Oooh, dat is erg kut ja!quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:27 schreef BE het volgende:
Ola!
Onze interactieve tv van KPN is echt HEEL KUT, altijd eig al in ons nieuwe huis (sinds april dus) maar we hebben het nooit gemist.
Tot nu... weet iemand of The Voice ergens live online te kijken is?
Het is gelukt! Via kpn app op mijn telefoon en dan casten!quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:35 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oooh, dat is erg kut ja!
Je kan een account maken bij NL Ziet. 1e maand is gratis. Gewoon gelijk weer opzeggen, dan vergeet je dat niet. Heb dat zelf recent ook gedaan toen ik een paar dagen geen tv had. Werkte prima.
quote:Op vrijdag 8 november 2019 18:49 schreef BE het volgende:
[..]
Het is gelukt! Via kpn app op mijn telefoon en dan casten!
Geen idee. Weet niet eens meer wie de winnaars warenquote:Op vrijdag 8 november 2019 18:15 schreef KoningPils het volgende:
En de winnaar van vorig jaar? Wat doet hij/zij tegenwoordig? En die van dat jaar daarvoor?
Daar zijn geen beelden van, denk ik.quote:Op vrijdag 8 november 2019 19:30 schreef BE het volgende:
Dat was die Balkenende-kloon toch?
Ben benieuwd wat er waar is van de zogenaamde ruzie tussen Anouk en Lil Kleine.
Ik zag ergens iets voorbij komen maar als ik het fragment wilde zien moest ik door zes wachtwoorden en online reclames. Geen zin in.Lijkt me ook niet meer dan een beetje publiciteit wekken.
Niet hetzelfde mooie, lieve gezicht.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:40 schreef MissJ het volgende:
Een soort nieuwe Maan is dit, inclusief de handjes
Eensquote:Op vrijdag 8 november 2019 20:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet hetzelfde mooie, lieve gezicht.
Wat vond je vals? Ik vond het erg zuiver en vol powerquote:Op vrijdag 8 november 2019 20:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik meende iets vals te horen?
Details.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |