Nooit iets kopen tussen Single's Day en Roetveeg Vrijdag.quote:Op dinsdag 12 november 2019 12:46 schreef Black-Hole het volgende:
Dagdeal op Bol.com:
• Borderlands 3
• Ghost Recon Breakpoint
• Grid
Allemaal 39,95
Ik heb net de eerste baas verslagen, vond het eerste gedeelte, voordat ie losbrak moeilijker dan daarna.quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:51 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Succes als je er straks mee verder gaat. 't is een erg leuke game.
Hoe ver is iedereen die met Nioh bezig is?
Ik heb gisteren de hele avond nieuwe spelers zitten helpen. Met mijn endgame gear smelt alles op Way of the Nioh, de hoogste moeilijkheidsgraad. Dus kan je je wel inbeelden hoe dat het er aan toe gaat als ik spelers help die nog aan het begin van het spel zitten.
Die spelers enorm blij omdat ze eindelijk verder kunnen en ik krijg er upgrade materiaal voor.
3 kak gamesquote:Op dinsdag 12 november 2019 12:46 schreef Black-Hole het volgende:
Dagdeal op Bol.com:
• Borderlands 3
• Ghost Recon Breakpoint
• Grid
Allemaal 39,95
Nu bloodborne?quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:12 schreef papert het volgende:
[..]
Ik heb net de eerste baas verslagen, vond het eerste gedeelte, voordat ie losbrak moeilijker dan daarna.
Ik had weer het ouderwetse Yes gevoel wat ik als kind vroeger ook had met gamen bij het verslaan van de baas.
Nu heb ik de map, dojo, blacksmith enz. Vanavond misschien nog wel even tijd. 😁
Wel respect dat je de game ook nog de hoogste moeilijkheidsgraad speelt. Daar moet ik nu echt nog niet aan denken.
op black fridayquote:
quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nooit iets kopen tussen Single's Day en Roetveeg Vrijdag.
Duurt lang.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Het verhaal is slecht.quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:36 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
[..]
Duurt lang.
Ik ga nu maar GTA V uitspelen. Echt dat spel heeft 0 memorabele personages op Trevor na.
Opdrachtgevers"
Klootzak FBI gozer.
Klootzak rijke gast.
Klootzak mexicaanse gast.
Klootzakken spelquote:Op dinsdag 12 november 2019 17:36 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
[..]
Duurt lang.
Ik ga nu maar GTA V uitspelen. Echt dat spel heeft 0 memorabele personages op Trevor na.
Opdrachtgevers:
Klootzak FBI gozer.
Klootzak rijke gast.
Trevorquote:Op dinsdag 12 november 2019 17:36 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
[..]
Duurt lang.
Opdrachtgevers:
Klootzak FBI gozer.
Klootzak rijke gast.
Debiele vrienden van Franklin
quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:19 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
29 november, vanaf dit jaar heet het ook Roetveeg Friday
Ik ook. Zin inquote:
Je druk maken om 60 euroquote:Op dinsdag 12 november 2019 18:11 schreef MMaRsu het volgende:
EA games op dag 1 kopen
Maargoed het ziet er wel okay uit, verwacht een gemiddelde 8 als metacritic cijfer
Iig beter dan Heat, wat een baggergame zeg.
Nee, het ergste wat er gebeurd is dat je EA weer een signaal geeft dat het niet uitmaakt als ze halfbakken games releasen ( ik zeg niet dat Jedi dat zal zijn, maar als je kijkt naar de games die ze hebben uitgebracht deze generatie )quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je druk maken om 60 eurohet ergste wat er kan gebeuren dat je het niet leuk vind en 60 euro kwijt bent. Boehoe wat een ramp
Ik vermaak me over het algemeen prima met ea games.quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee, het ergste wat er gebeurd is dat je EA weer een signaal geeft dat het niet uitmaakt als ze halfbakken games releasen
Nou prima das helemaal mooi.quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vermaak me over het algemeen prima met ea games.
Maar zijn ze wel 'broken' als zoveel gamers er van genieten?quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nou prima das helemaal mooi.
Maar dat jij je ermee vermaakt betekend niet dat ze niet half broken gereleased worden over t algemeen
Dat jij het half broken games vind maakt het nog niet half broken gamesquote:Op dinsdag 12 november 2019 18:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nou prima das helemaal mooi.
Maar dat jij je ermee vermaakt betekend niet dat ze niet half broken gereleased worden over t algemeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |