Dit!quote:Op woensdag 13 november 2019 19:02 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Eerder was ze goed genoeg voor je. Had ze genoeg klasse.
En ik dacht dat zij jou niet terug hoefde?
quote:Op woensdag 13 november 2019 21:02 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Dit!
Toen zo zieig om aandacht schreeuwen en zielig doen, en nu hij eroverheen is is hij ineens de stoere boy.
Hoe nep.
Ik heb een relatie van 3,5 jaar gehad met een meisje en had t dr in t begin moeite mee dat ze het uit had gemaakt ,tijdens de relatie niet altijd even eerlijk was geweest, we na de relatie nog seks hadden en ik er achter kwam dat ik niet de enige was etc, lang verhaal maar waren hele reeksen in R&Pquote:Op woensdag 13 november 2019 23:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Care to explain?
Ik heb het gevoel dat iedereen het verhaal kent behalve ik. En het klinkt juicy enough...
Geen mening, is gewoon feitelijk, kan iedereen uit je pohi herleiden.quote:Op woensdag 13 november 2019 22:20 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens op in,blijf jij je mening maar geven vanachter je beeldscherm
Ok, dat laatste snap ik. Maar als jij nog meer van haar wilde dan alleen seks had je ook niet een seksrelatie met haar moeten beginnen na de relatie. Seksrelaties zijn namelijk zelden exclusief.quote:Op donderdag 14 november 2019 08:33 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik heb een relatie van 3,5 jaar gehad met een meisje en had t dr in t begin moeite mee dat ze het uit had gemaakt ,tijdens de relatie niet altijd even eerlijk was geweest, we na de relatie nog seks hadden en ik er achter kwam dat ik niet de enige was etc, lang verhaal maar waren hele reeksen in R&P
Ohja en ze had opeens een nieuwe vriend uit het niks terwijl ze mij nog neukte en hartstikke lief deed net ervoor
Was allemaal een drama
Gelukkig nu geleerd dat ik beter zonder haar kan en haar niet terughoef
Hij bedoeld denk dat hij de ontvangende persoon was..quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoe is dat hoerig? Dat is toch nog altijd van het standaard menu.
Dan nog leg ik de lat nog steeds hoger.quote:Op donderdag 14 november 2019 09:52 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Hij bedoeld denk dat hij de ontvangende persoon was..
Je hoeft niet per se te posten hoor...quote:Op donderdag 14 november 2019 10:40 schreef Moofasah het volgende:
Wat een lariekoek topic. Gefrustreerde jongetjes met verzonnen verhalen
Echt een loserquote:Op vrijdag 8 november 2019 17:44 schreef vosss het volgende:
Zusje van toenmalige vriendin een beurt geven en zonder de piemel af te vegen 10 minuten later mijn vriendin een beurt geven.
Ik kom in de hel![]()
Dat heb ik afgelopen weekend nog mee gemaakt. Was tevens mijn eigen vrouwquote:Op woensdag 20 november 2019 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
Een keer meegekeken hoe een vrouw door meerdere mannen werd bevredigd. Zelf niet actief meegedaan alleen gekeken. Ik had wel wat meer verhalen verwacht hier. Dit valt een beetje tegen.
Mag je vragen waarom je dat geil vindt? Ik ben echt veel te jaloers ingesteld voor cuckold. Niemand anders behalve ik zou mijn vriendin/vrouw mogen neuken.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:33 schreef babylon het volgende:
[..]
Dat heb ik afgelopen weekend nog mee gemaakt. Was tevens mijn eigen vrouw
als je met de zus van je vriendin vreemdgaat ben je een fucking loser jaquote:Op woensdag 20 november 2019 11:20 schreef Ang3l het volgende:
Vraag me toch wel af waar al deze "Fake", "Loser" en "Gefrustreerde jongetjes" reacties vandaan komen. Is dat puur vanwege "Slet = Bad" of vanwege de vele vreemdgaan verhalen?
Dat maakt het nog geilerquote:Op woensdag 20 november 2019 20:33 schreef babylon het volgende:
[..]
Dat heb ik afgelopen weekend nog mee gemaakt. Was tevens mijn eigen vrouw
Ik vind ook niet dat dit cuckolding is. Dat zou inhouden dat alleen zij aan het bezig is. Ik deed/doe hier aan mee. Deze keer ging dan toevallig alle aandacht naar haar. De volgende keer word ik door drie vrouwen onder handen genomen, of liggen we met twee andere stellen op een hoop.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:34 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Mag je vragen waarom je dat geil vindt? Ik ben echt veel te jaloers ingesteld voor cuckold. Niemand anders behalve ik zou mijn vriendin/vrouw mogen neuken.
Baffe?quote:Op woensdag 13 november 2019 01:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ga sowieso al niet naar de hoeren, maar als ik zou gaan dan zou ik ze op zeker niet beffen en al helemaal geen 3 achter elkaar
Misschien omdat veel mensen gewoon de meerwaarde niet zien van het delen van hun seksuele uitspattingen? En zeker niet in een topic wat kan ontaarden in enerzijds een ‘wie heeft de langste’, maar anderzijds ook in een hoop negatieve reacties.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
Een keer meegekeken hoe een vrouw door meerdere mannen werd bevredigd. Zelf niet actief meegedaan alleen gekeken. Ik had wel wat meer verhalen verwacht hier. Dit valt een beetje tegen.
Dit is totaal niet sletterig.quote:Op vrijdag 22 november 2019 09:29 schreef Opgezwollen1991 het volgende:
Voordat ik een relatie kreeg had ik als bijbaantje cateringmedewerker. Werd ingeschakeld voor een 21 diner met een grote groep meiden. Zij waren niet meer 21 maar schijnt een ding te zijn onder studenten.
Toen de avond / nacht begon in te zetten ben ik blijven hangen voor een praatje. Als een van de weinige mannen ben je dan toch interessant. Van het een kwam het ander... een trio gehad die nog steeds in mijn geheugen gegrift staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |