Ik heb ook nog nooit gehosseld in de Starbucks hoor maak je niet drukquote:Op donderdag 21 november 2019 15:00 schreef osodevo het volgende:
Tijdens het typen van vorige post zie ik mannen vrouwen approachen in de Starbucks. Opvallend zijn het veelal gasten uit het Midden-Oosten. Zo zie je maar, concurrentie is overal.
Moet bekennen dat ik best jaloers ben op die gasten. Hebben geen angst en weten met een goed verhaal een nummer te krijgen.
Neem nou maar van me aan dat contactgegevens 1% van al het werk is.quote:Op donderdag 21 november 2019 15:00 schreef osodevo het volgende:
Tijdens het typen van vorige post zie ik mannen vrouwen approachen in de Starbucks. Opvallend zijn het veelal gasten uit het Midden-Oosten. Zo zie je maar, concurrentie is overal.
Moet bekennen dat ik best jaloers ben op die gasten. Hebben geen angst en weten met een goed verhaal een nummer te krijgen.
Dat kan jij ook leren. Maar je moet niet zoals heb worden.quote:Op donderdag 21 november 2019 15:00 schreef osodevo het volgende:
Ik ben alleen 40+, jij nog niet denk ik...quote:Op donderdag 21 november 2019 12:34 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Klinkt letterlijk als mijn levensverhaal.(Met als enige nuance dat een beetje vingeren in het fietsenhok me ook nu nog best leuk had geleken.
)
Klopt.quote:Op donderdag 21 november 2019 15:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ben alleen 40+, jij nog niet denk ik...
Waarom niet? Elke man wilt toch succes met vrouwen? In de biologie zie je bij dieren ook dat mannen eerst met elkaar moeten concurreren om het vrouwtje te kunnen krijgen. Mannen willen simpelweg met zoveel mogelijk vrouwen het bed delen om de kans op nageslacht te maximaliseren.quote:Op donderdag 21 november 2019 15:38 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat kan jij ook leren. Maar je moet niet zoals heb worden.
Als je meer succes wil met vrouwen, adviseer ik jou om niet zo te denken. Het is niet perse zo dat mannen met zoveel mogelijk vrouwen een bed willen delen om nageslacht te produceren, en bovendien ben je een mens dus je kan je urges de baas zijn.quote:Op donderdag 21 november 2019 16:21 schreef osodevo het volgende:
[..]
Waarom niet? Elke man wilt toch succes met vrouwen? In de biologie zie je bij dieren ook dat mannen eerst met elkaar moeten concurreren om het vrouwtje te kunnen krijgen. Mannen willen simpelweg met zoveel mogelijk vrouwen het bed delen om de kans op nageslacht te maximaliseren.
Duidelijk is dat ik nog een hoop te leren heb. Ik ben niet zoals de meeste Incels die alleen maar lopen te klagen zonder actie te ondernemen. Die tijd heb ik gehad, nu moet er gebouwd worden en dat doe ik.
Als je een keer naar Utrecht wil komen, wil ik wel je wingman zijn. Jij moet van me aannemen dat ik daar goed in ben en dat je me kan vertrouwen.quote:Op donderdag 21 november 2019 16:24 schreef osodevo het volgende:
Update: Ik ben nu terug in mijn kamer. Paar blikken bier ingeslagen en alvast moed aan het indrinken om vanavond wat random kroegen binnen te lopen. Gisteren compleet nuchter durfde ik dat niet... maar nu hopelijk wel.
Nu druk met inlezen hoe ik een gesprek moet voeren en hoe solo nightgame werkt.
Ik heb niet echt een vaste woon- en verblijfplaats. In mijn dorp kon ik vroeger niet aarden, en gedreven door eenzaamheid ben ik boos met de noorderzon vertrokken. Heb toch niks meer tr verliezen.quote:Op donderdag 21 november 2019 16:27 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Als je meer succes wil met vrouwen, adviseer ik jou om niet zo te denken. Het is niet perse zo dat mannen met zoveel mogelijk vrouwen een bed willen delen om nageslacht te produceren, en bovendien ben je een mens dus je kan je urges de baas zijn.
Ik weet niet of dit al gevraagd is, maar wat zijn de reden waarom het je niet lukt met vrouwen? Heb je wel vrouwelijke vriendschappen?
Mede uit andere topics blijkt dat TS een slecht verzorgd figuur is, dat weinig op zijn eigen uiterlijk let. Slecht gebit ook. En dat gekoppeld aan weinig sociale skills en enorme onzekerheid en vrouwenhaat. Blijkbaar ook een drankprobleem. Soort moderne zwerver die nergens thuis is, dus overal het buitenbeentje. Heeft een vrouw niks te bieden.quote:Op donderdag 21 november 2019 16:27 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik weet niet of dit al gevraagd is, maar wat zijn de reden waarom het je niet lukt met vrouwen? Heb je wel vrouwelijke vriendschappen?
Zoals al reeds aangegeven is dat enorm opgeblazen en valt dat reuze mee. Ik loop er niet als een zwerver bij maar het is ook niet dat ik er enorm opgetut bijloop. Ik heb wel een periode gehad waarin ik een complete nieuwe garderobe had gekocht en net naar de kapper was geweest e.d. maar er net zo weinig mee opschoot. Vrouwen hadden toen ook geen interesse in mij.quote:Op vrijdag 22 november 2019 05:05 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Mede uit andere topics blijkt dat TS een slecht verzorgd figuur is, dat weinig op zijn eigen uiterlijk let. Slecht gebit ook.
Ik vind dat je vreemde conclusies trekt. Nee, ik haat geen vrouwen, duidelijk? Van een drankprobleem is ook geen sprake, want ik drink alleen als ik uit ga. En dat laatste, wat denk je dat beter is? In je dorp blijven wonen waar je geen aansluiting kunt vinden, op je zolderkamer alleen maar klaagtopics aanmaken of echt actie ondernemen?quote:En dat gekoppeld aan weinig sociale skills en enorme onzekerheid en vrouwenhaat. Blijkbaar ook een drankprobleem. Soort moderne zwerver die nergens thuis is, dus overal het buitenbeentje. Heeft een vrouw niks te bieden.
Hoe bedoel je dit? Je bent niet altijd ik vakantie, neem ik aan. Heb je wel een baan?quote:Op donderdag 21 november 2019 16:32 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een vaste woon- en verblijfplaats.
Ik heb een baan, geen topbaan helaas maar voldoende om mee rond te komen. Ik ben geen zwerver, ik slaap gewoon in hostels en hotels.quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit? Je bent niet altijd ik vakantie, neem ik aan. Heb je wel een baan?
Oeh, dan wil ik ook mee! Lijkt me op z'n minst erg vermakelijk!quote:Op donderdag 21 november 2019 16:28 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Als je een keer naar Utrecht wil komen, wil ik wel je wingman zijn. Jij moet van me aannemen dat ik daar goed in ben en dat je me kan vertrouwen.
Vermakelijk, doet mij denken aan het boek "The Game" waar de hoofdpersonen ook allerlei nerds op bezoek krijgen uit heel de wereld, om alleen Game te lerenquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:00 schreef osodevo het volgende:
[..]
Dit is geen vakantie, dit is een missie. Vakantie vieren doe ik elders wel in een vier- of vijfsterrenhotel,
zwembad met een mooie dame.
Dan snap ik werkelijk niet dat je niet naar de hoeren gaat.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:58 schreef osodevo het volgende:
Wat is er mis als je gewoon eerlijk bent je 'gewoon wilt neuken'. Ik wil geen relatie, ik wil gewoon kunnen scoren.
Ik wil zoals ieder andere jongere een ONS in een kroeg of club kunnen scoren.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:02 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dan snap ik werkelijk niet dat je niet naar de hoeren gaat.
Je bent geheel niet geinterreseerd in wie iemand is, maar wil enkel neuken. Waarom jezelf dan zo kwellen als je dat vanavond nog kan doen?
quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:02 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dan snap ik werkelijk niet dat je niet naar de hoeren gaat.
Je bent geheel niet geinterreseerd in wie iemand is, maar wil enkel neuken. Waarom jezelf dan zo kwellen als je dat vanavond nog kan doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |