Hoe ziet dat eruit? Veel knoflook erin trouwens?quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe ziet dat eruit? Veel knoflook erin trouwens?
Knoflook
Metaal op je oren???quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogguh.
Fris vanmorgen, dat was weer even wennen voor de oren. (Metaal dat kou geleidt.)
Koud of warm?quote:
Die URLquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ https://www.diabetesfonds(...)komkommersoep-4.jpg]
Erin. Piercings, jeweetz.quote:
Ik stel me hem dan weer voor als een uitgemergelde Mick Jagger, dus dan heb je wel een graadje extra nodigquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes! Bejaardenleef, standje verzorgingshuis
Een variant op de Griekse salade, een polsbandje dat Bulgaren gaan dragen als het bijna lente is en aan een boom knopen als ze een ooievaar zien en iets dat Bulgaren geloven, maar de rest van de wereld nietquote:
O, die komkommersoep heeft Antoanetta nooit gemaakt. Wel die salade en dingen met aubergines. Maar die lust ik niet zo.quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:18 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat de Italiaanse couchsurfers die ik heb gehad bijna allemaal gezegd hebben dat de tomaten in Bulgarije nog beter zijn dan in Italië
Vergeet de koude komkommersoep trouwens niet
Men neme :quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe ziet dat eruit? Veel knoflook erin trouwens?
Knoflook
Ik zag die dichte omhoogploppen inderdaad.quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik post rustig nog een half uur door ja.
Tarator is ouder dan tzatziki en afkomstig van de Thraciërs en zoals gezegd, de tomaten in Bulgarije zijn inderdaad belachelijk goed. Waarschijnlijk omdat het het zuidelijkste gebied ter wereld met chernozemne is. Een grondsoort die zelfs op de zwarte markt verkocht wordtquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een variant op de Griekse salade, een polsbandje dat Bulgaren gaan dragen als het bijna lente is en aan een boom knopen als ze een ooievaar zien en iets dat Bulgaren geloven, maar de rest van de wereld niet
fotosquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
FWP, ik heb te weinig gelegenheden voor m'n toffe kleding. En echt geschikt bankhangspul is het ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |