abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189864660
Eten bij Bombay Spice in Hengelo:

1 februari: Lonaa, PdeHoog +1, Fles, Z80, barrel, kaat, minilot, L_S/J, Candaasje (ovb), Borisz (ovb), Uhmmpie, Anthraxx, DerLudolf, mascara-klodder (ovb), Tele (klein ovb), Fietsie (ovb)
Volgens Kaatje ook Tav en Sunny als ze kunnen/zin hebben :+

Sta je er niet bij, even melden bij TS of een blauwe.

Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 9 november 2019 @ 13:11:17 #2
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189864668
Kind kwam even tussendoor :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189864689
@Isabeau inderdaad lastig om dan iets te vinden.
Altijd het nare: heb je een handicap en word je daardoor ook nog gedwongen iets te zoeken wat duurder is.

Hof van Saksen schijnt wel erg goed te zijn. En vakantie is vakantie, ook als het vlakbij huis is.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189864704
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:11 schreef Molo het volgende:
Je wil niet weten wat er als eerste door mijn hoofd schoot toen ik dit las :')

Soberso ( :+ ) prio aan je kind geven in plaats van FOK! o|O
pi_189864747
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Isabeau inderdaad lastig om dan iets te vinden.
Altijd het nare: heb je een handicap en word je daardoor ook nog gedwongen iets te zoeken wat duurder is.

Hof van Saksen schijnt wel erg goed te zijn. En vakantie is vakantie, ook als het vlakbij huis is.
:Y oog laten vallen op 8 persoons borderijhuisje met sauna *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189864775
Over vakantie gesproken: blijkbaar moeten de agenda’s mee om met het koor een repetitieweekend te plannen :X

Vorige keren heb ik dat georganiseerd maar daar trap ik niet meer in.

Want ze willen goedkoop en desgevraagd (nog foto laten zien) zijn stapelbedden prima maar als we er zijn, blijken er opeens stapelbedden te zijn en dat was niet de bedoeling...

Zelf ontbijt regelen is ook prima. Ik liet weten dat men ontbijtwensen qua boodschappen aan me kan doorgeven. Vroeg ik elke keer voor het dagelijkse tripje supermarkt.
Na drie dagen kwam iemand haast in tranen bij me: ze at thuis altijd zemelen en die had ze nu niet dus ze was hopeloos verstopt en ziek ervan ;( Dit na drie dagen aangeven dat we zulke dingen best willen halen, of ze had zelf een zakje van haar zemelen mee kunnen nemen...

En bij een ander tripje vond men het inbegrepen diner wat beperkt qua keuze. JULLIE WILDEN GOEDKOOP o|O

Wijven :')
pi_189864779
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Niet verkeerd O+
pi_189864793
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hof van saksen vind ik echt super O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_189864799
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Over vakantie gesproken: blijkbaar moeten de agenda’s mee om met het koor een repetitieweekend te plannen :X

Want ze willen goedkoop en desgevraagd (nog foto laten zien) zijn stapelbedden prima maar als we er zijn, blijken er opeens stapelbedden te zijn en dat was niet de bedoeling...

Zelf ontbijt regelen is ook prima. Ik liet weten dat men ontbijtwensen qua boodschappen aan me kan doorgeven. Vroeg ik elke keer voor het dagelijkse tripje supermarkt.
Na drie dagen kwam iemand haast in tranen bij me: ze at thuis altijd zemelen en die had ze nu niet dus ze was hopeloos verstopt en ziek ervan ;( Dit na drie dagen aangeven dat we zulke dingen best willen halen, of ze had zelf een zakje van haar zemelen mee kunnen nemen...

En bij een ander tripje vond men het inbegrepen diner wat beperkt qua keuze. JULLIE WILDEN GOEDKOOP o|O

Oeh, dat zou ik ook geen tweede keer regelen
We have far more in common than that which devides us..
pi_189864812
quote:

_O- ooooh, wat typisch! :D Organiseren is doorgaans de hel want je stopt er tijd en moeite in, maar het is ook allemaal jouw schuld als er probleempjes zijn :') (dat van die zemelen is gewoon achterlijk en 100% haar eigen schuld)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189864814
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oeh, dat zou ik ook geen tweede keer regelen
Ik moest het in twee keer leren.
En aangezien ik in het bestuur zit ontkom ik vast niet aan enig regelwerk.

Natuurlijk deed niet iedereen zo moeilijk. Maar sommigen konden slecht omgaan met het groepsgevoel, zeg maar.
pi_189864825
quote:

Zoooo daar zou ik ook heel snel klaar mee zijn. Wat een gezeik.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189864828
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:21 schreef Tally het volgende:

Hof van saksen vind ik echt super O+
Nog nooit geweest, alleen maar goede verhalen over gehoord :Y Mijn moeder wilde graag naar de Huttenheugte, maar daar hebben ze dus welgeteld 0 rolstoeltoegankelijke bungalows. En Center Parcs heeft wel bungalows voor rolstoelen, maar wat zien die er lelijk uit zeg en allemaal voor max 4 personen.
pi_189864853
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 12:03 schreef Blues het volgende:
Lidl.
Ik eet nu het brood dat we kochten bij die :B zaak :B echt niet lekker!
Ik hoef definitief nooit meer naar die winkel :+
Ik vind het brood juist dikke prima daar. Net een stuk meergranen stokbrood. :9
pi_189864862
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nog nooit geweest, alleen maar goede verhalen over gehoord :Y Mijn moeder wilde graag naar de Huttenheugte, maar daar hebben ze dus welgeteld 0 rolstoeltoegankelijke bungalows. En Center Parcs heeft wel bungalows voor rolstoelen, maar wat zien die er lelijk uit zeg en allemaal voor max 4 personen.
Ik ben er 2 keer geweest. We hebben er ontzettend vermaakt. Gaan er niet vaak heen want één van de duurste parken.

Bosrijk Efteling heeft ook leuke huisjes en rolstoelvriendelijke :)
pi_189864880
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:25 schreef Tally het volgende:
Ik ben er 2 keer geweest. We hebben er ontzettend vermaakt. Gaan er niet vaak heen want één van de duurste parken.

Bosrijk Efteling heeft ook leuke huisjes en rolstoelvriendelijke :)
Oh, dat klinkt ook als een idee. Er gaat een (bijna) 4 jarige uk mee!
pi_189864902
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, dat klinkt ook als een idee. Er gaat een (bijna) 4 jarige uk mee!
De 3 jarige is nog gratis.
pi_189864908
Ik zou waarschijnlijk ook zo'n zeikwijf zijn met een groepsreis. Maar dan zou ik gewoon mijn eigen oplossingen zoeken. Of nouja, eigenlijk ga ik gewoon niet mee op reis, als het even kan. :D
pi_189864936
Ik doe het zeker niet goed in groepsreizen :’)
Vaak als we met meerdere gaan dan regel ik mijn eigen verblijf om gezeik te voorkomen maar ook omdat ik gewoon een plekje wil om mezelf terug te trekken zonder veel mensen om mij heen.
  zaterdag 9 november 2019 @ 13:33:38 #20
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_189864982
quote:

Zit niet zo te... Eh... *)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_189864986
Ik doe het prima bij groepsreizen, doe dat ook alleen maar.
Maar waar ik vroeger altijd “op indeling” ging, wil ik nu wel een eigen kamer en ga ik daar ook meestal heen na het eten
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 9 november 2019 @ 13:34:55 #22
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_189864998
Maar na bijna 10 jaar als secretaris van onze muziekvereniging,ben ik er ook mee gestopt hoor.
Altijd dat gezeik :{
Nu kom ik aan bij een optreden, zet een trompet aan mijn hoofd en als ik klaar ben kan ik weer gaan. Héérlijk _O_
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_189865093
Snert @ singlesweekendkortingen, maar afgelopen week verse dosis van het door @Molo zo gehate Flowerbomb van Viktor & Rolf besteld!
Let me see you stripped down to the bone
pi_189865106
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:11 schreef Molo het volgende:
kind kladkakka voeren :7 ( evtmet valium erin :+ )
pi_189865136
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:24 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind het brood juist dikke prima daar. Net een stuk meergranen stokbrood. :9
Die zijn ook meer dan prima. :Y Het zijn de voorverpakte halve en hele boterhambroden die zo ellendig slecht zijn :Y
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')