Ben trouwens een vrouw die dit graag door haar vriend laat doen,
en die vindt het ook heerlijk "gelukkig"!!
quote:Goed jij heb het dus nooit gedaan gezien je reactie!
Op zondag 12 januari 2003 01:45 schreef NorthernStar het volgende:
Weer een DependŽ klant erbij!
quote:nog niet
Op zondag 12 januari 2003 01:48 schreef patsys het volgende:[..]
Goed jij heb het dus nooit gedaan gezien je reactie!
Want je laat niets lopen hoor!
Hopes this helps, and send pictures
quote:Terwijl ik mij via haar vagina aftrok?????
Op zondag 12 januari 2003 02:37 schreef omeDoos het volgende:
Een ex van me vond het lekker als ik dur tussen dur billen nam, terwijl ik me via haar vagina aftrok.Hopes this helps, and send pictures
Hoe moet ik me dat in voorstellen???
quote:niet
Op zondag 12 januari 2003 12:34 schreef MrFokMan het volgende:[..]
Terwijl ik mij via haar vagina aftrok?????
Hoe moet ik me dat in voorstellen???
quote:Dan nog. Een penis er in of een hele hand/arm. Is nogal een verschil.
Op zondag 12 januari 2003 12:47 schreef detulp050 het volgende:
Behalve bij Anaal Fisten
quote:lijkt me lekker
Op zondag 12 januari 2003 01:41 schreef tRiZzZ het volgende:
zin? kom maar een keer langs
quote:eens.
Op zondag 12 januari 2003 13:35 schreef schatje het volgende:
Nee, dat gaat een stapje te ver.
quote:Kun je daar wat schetsjes van posten? Ik begrijp niet wat je bedoelt
Een ex van me vond het lekker als ik dur tussen dur billen nam, terwijl ik me via haar vagina aftrok.
quote:lijkt me ook niks om anaal te fisten (of gefist te worden) "gewoon" anaal is wel toppie
Op zondag 12 januari 2003 14:24 schreef milagro het volgende:[..]
eens.
anaal ja, fisten nee.
quote:precies.. lijkt mij namelijk ten eerste alles behalve fijn, maar de verwondingen die je van binnen veroorzaakt lijkt mij ook niet echt gezond. Je zult die bacterien of ander spul maar in je bloedbaan krijgen, kun je ernstig ziek van worden met dood als gevolg.
Op zondag 12 januari 2003 15:27 schreef Mirion het volgende:
zonder dat dat bloedingen veroorzaakt.
Fisten moet ik persoonlijk niet aan denken
Dus met anaal voorspel, jaaaaaaaaaaaaa i'm your girl...
Fisten, heb het nog nooit zelf gehad, heb wel een dame gefist....
Was erggggggggg leuk om te doen, de dame in kwestie ging helemaal door het lint van genot...
Sindsdien ben ik er zelf ook erg nieuwschierig naar geworden, maar die kolenschoppen van mijn man krijg ik nooit naar binnen........
Ook een dame heeft het bij mij geprobeert, maar dat lukte ook niet, zij had geen hele kleine handen, maar ook geen grote handen(gewone handen dus, ik loop het weer onnodig moeilijk te maken mijn uitleg).
Nou ja kortom gezegd, ik wil het weleens proberen, maar tot nu toe ben ik nog niemand tegen gekomen die ook in me paste met de hand.........
Anaal fisten(tja die mogenlijkheid bestaat)....
Nu niet, nooit niet................................
Dat gaat me echt te ver, vind het persoonlijk onverantwoord(wat als er wat mis gaat, dan heb je de rest van je leven iig geen problemen meer met een grote boodschap doen...............)
Anaal daar hebben we het wel over gehad, maar voorlopig nog ff uitgesteld, leek mij niet heel erg tof.
En anaal fisten..... ....zegt dat genoeg??
[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 14-01-2003 13:17]
quote:
Een ex van me vond het lekker als ik dur tussen dur billen nam, terwijl ik me via haar vagina aftrok.Hopes this helps, and send pictures
quote:Ik denk dat hij zijn piemol van achter erin wil stoppen en dan zijn hand in de vagina en dan zijn piemol vastpakken en aftrekken maar
Op zondag 12 januari 2003 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Kun je daar wat schetsjes van posten? Ik begrijp niet wat je bedoelt
quote:Fijn.
Op maandag 13 januari 2003 17:59 schreef cWaVe het volgende:
*Meld dat hij hele kleine handen heeft
quote:en we hebben een date
Op maandag 13 januari 2003 19:08 schreef schatje het volgende:[..]
Fijn.
quote:Dus jij bent een van de gelukkige die de baarmoedermond, baarmoederhals en endeldarm weet te vinden in een vrouw
Op dinsdag 14 januari 2003 10:54 schreef troma78 het volgende:
Ik ben gezien de reacties hiero een van de gelukkige
Mijn vriendin vind het lekker om anaal genomen te worden (afgelopen nacht had ze er zelfs nog zin in) en ze vind t heerlijk als ik m'n hand zo ver mogelijk naar binnen breng (duurt nog even voordat ie helemaal wil).
overigens vind ik het beide heerlijk om met d'r te doen. Voor mensen die nog nooit iemand gefist hebben: het is echt heerlijk om je vriendin/vrouw van binnen te ontdekken
quote:En je weet wat ze zeggen van mannen met kleine handen he?....
Op maandag 13 januari 2003 17:59 schreef cWaVe het volgende:
*Meld dat hij hele kleine handen heeft
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 13:41 schreef pos het volgende:[..]
En je weet wat ze zeggen van mannen met kleine handen he?....
quote:je zal je verbazen, vrouwen zijn fantastisch elastisch. (er moet ook een kind doorheen passen tenslotte) dus met liters glijmiddel, veel geduld, en de juiste techniek kom je een heel eind bij de meesten, (en onthou: it's a thin line between pain and pleassure)
Op dinsdag 14 januari 2003 08:54 schreef superbossy het volgende:
Wat ik wel weet is dat het bij veel vrouwen absoluut geen optie is
maar er zijn wel een hoop vrouwen die het idee niet prettig vinden, en dan kom je weer op het punt dat je nooit iets tegen je zin moet doen.
Dat fisten.. MMmmmm, weet het niet hoor, zal wel kunnen mischien, als je zooo zeiknat bent, dat je anaal gaat, en wanneer je dat ook niet meer voelt? Zeg maar het moment waarop je het wel uit kunt schreeuwen, harder, dieper, meer! Denk dat dat het moment is om het te proberen, ben zelf nooit verder gekomen dan 4 vingers idd.
quote:Hier zeg je dus iets wat heel erg waar is.....
Op dinsdag 14 januari 2003 14:28 schreef extreme het volgende:[..]
je zal je verbazen, vrouwen zijn fantastisch elastisch. (er moet ook een kind doorheen passen tenslotte) dus met liters glijmiddel, veel geduld, en de juiste techniek kom je een heel eind bij de meesten, (en onthou: it's a thin line between pain and pleassure)
maar er zijn wel een hoop vrouwen die het idee niet prettig vinden, en dan kom je weer op het punt dat je nooit iets tegen je zin moet doen.
Bij mij gaat het een heel eind goed, dan komt er echt druk op te staan en dan gaat het gewoon niet verder, onbewust trek je jezelf toch samen.
Dat is toch een beetje angst, zo van wat als het fout gaat(uitscheuren ofzo..........).
Het is en blijft een kwestie van ontspannen, dan moet het gaan(bij zo goed als elke vrouw....)
Maar mijn man heeft ook echt kolenschoppen van handen hoor, maar zelf die gaat er tot aan de knokkels in(5 vingers, niet naast elkaar maar vingers samen zeg maar).
En ik ben toch echt geen ruime vrouw van ondere(hoef je ook helemaal niet te zijn om dit te kunnen, tis wel makkelijk volgens mij als je ruimer bent)
quote:Maar wat vindt je van pijpen dan.. dat "klopt" toch ook niet...
Op dinsdag 14 januari 2003 19:54 schreef PoisonGirl het volgende:
vind het niet kloppen,[...]Uit je reet hoor je te schijten en daar hoort geen piemeltje inimho
quote:hmmm you got me on that one !
Op dinsdag 14 januari 2003 20:24 schreef CL1 het volgende:[..]
Maar wat vindt je van pijpen dan.. dat "klopt" toch ook niet...
quote:In een mond hoort eten, geen piemeltje
Op dinsdag 14 januari 2003 20:24 schreef CL1 het volgende:[..]
Maar wat vindt je van pijpen dan.. dat "klopt" toch ook niet...
quote:Weinig substantieels daar.
je kont .. ik bedoel ... JE KON
Tijd schreidt voort zou ik maar zeggen. Geniet er van
quote:Hij bedoelde ongetwijfeld dat het net zo min klopt om een pik in een mond te duwen als in een kont.
Op dinsdag 14 januari 2003 21:49 schreef PoisonGirl het volgende:[..]
hmmm you got me on that one !
Nah,weet je,het klopt wel iets meer,want daar komt de 'zaadlozing' van de man uit,en dat heeft wel weer wat met uhm,hoe zal ik het noemen,'het vrijen' te maken ... de piemol draagt bij aan het maken van een kind ... je kont .. ik bedoel ... JE KONT !
quote:Ik dacht dat ik laatst ergens gelezen had dat de anus na de clitoris de meeste zenuwuiteinden aan het oppervlak heeft, meer dus nog dan de vagina
Op dinsdag 14 januari 2003 21:58 schreef PoisonGirl het volgende:
Het lijkt me gewoon niet zo'n fijn gevoel,de vagina heeft wat meer gevoelige plekken,mijn kont niet bepaald ... ene het lijkt me pijnlijk .. en een beetje vies !!
Dat is mijn mening nu,misschien verandert die nog ... ik ben wel benieuwd naar wat commentaar van de meisjes !
quote:Serieus ?? Dat verbaast met erg ... als eh mn vriend daar met zn vingers zit,krijg ik niet bepaald een 'fijn' gevoel ..
Op dinsdag 14 januari 2003 22:01 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Ik dacht dat ik laatst ergens gelezen had dat de anus na de clitoris de meeste zenuwuiteinden aan het oppervlak heeft, meer dus nog dan de vagina
quote:Ik vind het wel lekker om anaal genomen te worden, echt viezigheid komt er niet aan de pas.Je moet wel lekker ontspannen zijn, op je gemak voelen, maar met de ware moet dat geen probleem zijn.En verder is het stapje voor stapje opbouwen, niet gelijk forceren de boel.En uiteindelijk kan je er echt van genieten hoor.
Het lijkt me gewoon niet zo'n fijn gevoel,de vagina heeft wat meer gevoelige plekken,mijn kont niet bepaald ... ene het lijkt me pijnlijk .. en een beetje vies !!
Dat is mijn mening nu,misschien verandert die nog ... ik ben wel benieuwd naar wat commentaar van de meisjes !
quote:Er zijn al meerdere topics geweest hierover en er reageren genoeg meiden die er geen problemen mee hebben
en fist......NOW WAY!!!!
quote:De angst voor?
Op dinsdag 14 januari 2003 22:46 schreef Maxie het volgende:
Ik heb het nog nooit gedaan, maar fantaseer er wel over, mn vriendje duwd wel eens zijn vinger er een stukje in waardoor ik de behoefte krijg dat hij dieper moet......maar dan komt toch de angst. .....
en fist......NOW WAY!!!!
quote:En je heb welles een dp gedaan dan?
Op maandag 13 januari 2003 20:40 schreef Stoei-poes het volgende:
Anale sex is idd erg fijnDP-en is nog iets fijner
Voor fisten moet je maar net in de mood zijn, toch???
dan ben je serieus het enige meisje die ik ken die dat zou willen
quote:Ik doelde eigenlijk op anaal fisten(omdat je het hebt over: er moet een kind doorheen)!
Op dinsdag 14 januari 2003 14:28 schreef extreme het volgende:[..]
je zal je verbazen, vrouwen zijn fantastisch elastisch. (er moet ook een kind doorheen passen tenslotte) dus met liters glijmiddel, veel geduld, en de juiste techniek kom je een heel eind bij de meesten, (en onthou: it's a thin line between pain and pleassure)
quote:
Op maandag 20 januari 2003 12:08 schreef superbossy het volgende:[..]
Ik doelde eigenlijk op anaal fisten(omdat je het hebt over: er moet een kind doorheen)!
ow, dat maakte ik er niet uit op:
quote:fisten is per definitie vaginaal, tenzij specifiek anders vermeld.
Op dinsdag 14 januari 2003 08:54 schreef superbossy het volgende:
Fisten lijkt me niet echt leuk toe, maar niet geprobeerd dus eigenlijk geen recht van spreken. Wat ik wel weet is dat het bij veel vrouwen absoluut geen optie is, behalve wanneer ze onder het motto "rekt het niet dan scheurt het wel leven"
quote:Een dp is overheerlijk, lekker tegelijk anaal en vaginaal "gepakt" worden, JUMMYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!
Op maandag 20 januari 2003 01:27 schreef L4zY het volgende:[..]
En je heb welles een dp gedaan dan?
dan ben je serieus het enige meisje die ik ken die dat zou willen
quote:het geeft voor een man trouwens ook wel een apart gevoel.. zo van: "I'm not alone in here..."
Op maandag 20 januari 2003 12:48 schreef erodome het volgende:[..]
Een dp is overheerlijk, lekker tegelijk anaal en vaginaal "gepakt" worden, JUMMYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!
quote:ik wou dus net gaan vragen wat een dp was maar ik ben blij dat ik verder gelezen heb
Een dp is overheerlijk, lekker tegelijk anaal en vaginaal "gepakt" worden, JUMMYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!
quote:]
Hm mn kennis kring breidt uit
Weer waat om over op te scheppen...
kom maar een x langs hoor
volgens mij is het ook niet echt gezond ofzo...
quote:Volgens mij krijg je er een uitgewoonde hol van waarbij je als je aan de dunne bent de diarree langs je benen naar beneden loopt...
Op vrijdag 24 januari 2003 22:09 schreef MasterDisaster het volgende:
volgens mij is het ook niet echt gezond ofzo...
quote:Wel effe trainen eerst.
Op vrijdag 24 januari 2003 22:32 schreef Govinda het volgende:[..]
Vuist is echt te groot...
quote:Heb je tips?
Op vrijdag 24 januari 2003 22:34 schreef schatje het volgende:[..]
Wel effe trainen eerst.
quote:Vinger voor vinger misschien.
Op vrijdag 24 januari 2003 22:41 schreef Govinda het volgende:[..]
Heb je tips?
quote:Wow, hoe dat?
Op maandag 27 januari 2003 14:23 schreef Lopat het volgende:
Wisten jullie dat je anaal klaar kan komen...
Ook mannen kunnen dat!
quote:twee vingers naar binnen en de prostaat 'melken' zoals dat heet.
Op maandag 27 januari 2003 15:59 schreef Spiketacular het volgende:
Anale sex vind ik te gek
Fisten... ik weet het niet. Ik denk dat ik het alleen leuk zou kunnen vinden als mijn vriendin er opgewonden van wordt. Dat is niet zo.
[..]Wow, hoe dat?
quote:http://www.sexwoordenboek.nl/gplek_man.html
Het gevoel dat vrouwen hebben als hun G-plek wordt gestimuleerd, lijkt op het gevoel dat bij mannen ontstaat als hun prostaat wordt geprikkeld. In eerste instantie heb je het gevoel dat je moet plassen, maar na een tijdje trekt dit weg en kan het een opwindende sensatie zijn. Daarom noemt men de prostaat wel eens de G-plek van de man.
quote:ben jij zo lenig dan>
ik weet niet wat je nou precies doetmaar het klinkt wel erg ingewikkeld.
als ze een beetje pervers zijn aangelegd hehe
well count me in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |