond, Lingo, Wij Emigreren, Cash or Trash (Van Onschatbare Waarde), Het Mooiste Liedje (Beste Zangers) en Dennis en de Vrije Geesten (de zoveelste variant op Showroom). Tamelijk armoedig.

Eén advies voor een zoekende tv-tycoon en het is nog gratis ook: met dit soort trucs koop je misschien een paar extra kijkers, maar je verliest een hoop respect.
pi_189877703
[quote]0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:46 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Column van Angela :

SBS heeft de kopieermachine aangezet: zou John nu trots zijn?

https://www.ad.nl/show/sb(...)trots-zijn~ad813f8a/

[spoiler]SBS 6 heeft iets nieuws. Houdt u vast, lieve mensen, ze gaan voortaan op zaterdagavond Nederlandse gezinnen volgen die een bed&breakfast of camping willen beginnen in het buitenland. En dat noemen ze dan Ik Vertrek, oh nee, Wij Emigreren. Briljant idee, niet?

De lijfspreuk van uitgekookte tv-makers luidt immers niet voor niets: beter goed gejat, dan slecht bedacht. Als AvroTros al veertien jaar zo’n anderhalf miljoen kijkers per aflevering trekt, ben je als commerciële zenderbaas die koste wat kost de grootste van Nederland wil worden –John de Mol, ik zeg het er voor de zekerheid maar even bij – natuurlijk een rund als je dat negeert. Wellicht heeft hij eerst geprobeerd Ik Vertrek voor een flinke zak euro’s over te nemen, want dat is nu eenmaal wat hij doet en waarin hij de beste is. Toen dat niet lukte, heeft hij gewoon de kopieermachine aangezet. Makkelijk zat.

En ik moet hem nageven, de makers van Wij Emigreren hebben de circa 200 afleveringen van Ik Vertrek zo nauwgezet bestudeerd, dat de SBS-kloon nauwelijks van het origineel te onderscheiden is. We maakten zaterdag kennis met een gezellig Amstelveens gezin dat vaders droom achterna joeg en in Le Marche (Italië) een camping met safaritenten begon. Er was het vertrouwde gedoe met hypotheek, vergunningen en taal. En toen alles op rolletjes liep, kwam er een windhoos die niet alleen de gloednieuwe tenten opblies, maar ook bijna het moreel van het gezin. Bijna. Want op het eind plopte de prosecco en zat de camping vol.

Enige verschil met Ik Vertrek was dat er met zevenmijlslaarzen door het verhaal werd gebanjerd, omdat er genoeg tijd moest overblijven voor twee forse reclameblokken. En dat de voice-over nog een lesje topografie nodig heeft. Hij verkeert kennelijk in de veronderstelling dat Le Marche in Frankrijk ligt en had het daarom consequent over Le Marsje in plaats van Le Marke, al zeggen we in Nederland doorgaans De Marken.

Ik vroeg me ondertussen af met welk gevoel De Mol thuis zat te kijken. Tevreden? Met trots? Ik kan het me amper voorstellen. Hij heeft een stal vol dikbetaalde directeuren, adviseurs en tv-sterren vergaard. Maar hun creatieve ideeën beperken zich momenteel tot schamele NPO-kopieën: Man bijt Hond, Lingo, Wij Emigreren, Cash or Trash (Van Onschatbare Waarde), Het Mooiste Liedje (Beste Zangers) en Dennis en de Vrije Geesten (de zoveelste variant op Showroom). Tamelijk armoedig.

Eén advies voor een zoekende tv-tycoon en het is nog gratis ook: met dit soort trucs koop je misschien een paar extra kijkers, maar je verliest een hoop respect.

[/quote[/spoiler]]

Angela citeert mij? *O* Hoi Angela :W :W

Edit, spoilertag werkt/lukt niet. Excuses.

[ Bericht 0% gewijzigd door praadje op 10-11-2019 12:43:18 ]
  zondag 10 november 2019 @ 18:01:38 #25
311468 Van_Poppel
pi_189882498
Avond :W

#Pizza
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')