abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190052369
Ik ben nu aan het bijkomen in de Starbucks. Helemaal uitgeput. Vrouwrn aanspreken doe ik later wel, moet eerst leren hoe ik met mensen in general moet praten.

Na dagen niemand gesproken te hebben en dan nu random gesprekken met vreemden starten voelt echt vreemd. Het is alsof je mentaal gewichten aan het trekken bent in de sportschool.

Heb 1 gozer op straat aangesproken, leuk gesprek gehad maar doordat ik zolang geen contact heb gehad was ik teveel aan het ratelen. Daarom liep het soms moeilijk.

Kortom, ik moet eerst leren hoe ik smooth een gesprek moet voeren want ik merk dat het nog altijd te stroef loopt.

Ik reageer later op alle berichten wat ik ben nu @ mobiel
pi_190052555
Tijdens het typen van vorige post zie ik mannen vrouwen approachen in de Starbucks. Opvallend zijn het veelal gasten uit het Midden-Oosten. Zo zie je maar, concurrentie is overal.

Moet bekennen dat ik best jaloers ben op die gasten. Hebben geen angst en weten met een goed verhaal een nummer te krijgen.
  donderdag 21 november 2019 @ 15:09:34 #228
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_190052664
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2019 15:00 schreef osodevo het volgende:
Tijdens het typen van vorige post zie ik mannen vrouwen approachen in de Starbucks. Opvallend zijn het veelal gasten uit het Midden-Oosten. Zo zie je maar, concurrentie is overal.

Moet bekennen dat ik best jaloers ben op die gasten. Hebben geen angst en weten met een goed verhaal een nummer te krijgen.
Ik heb ook nog nooit gehosseld in de Starbucks hoor maak je niet druk :')
  donderdag 21 november 2019 @ 15:35:31 #229
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_190052979
quote:

Neem nou maar van me aan dat contactgegevens 1% van al het werk is.
  donderdag 21 november 2019 @ 15:38:16 #230
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190053021
quote:

Dat kan jij ook leren. Maar je moet niet zoals heb worden.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_190053332
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 12:34 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Klinkt letterlijk als mijn levensverhaal. :D (Met als enige nuance dat een beetje vingeren in het fietsenhok me ook nu nog best leuk had geleken. :@)
Ik ben alleen 40+, jij nog niet denk ik...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_190053361
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2019 15:58 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik ben alleen 40+, jij nog niet denk ik...
Klopt. ;) Hopelijk ben ik dat trauma over een jaar of 15 ook kwijt dan. :P
pi_190053691
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 15:38 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat kan jij ook leren. Maar je moet niet zoals heb worden.
Waarom niet? Elke man wilt toch succes met vrouwen? In de biologie zie je bij dieren ook dat mannen eerst met elkaar moeten concurreren om het vrouwtje te kunnen krijgen. Mannen willen simpelweg met zoveel mogelijk vrouwen het bed delen om de kans op nageslacht te maximaliseren.

Duidelijk is dat ik nog een hoop te leren heb. Ik ben niet zoals de meeste Incels die alleen maar lopen te klagen zonder actie te ondernemen. Die tijd heb ik gehad, nu moet er gebouwd worden en dat doe ik.
pi_190053742
Update: Ik ben nu terug in mijn kamer. Paar blikken bier ingeslagen en alvast moed aan het indrinken om vanavond wat random kroegen binnen te lopen. Gisteren compleet nuchter durfde ik dat niet... maar nu hopelijk wel.

Nu druk met inlezen hoe ik een gesprek moet voeren en hoe solo nightgame werkt.
  donderdag 21 november 2019 @ 16:27:12 #235
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190053795
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 16:21 schreef osodevo het volgende:

[..]

Waarom niet? Elke man wilt toch succes met vrouwen? In de biologie zie je bij dieren ook dat mannen eerst met elkaar moeten concurreren om het vrouwtje te kunnen krijgen. Mannen willen simpelweg met zoveel mogelijk vrouwen het bed delen om de kans op nageslacht te maximaliseren.

Duidelijk is dat ik nog een hoop te leren heb. Ik ben niet zoals de meeste Incels die alleen maar lopen te klagen zonder actie te ondernemen. Die tijd heb ik gehad, nu moet er gebouwd worden en dat doe ik.
Als je meer succes wil met vrouwen, adviseer ik jou om niet zo te denken. Het is niet perse zo dat mannen met zoveel mogelijk vrouwen een bed willen delen om nageslacht te produceren, en bovendien ben je een mens dus je kan je urges de baas zijn.

Ik weet niet of dit al gevraagd is, maar wat zijn de reden waarom het je niet lukt met vrouwen? Heb je wel vrouwelijke vriendschappen?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 21 november 2019 @ 16:28:11 #236
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190053804
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 16:24 schreef osodevo het volgende:
Update: Ik ben nu terug in mijn kamer. Paar blikken bier ingeslagen en alvast moed aan het indrinken om vanavond wat random kroegen binnen te lopen. Gisteren compleet nuchter durfde ik dat niet... maar nu hopelijk wel.

Nu druk met inlezen hoe ik een gesprek moet voeren en hoe solo nightgame werkt.
Als je een keer naar Utrecht wil komen, wil ik wel je wingman zijn. Jij moet van me aannemen dat ik daar goed in ben en dat je me kan vertrouwen.
pi_190053859
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 16:27 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Als je meer succes wil met vrouwen, adviseer ik jou om niet zo te denken. Het is niet perse zo dat mannen met zoveel mogelijk vrouwen een bed willen delen om nageslacht te produceren, en bovendien ben je een mens dus je kan je urges de baas zijn.

Ik weet niet of dit al gevraagd is, maar wat zijn de reden waarom het je niet lukt met vrouwen? Heb je wel vrouwelijke vriendschappen?
Ik heb niet echt een vaste woon- en verblijfplaats. In mijn dorp kon ik vroeger niet aarden, en gedreven door eenzaamheid ben ik boos met de noorderzon vertrokken. Heb toch niks meer tr verliezen.

Ik heb geen vrouwelijke contacten of vriendschappen, ook nimmer gehad. Mijn vrienden waren altijd mannen, vaak wel een beetje nerdy maar ik kan met hen prima opschieten.

Het probleem is primair dat mijn sociale vaardigheden minimaal zijn. Mede doordat ik nauwleijks met vrouwen om ga en nooit een studententijd heb gehad. Een normaal gesprek voeren is voor mij al een hele opgave maar met mannen gaat het wel aardig. Het wordt moeilijk als er vrouwen in het spel zijn, want vaak zie ik in een groep dat vrouwen mij simpelweg negeren, terwijl mannen wel gewoon met mij praten.
pi_190061749
Anticlimax. Had 1 liter bier ingedronken voordat ik naar de club zou gaan. Bij aankomst geweigerd door de security, 'invitation only'. Nog naar een alternatief gezocht maar door het slechte weer ben ik maar weer terug naar het hotel gelopen. Morgen opnieuw proberen.

BTW Voel de hangover nu al aankomen. Liefst zou ik willen stoppen met drinken en minder uitgaan maar dan blijven er maar weinig alternatieven over.

[ Bericht 23% gewijzigd door osodevo op 22-11-2019 00:27:53 ]
  vrijdag 22 november 2019 @ 05:05:37 #239
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190062976
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 16:27 schreef Keep_Walking het volgende:

Mede uit andere topics blijkt dat TS een slecht verzorgd figuur is, dat weinig op zijn eigen uiterlijk let. Slecht gebit ook. En dat gekoppeld aan weinig sociale skills en enorme onzekerheid en vrouwenhaat. Blijkbaar ook een drankprobleem. Soort moderne zwerver die nergens thuis is, dus overal het buitenbeentje. Heeft een vrouw niks te bieden.
pi_190072833
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2019 05:05 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Mede uit andere topics blijkt dat TS een slecht verzorgd figuur is, dat weinig op zijn eigen uiterlijk let. Slecht gebit ook.
Zoals al reeds aangegeven is dat enorm opgeblazen en valt dat reuze mee. Ik loop er niet als een zwerver bij maar het is ook niet dat ik er enorm opgetut bijloop. Ik heb wel een periode gehad waarin ik een complete nieuwe garderobe had gekocht en net naar de kapper was geweest e.d. maar er net zo weinig mee opschoot. Vrouwen hadden toen ook geen interesse in mij.

quote:
En dat gekoppeld aan weinig sociale skills en enorme onzekerheid en vrouwenhaat. Blijkbaar ook een drankprobleem. Soort moderne zwerver die nergens thuis is, dus overal het buitenbeentje. Heeft een vrouw niks te bieden.
Ik vind dat je vreemde conclusies trekt. Nee, ik haat geen vrouwen, duidelijk? Van een drankprobleem is ook geen sprake, want ik drink alleen als ik uit ga. En dat laatste, wat denk je dat beter is? In je dorp blijven wonen waar je geen aansluiting kunt vinden, op je zolderkamer alleen maar klaagtopics aanmaken of echt actie ondernemen?

Qua uiterlijk vertoon zijn er altijd verbeteringen toe te passen, natuurlijk zal ik ook daar aandacht aan besteden maar ik vind het een beetje overdreven om zaken als plastische chirurgie toe te passen om er als een soort Chad uit te zien.

Bovenal merk ik dat bij mannen het een stuk belangrijker is hoe je game is, hoe je vrouwen aanspreekt en hen bezig houdt totdat je haar mee naar huis kunt nemen. Dat is niet simpel, omdat je overal te maken krijgt met concurrentie, mannen die ook uit zijn op dezelfde dame.
  Moderator vrijdag 22 november 2019 @ 19:55:14 #241
5428 crew  miss_sly
pi_190072885
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 16:32 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ik heb niet echt een vaste woon- en verblijfplaats.
Hoe bedoel je dit? Je bent niet altijd ik vakantie, neem ik aan. Heb je wel een baan?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_190072958
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 19:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit? Je bent niet altijd ik vakantie, neem ik aan. Heb je wel een baan?
Ik heb een baan, geen topbaan helaas maar voldoende om mee rond te komen. Ik ben geen zwerver, ik slaap gewoon in hostels en hotels.

Dit is geen vakantie, dit is een missie. Vakantie vieren doe ik elders wel in een vier- of vijfsterrenhotel,
zwembad met een mooie dame.
pi_190073018
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 16:28 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Als je een keer naar Utrecht wil komen, wil ik wel je wingman zijn. Jij moet van me aannemen dat ik daar goed in ben en dat je me kan vertrouwen.
Oeh, dan wil ik ook mee! Lijkt me op z'n minst erg vermakelijk!
"Pools are perfect for holding water"
pi_190073618
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 20:00 schreef osodevo het volgende:

[..]
Dit is geen vakantie, dit is een missie. Vakantie vieren doe ik elders wel in een vier- of vijfsterrenhotel,
zwembad met een mooie dame.
Vermakelijk, doet mij denken aan het boek "The Game" waar de hoofdpersonen ook allerlei nerds op bezoek krijgen uit heel de wereld, om alleen Game te leren :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_190073645
Je klinkt als de vroegere mij, concentreer je op veel vrouwen ontmoeten, als in vrienden. Overdag ‘versieren’...Ik snap het niet. Je wilt toch iemand die om je geeft env voor je gaat, oprecht om je geeft.
pi_190076415
Wat is er mis als je gewoon eerlijk bent je 'gewoon wilt neuken'. Ik wil geen relatie, ik wil gewoon kunnen scoren. :(
  vrijdag 22 november 2019 @ 23:02:29 #247
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190076487
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 22:58 schreef osodevo het volgende:
Wat is er mis als je gewoon eerlijk bent je 'gewoon wilt neuken'. Ik wil geen relatie, ik wil gewoon kunnen scoren. :(
Dan snap ik werkelijk niet dat je niet naar de hoeren gaat.
Je bent geheel niet geinterreseerd in wie iemand is, maar wil enkel neuken. Waarom jezelf dan zo kwellen als je dat vanavond nog kan doen?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_190077291
In een relatie kun je makkelijker scoren?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_190077315
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 23:02 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Je bent geheel niet geinterreseerd in wie iemand is, maar wil enkel neuken. Waarom jezelf dan zo kwellen als je dat vanavond nog kan doen?
Ik wil zoals ieder andere jongere een ONS in een kroeg of club kunnen scoren.
pi_190077319
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 23:02 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')