abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 november 2019 @ 23:53:32 #251
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190077437
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 23:46 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ik wil zoals ieder andere jongere een ONS in een kroeg of club kunnen scoren.
Je bent geen jongere meer en die jongeren zijn wel degelijk ook geinterreseerd in de ander over het algemeen genomen.
Misschien niet voor een diepe relatie, maar over het algemeen zijn vrouwen voor hun wel iets meer dan een neukgat op pootjes.

En alsof iedereen in hun jonge jaren de ene ons na andere scoorde. Je hebt echt een stevig vertekend beeld.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_190077460
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 23:53 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Je bent geen jongere meer en die jongeren zijn wel degelijk ook geinterreseerd in de ander over het algemeen genomen.
Misschien niet voor een diepe relatie, maar over het algemeen zijn vrouwen voor hun wel iets meer dan een neukgat op pootjes.

En alsof iedereen in hun jonge jaren de ene ons na andere scoorde. Je hebt echt een stevig vertekend beeld.
Valt inderdaad tegen, gem aantal sekspartners ligt op 7 ofzo, als je zou willen heb je dat als vrouw binnen een maand of 2 wel gefixt als je wekelijks uit gaat en een ONS wilt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190077746
quote:

[..]

Niet iedere jongere scoort.

Zoals jij bijvoorbeeld. Lees nog eens andere topics van lotgenoten. Van Landgeld bijvoorbeeld. Of het incel topic op 4chan ofzo...

Je verspilt je tijd en geld
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_190077896
quote:

[..]

Wat jij nodig hebt is een arm om je heen en een lieve meid in je bed, geen ONS in een kroeg of club. Een meisje dat je echt liefheeft is zoveel meer waard dan even je lul in een vochtig gaatje proppen. Geloof me.
  zaterdag 23 november 2019 @ 02:35:38 #255
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190078771
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 00:28 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Wat jij nodig hebt is een arm om je heen en een lieve meid in je bed, geen ONS in een kroeg of club. Een meisje dat je echt liefheeft is zoveel meer waard dan even je lul in een vochtig gaatje proppen. Geloof me.
Ik vraag het me af. Ik heb steeds meer de indruk dat TS geen hetero is. Nergens iets over gevoelens als geilheid of verliefdheid of iets in die richting, niet eens dat hij in de kroeg wordt aangetrokken door een specifieke vrouw. Het is allemaal totaal berekenend, er moet gescoord worden bij een bepaalde, vantevoren vastgestelde categorie vrouwen en elke vorm van gevoel ontbreekt. Het enige dat telt is de wanhoop die bestreden moet worden.
pi_190079625
quote:

[..]

Lijkt me inderdaad verstandig als hij naar zoiets op zoek gaat. Maar..... probeer maar eens zoiets te vinden. Dat kan nogal een hele opgave zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 23-11-2019 09:20:07 ]
  Moderator zaterdag 23 november 2019 @ 09:44:48 #257
441859 crew  Lenny77
pi_190079845
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 09:12 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Lijkt me inderdaad verstandig als hij naar zoiets op zoek gaat. Maar..... probeer maar eens zoiets te vinden. Dat kan nogal een hele opgave zijn.
Volgens mij is dit makkelijker dan de missie die hij nu aan het uitvoeren is.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 23 november 2019 @ 09:55:38 #258
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190079933
quote:

[..]

Het aantal jongeren dat dat werkelijk doet is niet zo groot als je denkt.

Bij veel is het ook gewoon grootspraak
pi_190079946
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 14:44 schreef osodevo het volgende:
Ik ben nu aan het bijkomen in de Starbucks. Helemaal uitgeput. Vrouwrn aanspreken doe ik later wel, moet eerst leren hoe ik met mensen in general moet praten.

Na dagen niemand gesproken te hebben en dan nu random gesprekken met vreemden starten voelt echt vreemd. Het is alsof je mentaal gewichten aan het trekken bent in de sportschool.

Heb 1 gozer op straat aangesproken, leuk gesprek gehad maar doordat ik zolang geen contact heb gehad was ik teveel aan het ratelen. Daarom liep het soms moeilijk.

Kortom, ik moet eerst leren hoe ik smooth een gesprek moet voeren want ik merk dat het nog altijd te stroef loopt.

Ik reageer later op alle berichten wat ik ben nu @ mobiel
Lijkt me inderdaad slim. Versieren is next level, eerst aan de slag met de basis. :) Gewoon gesprekjes kunnen voeren en je daar bij op je gemak voelen
pi_190079953
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2019 15:00 schreef osodevo het volgende:
Tijdens het typen van vorige post zie ik mannen vrouwen approachen in de Starbucks. Opvallend zijn het veelal gasten uit het Midden-Oosten. Zo zie je maar, concurrentie is overal.

Moet bekennen dat ik best jaloers ben op die gasten. Hebben geen angst en weten met een goed verhaal een nummer te krijgen.
Waar zie jij dit??? Ik zie dit soort dingen nooit gebeuren, zeker niet bij een starbucks.
pi_190079970
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 16:32 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ik heb niet echt een vaste woon- en verblijfplaats. In mijn dorp kon ik vroeger niet aarden, en gedreven door eenzaamheid ben ik boos met de noorderzon vertrokken. Heb toch niks meer tr verliezen.

Ik heb geen vrouwelijke contacten of vriendschappen, ook nimmer gehad. Mijn vrienden waren altijd mannen, vaak wel een beetje nerdy maar ik kan met hen prima opschieten.

Het probleem is primair dat mijn sociale vaardigheden minimaal zijn. Mede doordat ik nauwleijks met vrouwen om ga en nooit een studententijd heb gehad. Een normaal gesprek voeren is voor mij al een hele opgave maar met mannen gaat het wel aardig. Het wordt moeilijk als er vrouwen in het spel zijn, want vaak zie ik in een groep dat vrouwen mij simpelweg negeren, terwijl mannen wel gewoon met mij praten.
Dit klinkt vaag bekend. Ben je een kloon van iemand die hier eerder heeft gepost?

Je doet me denken aan die user die vrouwen op het station probeerde te hosselen.
pi_190080081
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2019 10:00 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Dit klinkt vaag bekend. Ben je een kloon van iemand die hier eerder heeft gepost?

Je doet me denken aan die user die vrouwen op het station probeerde te hosselen.
Vrouwen worden overal gehosseld.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190080088
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 09:57 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Lijkt me inderdaad slim. Versieren is next level, eerst aan de slag met de basis. :) Gewoon gesprekjes kunnen voeren en je daar bij op je gemak voelen
Dat heet versieren ;)
pi_190080153
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 10:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat heet versieren ;)
Ik hoop voor jou dat je versierskills wat verder gaan dan een beetje small talk. ;)
pi_190080168
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 10:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

En toch is de kans wat groter op een feestje dan in de starbucks :)
pi_190080327
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 10:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dit. Ik zie het ook overal gebeuren. Vrouwen hebben dat niet door.
pi_190080352
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 09:58 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Waar zie jij dit??? Ik zie dit soort dingen nooit gebeuren, zeker niet bij een starbucks.
Waar word jij doorgaans versierd dan? :)
pi_190080377
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 10:55 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Waar word jij doorgaans versierd dan? :)
Online :)

Nee maar bij het uitgaan doorgaans. Of op verjaardagen/feestjes.
pi_190080386
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 10:58 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Online :)

Nee maar bij het uitgaan doorgaans. Of op verjaardagen/feestjes.
Ja precies, en wat voor types zijn dat dan doorgaans? Zou je na het uitgaan snel met een verlegen jongen in de hoek van de kroeg het bed in duiken? ;)

Ik vind dat soort dingen altijd wel interessant.
pi_190080451
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 10:25 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Ik hoop voor jou dat je versierskills wat verder gaan dan een beetje small talk. ;)
Ik zie geen wezenlijk verschil. Als een vrouw bij small talk op een bepaalde manier naar je kijkt dan maak je kans, en anders niet. Wat vind jij dat er anders is dan interesse tonen zegmaar in versieren? Sure, beetje fysiek contact erbij als dat gepast is is wel essentieel maar daar begin je niet mee.
pi_190080469
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 10:26 schreef -Straw- het volgende:

[..]

En toch is de kans wat groter op een feestje dan in de starbucks :)
Per keer dat je naar een feestje gaat wel, maar als iemand gewoon initiatief neemt, dan is die star bucks dik prima denk ik eerlijk gezegd, makkelijker dan bij een avondje stappen met volume 105db.
  Moderator zaterdag 23 november 2019 @ 11:28:55 #272
441859 crew  Lenny77
pi_190080595
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 10:52 schreef osodevo het volgende:

[..]

Dit. Ik zie het ook overal gebeuren. Vrouwen hebben dat niet door.
Als we het niet doorhebben dan was de hossel ook niet succesvol..
Dus dan kunnen ze wel allemaal liggen te hosselen op elke willekeurige plaats: het succespercentage ligt laag.
pi_190080728
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 11:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik zie geen wezenlijk verschil. Als een vrouw bij small talk op een bepaalde manier naar je kijkt dan maak je kans, en anders niet. Wat vind jij dat er anders is dan interesse tonen zegmaar in versieren? Sure, beetje fysiek contact erbij als dat gepast is is wel essentieel maar daar begin je niet mee.
Anders is lichaamshouding, onderwerpen die aan gesneden worden..

Small talk onderwerpen zijn het weer, beste wijnen/bier of de beste Voice of Holland winnaar.

Versier onderwerpen zijn zaken als seks, beste momenten in iemands leven, of iemand van nacht en/of naakt zwemmen houdt, welk lichaamsdeel ze het meest tevreden mee zijn en wat de slechtste openingszin is die ze hebben gehoord...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_190080732
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 10:59 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja precies, en wat voor types zijn dat dan doorgaans? Zou je na het uitgaan snel met een verlegen jongen in de hoek van de kroeg het bed in duiken? ;)

Ik vind dat soort dingen altijd wel interessant.
Verschilt. Ik ben verliefd geweest op verlegen jongens, rustige jongens, gevoelige maar extraverte jongens. Denk niet dat ik een relatie kan hebben met iemand die te druk of extravert is.

Bij het uitgaan... meestal niet denk ik, omdat hij me niet opvalt. Tenzij ik hem knap vind. Te verlegen word denk ik snel ongemakkelijk, omdat ik zelf ook verlegen ben soms. Dan komt er geen contact tot stand :D
pi_190080739
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2019 11:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Per keer dat je naar een feestje gaat wel, maar als iemand gewoon initiatief neemt, dan is die star bucks dik prima denk ik eerlijk gezegd, makkelijker dan bij een avondje stappen met volume 105db.
Hoe zou jij iemand bij de starbucks aanspreken?
  Moderator zaterdag 23 november 2019 @ 11:47:00 #276
441859 crew  Lenny77
pi_190080746
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 11:45 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Hoe zou jij iemand bij de starbucks aanspreken?
Wil je wat room bij je koffie?
:')
pi_190080775
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 11:44 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Verschilt. Ik ben verliefd geweest op verlegen jongens, rustige jongens, gevoelige maar extraverte jongens. Denk niet dat ik een relatie kan hebben met iemand die te druk of extravert is.

Bij het uitgaan... meestal niet denk ik, omdat hij me niet opvalt. Tenzij ik hem knap vind. Te verlegen word denk ik snel ongemakkelijk, omdat ik zelf ook verlegen ben soms. Dan komt er geen contact tot stand :D
Interessant is dat. Met andere woorden: Een man die een gemiddeld uiterlijk heeft en niet uitblinkt in assertiviteit heeft eigenlijk geen kans om een leuke nacht te scoren. ;)

(Want ik heb wel het idee dat het voor de meeste vrouwen zo is zoals jij het schetst.)
pi_190080836
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 11:50 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Interessant is dat. Met andere woorden: Een man die een gemiddeld uiterlijk heeft en niet uitblinkt in assertiviteit heeft eigenlijk geen kans om een leuke nacht te scoren. ;)

(Want ik heb wel het idee dat het voor de meeste vrouwen zo is zoals jij het schetst.)
N = 1 elke vrouw is anders.
Maar iemand die verlegen is zal het moeten hebben van dominante/assertieve vrouwen. Als je zelf op verlegen vrouwen valt, dan vind je die misschien eerder in een starbucks ja.
pi_190081097
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 11:57 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Maar iemand die verlegen is zal het moeten hebben van dominante/assertieve vrouwen. Als je zelf op verlegen vrouwen valt, dan vind je die misschien eerder in een starbucks ja.
Je kan alles kapot nuanceren maar +- 100% van de vrouwen gaat voorbij aan verlegen gemiddeld uiterlijk man in de kroeg.
pi_190081224
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 11:57 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Ik weet dat elke vrouw anders is, maar vond tijdens het uitgaan altijd gewoon leuk om de interactie tussen mensen te zien. (Ga nu niet zo heel veel meer uit.) Maar de assertieve goed-geklede gasten gingen er dan wel zo goed als altijd met de dames vandoor.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2019 12:36:32 ]
pi_190081279
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 09:58 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Zulke dingen gebeuren op een heel subtiele manier. Als je bijvoorbeeld kijkt in centrum Amsterdam kun je de daygamers al herkennen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 11:50 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Tijdens het uitgaan is de concurrentie onderling altijd wel ziek. Want ja, bijna altijd meer mannen in de club/bar die allemaal wat willen hé. Als man zul je toch initiatief moeten nemen en zelf op vrouwen af durven stappen. Maar als je verlegen bent en je bent sociaal niet zo skilled dan word je zo overlopen door een supersociale alpha. Maar het voordeel van uitgaan is wel dat je zo op de volgende dame kunt afstappen.

Nieuwe kleding, gaaf. Maar wat als je niet assertief bent of je bent niet zo goed in small talk? Ik denk dat je het belang van game onderschat, want je kunt nog zo knap zijn maar als je niet handig bent in versieren schiet het ook niet op.
pi_190081610
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 12:40 schreef osodevo het volgende:

[..]

Zulke dingen gebeuren op een heel subtiele manier. Als je bijvoorbeeld kijkt in centrum Amsterdam kun je de daygamers al herkennen.
[..]

Tijdens het uitgaan is de concurrentie onderling altijd wel ziek. Want ja, bijna altijd meer mannen in de club/bar die allemaal wat willen hé. Als man zul je toch initiatief moeten nemen en zelf op vrouwen af durven stappen. Maar als je verlegen bent en je bent sociaal niet zo skilled dan word je zo overlopen door een supersociale alpha. Maar het voordeel van uitgaan is wel dat je zo op de volgende dame kunt afstappen.

Nieuwe kleding, gaaf. Maar wat als je niet assertief bent of je bent niet zo goed in small talk? Ik denk dat je het belang van game onderschat, want je kunt nog zo knap zijn maar als je niet handig bent in versieren schiet het ook niet op.
Ik snap het nog steeds niet. Waarom wil je zo graag een vrouw versieren door middel van uitgaan, daar komt juist het vreemdste volk vandaan met alle respect (indien die zoeken naar een relatie).

Heb je er gewoon weleens aan gedacht dat het simpelweg niets voor jou is om op die wijze heel sociaal (nep) te gaan doen, zoals die ‘alfa-mannen’? En al zou je een meisje mee naar huis nemen, besef je wel hoe vies de meeste mensen wel niet zijn? Het zijn maar vrouwen, hoe knap ze ook zijn. En ze verschillen weinig van jou. Je moet er meer ontmoeten, maar niet op deze manier. Leer vrouwen kennen op werk en school, praat met ze, waardoor je leert te communiceren. Daarnaast iets doen wat je echt leuk vindt en waar je mensen ontmoet. Behandel iedereen hetzelfde en natuurlijk mag je extra effort doen voor dat ene meisje, maar je forceert het nu en dat maakt dat je gaat falen bij voorbaat. Je gaat te afhankelijk overkomen.

Ikzelf, alhoewel ik behoorlijk extravert ben, ben gewoon verlegen om iemand in de club aan te spreken. Ten eerste, omdat ik die persoon niet eens ken en het sowieso niet interessant vind en daarnaast wat ga ik willen zeggen dan? Ik zie niet echt het nut van in. Sommige vrouwen negeren je ook en doen heel stoer, heb ik vroeger meegemaakt. Zo asociaal soms ook, dat je denkt van okay nevermind. Vroeger voelde ik me heel rot daarover. Tegenwoordig ga ik niet uit en als ik uit ga, wil ik een hele leuke tijd heb en. Gewoon chillen en ja, ik maak praatjes, maar ik ‘spreek niemand aan om te versieren’. Gewoon beetje grapjes maken en that’s it.

Alleen omdat een meisje iets knapper is dan de ander gaan mannen er helemaal geil op. Het zijn gewoon vrouwen en hoe meer je een vriendin wil hoe zwaarder je op je bek gaat vallen.

En daarnaast ‘daygamers in Amsterdam’? Wat is dit nou weer. Voor zover ik weet doet iedereen zijn eigen ding en zou het behoorlijk raar vinden als mensen zichzelf als een daygamer bestempelen en daarmee chickies versieren.

Je kent iemand niet en dan word je opeens op straat of in de Starbucks aangesproken en je hebt een relatie?! Yeah sure, werkt gewoon niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door Gregor1994 op 23-11-2019 13:16:57 ]
pi_190081653
quote:

[..]

DIT is zo waar. En ONS zijn ook ranzig lijkt me, als je eens beseft hoe vies de meeste mensen zijn.

Ik denk ook dat je je echt leeg voelt na een ONS. Emotioneel messed up..
pi_190081669
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 22:58 schreef osodevo het volgende:
Wat is er mis als je gewoon eerlijk bent je 'gewoon wilt neuken'. Ik wil geen relatie, ik wil gewoon kunnen scoren. :(
Omdat je het zo forceert dat het lijkt alsof je een diepe leegte in jezelf wil vervullen. Snap je dat? Dat is de reden. Heb je weleens ‘Models’ gelezen van Mark Manson? Lees dat boek maar eens.
pi_190081687
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 13:14 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

DIT is zo waar. En ONS zijn ook ranzig lijkt me, als je eens beseft hoe vies de meeste mensen zijn :’)

Ik heb ook best wat ONS's meegemaakt dus kan er op zich wel over meepraten. Ik weet niet of ranzig het juiste woord is, casual seks kan op z'n tijd wel leuk zijn. (Als je verder goed in je vel zit en tevreden bent over jezelf.) Maar het brengt ook heel veel onzekerheid met zich mee.

Een relatie is uiteindelijk veel waardevoller. En dat geldt zeker voor TS die niet goed in zijn vel zit.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2019 13:18:05 ]
  zaterdag 23 november 2019 @ 13:17:56 #286
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190081693
Volgens mij leeft osodevo een beetje in een droomwereld, waarin hij zich een gedroomd doel heeft gesteld en hij een soort van probeert om dat te verwezenlijken. Wat waar is, is dat hij zich erin verdiept, want zijn jargon getuigt daarvan. Wat ook waar is, is dat hij er graag over praat op dit forum. De rest? Ja, hij komt wel eens op straat, in een kroeg, in een Starbucks.

Dit is het. Het leidt verder nergens toe.
The love you take is equal to the love you make.
pi_190081694
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 13:15 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Omdat je het zo forceert dat het lijkt alsof je een diepe leegte in jezelf wil vervullen. Snap je dat? Dat is de reden. Heb je weleens ‘Models’ gelezen van Mark Manson? Lees dat boek maar eens.
Mark Manson +1
pi_190081702
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 12:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je kan alles kapot nuanceren maar +- 100% van de vrouwen gaat voorbij aan verlegen gemiddeld uiterlijk man in de kroeg.
Ja dat klopt.
pi_190081730
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 12:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Och hou toch eens op. Ja want er zijn zoveel mannen die zo knap zijn en blablabla. Is bullshit, alle mannen zijn ‘gemiddeld’. Ja de een kan er iets beter uitzien dan de andere, maar de ander is wellicht hoger opgeleid. Die uitersten ook altijd, alsof iedereen er in de club uitziet als een zwerver of als Bruce Wayne. Geen van beiden, honestly, ben nog nooit een man tegengekomen die ik ‘knap’ vond. Het is allemaal ‘oke’ en ‘gemiddeld’ en sommige zijn inderdaad goed verzorgd en leuk, maar het is niet kunst om dat te zijn. Je komt al ver door je trui te strijken en te lachen, aardig doen. En ja, ik ben zelf man, en heb echt niet dat ik een man als concurrentie zie. Waarvoor precies? Wat kan zo’n arm meisje eraan doen dat ze hem meer aantrekkelijk vind of knapper. Kan er zelf ook niets aan doen.

In het uitgaanswereld heb je geen concurrentie van George Clooney of een Trey Songz die miljoenen op hun rekening hebben staan en waarvoor de vrouwen in de rij staan. De meeste zijn hoogstens consultant en dan een paar advocaten, veel studenten. Het is allemaal gemiddeld. En vrouwen die enkel naar uiterlijk kijken, wil je ook geen moer mee te maken hebben, hoe oppervlakkig ben je dan? Voor een ONS, prima, maar mag toch hopen dat dit geen standaard is.

Al ben je verlegen als een man, alsnog kan je een relatie krijgen. Ik ken er genoeg! Wees gewoon iemand die om een ander geeft, oprecht, zonder iets terug te willen. Dat laatste is 10000x mooier dan een ONS.

[ Bericht 9% gewijzigd door Gregor1994 op 23-11-2019 13:28:59 ]
pi_190081751
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 13:17 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik heb ook best wat ONS's meegemaakt dus kan er op zich wel over meepraten. Ik weet niet of ranzig het juiste woord is, casual seks kan op z'n tijd wel leuk zijn. (Als je verder goed in je vel zit en tevreden bent over jezelf.) Maar het brengt ook heel veel onzekerheid met zich mee.

Een relatie is uiteindelijk veel waardevoller. En dat geldt zeker voor TS die niet goed in zijn vel zit.
Heeft ook te maken met hoe je bent opgevoed. Ik kom uit het Midden-Oosten, en ben best gevoelig, een ONS zou ik niet kunnen. Want wil wel om de ander persoon kunnen geven als je snapt wat ik bedoel. En je zomaar uitkleden, don’t know, lijkt me ongemakkelijk allemaal. Niet mijn ding. Ik veroordeel het niet, ieder zijn ding, maar ik zou het zelf nooit doen.
pi_190081794
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2019 13:17 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij leeft osodevo een beetje in een droomwereld, waarin hij zich een gedroomd doel heeft gesteld en hij een soort van probeert om dat te verwezenlijken. Wat waar is, is dat hij zich erin verdiept, want zijn jargon getuigt daarvan. Wat ook waar is, is dat hij er graag over praat op dit forum. De rest? Ja, hij komt wel eens op straat, in een kroeg, in een Starbucks.

Dit is het. Het leidt verder nergens toe.
Weet niet of je mij nog kent, maar dit had ik vroeger zwaar. Eigenlijk een jaar geleden ook nog. De dingen die ik deed bij vrouwen...ook uitgaan voor ONS. Om er uiteindelijk achter te komen dat het behoorlijk kansloos is en je zwaar met jezelf in de knoop zit en daaraan moet werken, om zoiets uit je systeem te krijgen.
pi_190081800
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2019 13:21 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Och hou toch eens op. Ja want er zijn zoveel mannen die zo knap zijn en blablabla. Is bullshit, alle mannen zijn ‘gemiddeld’. Ja de een kan er iets beter uitzien dan de andere, maar de ander is wellicht hoger opgeleid. Die uitersten ook altijd, alsof iedereen er in de club uitziet als een zwerver of als Bruce Wayne. Geen van beiden, honestly, ben nog nooit een man tegengekomen die ik ‘knap’ vond. Het is allemaal ‘oke’ en ‘gemiddeld’ en sommige zijn inderdaad goed verzorgd en leuk, maar het is niet kunst om dat te zijn. Je komt al ver door je trui te strijken en te lachen, aardig doen.

In het uitgaanswereld heb je geen concurrentie van George Clooney of een Trey Songz die miljoenen op hun rekening hebben staan. De meeste zijn hoogstens consultant en dan een paar advocaten, veel studenten. Het is allemaal gemiddeld. En vrouwen die enkel naar uiterlijk kijken, wil je ook geen moer mee te maken hebben, hoe oppervlakkig ben je dan? Voor een ONS, prima, maar mag toch hopen dat dit geen standaard is.

Al ben je verlegen als een man, alsnog kan je een relatie krijgen. Ik ken er genoeg! Wees gewoon iemand die om een ander geeft, oprecht, zonder iets terug te willen. Dat laatste is 10000x mooier dan een ONS.
Om veel te neuken moet je er gewoon goed uit zien a niffo. @C.L.Werner @stokj @jigggy
en ik kunnen dat beamen. Chimmi’s in de club nemen geen muurbloempje mee om uit elkaar getrokken te worden.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_190081824
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2019 13:14 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

DIT is zo waar. En ONS zijn ook ranzig lijkt me, als je eens beseft hoe vies de meeste mensen zijn.

Oh nee hoor.

Je krijgt er juist een heerlijk voldaan gevoel van. Het voelt altijd goed om te scoren.
pi_190081837
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 13:29 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Oh nee hoor.

Je krijgt er juist een heerlijk voldaan gevoel van. Het voelt altijd goed om te scoren.
Zal afhangen van de persoon om eerlijk te zijn. En het is trouwens maar net waar je je tijdelijk (!) zelfvertrouwen door laat stijgen, sommige door veel drank en andere door dit soort dingen.
pi_190081843
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 13:27 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]

Om veel te neuken moet je er gewoon goed uit zien a niffo. @:c.l.Werner @:stokj @:jigggy
en ik kunnen dat beamen. Chimmi’s in de club nemen geen muurbloempje mee om uit elkaar getrokken te worden.
En dat zijn precies de vrouwen die je wilt ontlopen.
pi_190081855
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 13:30 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Zal afhangen van de persoon om eerlijk te zijn.
Het gaat om het hele spel erom heen wat het zo leuk maakt.

Dat je dan contact maakt met iemand die je nog niet eerder hebt ontmoet, en ineens sta je met haar bijvoorbeeld te zoenen en dan later misschien zelfs wel meer.
pi_190081860
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 13:30 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

En dat zijn precies de vrouwen die je wilt ontlopen. Dus thanks dat jullie die innemen.
Wollah broer, het zijn doorgaans de lekkere geile wijven die daar op uit zijn.
pi_190081868
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 13:31 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dat je dan contact maakt met iemand die je nog niet eerder hebt ontmoet, en ineens sta je met haar bijvoorbeeld te zoenen en dan later misschien zelfs wel meer.
Mooi was die tijd dat ik in een discotheek/nachtclub werkte _O_
pi_190081871
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 13:31 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja, naja heb het zelf nooit zo meegemaakt. Kan leuk zijn, maar zoals jij het beschrijft is het luchtig en ben het dan er wel mee eens, alleen TS boekt een hotel en zo. Ik snap dat allemaal niet, want je forceert het intern heel erg.
  zaterdag 23 november 2019 @ 13:38:01 #300
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190081925
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 13:27 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Weet niet of je mij nog kent, maar dit had ik vroeger zwaar. Eigenlijk een jaar geleden ook nog. De dingen die ik deed bij vrouwen...ook uitgaan voor ONS. Om er uiteindelijk achter te komen dat het behoorlijk kansloos is en je zwaar met jezelf in de knoop zit en daaraan moet werken, om zoiets uit je systeem te krijgen.
Ja, ik weet nog wel wie je bent. Je zat misschien net als TS nogal vast, maar imo had je meer zelfinzicht en deed je moeite om eruit te komen. Ik hoop dat je je situatie hebt kunnen verbeteren.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')