Ja soms aan de hand via youtube. Deze ook zo maar het is te zwaar voor mijn pc. Om zon animatie te renderen moet ik mijn laptop 2 dagen fulltime laten renderen. op de pc kan het niet tegelijk want die wordt dan onbruikbaarquote:Op vrijdag 8 november 2019 16:45 schreef scrupuleus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent best geduldig, anders had je allang wat anders gekochtquote:Op vrijdag 8 november 2019 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja soms aan de hand via youtube. Deze ook zo maar het is te zwaar voor mijn pc. Om zon animatie te renderen moet ik mijn laptop 2 dagen fulltime laten renderen. op de pc kan het niet tegelijk want die wordt dan onbruikbaar
https://streamable.com/mcwnb
En ben niet een heel geduldig persoon
Oh nee dat weet ik niet eensquote:Op vrijdag 8 november 2019 16:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent best geduldig, anders had je allang wat anders gekocht
Je weet wat de specificaties vd pc en laptop zijn?
Ach ja..quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh nee dat weet ik niet eens![]()
De pc had ik toendertijd gekocht voor dat spel Cities Skylines. Laptop is een van Asus zo'n zenbook Prima ding maar niet echt voor grafische dingen.
Wat zijn de belangrijkste onderdelen?quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die is minder belangrijk bij grafisch werk.
Ja moet wel iets kunnen natuurlijk.
Processor en het geheugen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat zijn de belangrijkste onderdelen?
En je zit nog steeds niet aan de drugs?quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb een muziekje voor je![]()
Vetiver, a song by Denis Horvat on Spotify
Nee nog steeds niet. Denk je dat dat zo gaat gebeuren?quote:Op vrijdag 8 november 2019 18:00 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
En je zit nog steeds niet aan de drugs?
Maar als je mooie scherpe afbeeldingen wilt maken heb je toch ook een goede grafische kaart nodig?quote:
Dat is wel waar je muziekkeuze me alsmaar weer aan doet denken.quote:Op vrijdag 8 november 2019 18:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet. Denk je dat dat zo gaat gebeuren?
Ja maar die hoeft niet het beste van het beste te zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2019 18:01 schreef bitterbal het volgende:
M
[..]
Maar als je mooie scherpe afbeeldingen wilt maken heb je toch ook een goede grafische kaart nodig?
Oh hmm jaquote:Op vrijdag 8 november 2019 18:02 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dat is wel waar je muziekkeuze me alsmaar weer aan doet denken.![]()
![]()
Oke thnxquote:Op vrijdag 8 november 2019 18:03 schreef scrupuleus het volgende:
Google maar eens op multimedia pcs oid.
LSD?quote:Op vrijdag 8 november 2019 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh hmm ja
Ik hou niet zo van drugs![]()
Wil alleen nog een keer lsd proberen maar rest heb ik niets mee. Behalve paddo's.
Wat is een eeuwigheid? De keren dat ik het deed duurde het ook 8 uur ofzoquote:Op vrijdag 8 november 2019 18:07 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
LSD?Duurt wel een eeuwigheid, persoonlijk niet zo van gecharmeerd. Paddo's/truffels zijn veel chiller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |