Merel heeft alles, kan alles...... is alles ................denkt zequote:Op zaterdag 9 november 2019 08:05 schreef Lelie68 het volgende:
Merel is ook altijd van als iemand iets heeft gehad dat dan ook altijd had. Ze had ook altijd brandwonden van het kacheltje buiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zaterdag 9 november 2019 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Merel heeft alles, kan alles...... is alles ................denkt zeIs zo type dat als je iets verteld dat zij het gesprek overneemt met te vertellen dat zij dat dan ook heeft maar dan 10x ergerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij is die verpakking van die voorgebakken worstenbroodjes ook al open geweest, en dan kun je ze echt niet lang meer bewarenquote:Op zaterdag 9 november 2019 08:09 schreef Lelie68 het volgende:
Nou het is weer een geweldig ontbijt.. lekker met de nodige bacillen erbij..wat een armoe. Kijken of ze straks zelf wel eitjes eten
Als de gasten weg zijn om 9 uur duiken ze denk ik weer in hun bedquote:Op zaterdag 9 november 2019 08:09 schreef Lelie68 het volgende:
Nou het is weer een geweldig ontbijt.. lekker met de nodige bacillen erbij..wat een armoe. Kijken of ze straks zelf wel eitjes eten
Ja want Merel haar lijf voelt net zo slap als Jessie gister.. het kind is doodziekquote:Op zaterdag 9 november 2019 08:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als de gasten weg zijn om 9 uur duiken ze denk ik weer in hun bed
Ja, heb altijd een hekel aan die mensen, ik haak dan altijd snel afquote:Op zaterdag 9 november 2019 08:11 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Is zo type dat als je iets verteld dat zij het gesprek overneemt met te vertellen dat zij dat dan ook heeft maar dan 10x erger
Ze wil gewoon niets doen, ze is schoolziekquote:Op zaterdag 9 november 2019 08:15 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Ja want Merel haar lijf voelt net zo slap als Jessie gister.. het kind is doodziek
Heb ik het al die tijd verkeerd gedaan, heb op mijn werk altijd de tafel netjes gedekt, en alles netjes neergezet, had het ook zo neer kunnen kwakken.quote:Op zaterdag 9 november 2019 08:10 schreef Dotteke het volgende:
Karig ontbijtje, niet eens een eitje, wel goede kaas, Beemster kaas, altijd lekker.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |