Je wil niet weten wat er als eerste door mijn hoofd schoot toen ik dit lasquote:
quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Isabeau inderdaad lastig om dan iets te vinden.
Altijd het nare: heb je een handicap en word je daardoor ook nog gedwongen iets te zoeken wat duurder is.
Hof van Saksen schijnt wel erg goed te zijn. En vakantie is vakantie, ook als het vlakbij huis is.
Niet verkeerdquote:Op zaterdag 9 november 2019 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]oog laten vallen op 8 persoons borderijhuisje met sauna
Hof van saksen vind ik echt superquote:Op zaterdag 9 november 2019 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]oog laten vallen op 8 persoons borderijhuisje met sauna
Oeh, dat zou ik ook geen tweede keer regelenquote:Op zaterdag 9 november 2019 13:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Over vakantie gesproken: blijkbaar moeten de agenda’s mee om met het koor een repetitieweekend te plannen
Vorige keren heb ik dat georganiseerd maar daar trap ik niet meer in.
Want ze willen goedkoop en desgevraagd (nog foto laten zien) zijn stapelbedden prima maar als we er zijn, blijken er opeens stapelbedden te zijn en dat was niet de bedoeling...
Zelf ontbijt regelen is ook prima. Ik liet weten dat men ontbijtwensen qua boodschappen aan me kan doorgeven. Vroeg ik elke keer voor het dagelijkse tripje supermarkt.
Na drie dagen kwam iemand haast in tranen bij me: ze at thuis altijd zemelen en die had ze nu niet dus ze was hopeloos verstopt en ziek ervanDit na drie dagen aangeven dat we zulke dingen best willen halen, of ze had zelf een zakje van haar zemelen mee kunnen nemen...
En bij een ander tripje vond men het inbegrepen diner wat beperkt qua keuze. JULLIE WILDEN GOEDKOOP![]()
Wijven
quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Want ze willen goedkoop en desgevraagd (nog foto laten zien) zijn stapelbedden prima maar als we er zijn, blijken er opeens stapelbedden te zijn en dat was niet de bedoeling...
Ik moest het in twee keer leren.quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oeh, dat zou ik ook geen tweede keer regelen
Zoooo daar zou ik ook heel snel klaar mee zijn. Wat een gezeik.quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Over vakantie gesproken: blijkbaar moeten de agenda’s mee om met het koor een repetitieweekend te plannen
Zelf ontbijt regelen is ook prima. Ik liet weten dat men ontbijtwensen qua boodschappen aan me kan doorgeven. Vroeg ik elke keer voor het dagelijkse tripje supermarkt.
Na drie dagen kwam iemand haast in tranen bij me: ze at thuis altijd zemelen en die had ze nu niet dus ze was hopeloos verstopt en ziek ervanDit na drie dagen aangeven dat we zulke dingen best willen halen, of ze had zelf een zakje van haar zemelen mee kunnen nemen...
En bij een ander tripje vond men het inbegrepen diner wat beperkt qua keuze. JULLIE WILDEN GOEDKOOP![]()
Wijven
Nog nooit geweest, alleen maar goede verhalen over gehoordquote:
Ik vind het brood juist dikke prima daar. Net een stuk meergranen stokbrood.quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:03 schreef Blues het volgende:
Lidl.
Ik eet nu het brood dat we kochten bij diezaak
echt niet lekker!
Ik hoef definitief nooit meer naar die winkel
Ik ben er 2 keer geweest. We hebben er ontzettend vermaakt. Gaan er niet vaak heen want één van de duurste parken.quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, alleen maar goede verhalen over gehoordMijn moeder wilde graag naar de Huttenheugte, maar daar hebben ze dus welgeteld 0 rolstoeltoegankelijke bungalows. En Center Parcs heeft wel bungalows voor rolstoelen, maar wat zien die er lelijk uit zeg en allemaal voor max 4 personen.
Oh, dat klinkt ook als een idee. Er gaat een (bijna) 4 jarige uk mee!quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:25 schreef Tally het volgende:
Ik ben er 2 keer geweest. We hebben er ontzettend vermaakt. Gaan er niet vaak heen want één van de duurste parken.
Bosrijk Efteling heeft ook leuke huisjes en rolstoelvriendelijke
De 3 jarige is nog gratis.quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt ook als een idee. Er gaat een (bijna) 4 jarige uk mee!
Zit niet zo te... Eh...quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wijven
Die zijn ook meer dan prima.quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het brood juist dikke prima daar. Net een stuk meergranen stokbrood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |