Ik ook niet, gun het ze voor geen meter. Helaas zijn ze beide te slim en spelen het spel helaas goed.quote:Op vrijdag 8 november 2019 07:38 schreef Poezewoes het volgende:
Ik wil Jessie en Merel niet in de finale![]()
![]()
![]()
Ja triest hequote:Op vrijdag 8 november 2019 07:38 schreef Cargamelk het volgende:
Nog ff dan gaat ie stampvoeten , 2 verwende kinderen en ze willen beide hun gelijk halen
Wie is Kelly?quote:Op vrijdag 8 november 2019 07:47 schreef Dotteke het volgende:
Heb je gelezen dat we ¤50.00 moeten betalen aan Kelly, vraagt Merel een Jessie
Nee, zegt hij
Geen idee, zal wel iemand zijn die daar komt of geweest isquote:
waarover?quote:Op vrijdag 8 november 2019 08:15 schreef Mjelleke het volgende:
Lex meteen weer of Hiske niet met Brandon wilde gaan praten.
Dat Shel mag blijven en Jordie moet gaanquote:
ok danquote:Op vrijdag 8 november 2019 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat Shel mag blijven en Jordie moet gaan
Grappig dat het huishoertje dat zegt met haar gepoes tegen de dikke poes de hele dag.quote:Op vrijdag 8 november 2019 08:11 schreef Dotteke het volgende:
Franny wil Shel al naar huis hebben sinds ze twee stemmen van Shel heeft gekregen
En dan dat piemel tshirts, doe normaal het is hier geen kleuterschool, zegt Franny
Vieze Fran.quote:Op vrijdag 8 november 2019 08:18 schreef Dotteke het volgende:
Merel gaat dus op Jordie
O een pak van mijn hart, zegt Franny
Duidelijk, SHel gaat dus naar huis
Hij is bang voor shelly hij wil haar zo graag weg hebben hij houdt van kontenlikkers en dat is shelly niet.quote:Op vrijdag 8 november 2019 08:25 schreef Dotteke het volgende:
Wat een vieze vuile hond die Jessie he
Nu probeert hij LEx weer zover te krijgen om haar positieve stem niet op Shel te geven.
ALs hij het was geweest dan was hij na een gesprek zijn stem niet omgezet
Ja, zelf speelt ze de hele dag voor kleutertjequote:Op vrijdag 8 november 2019 08:26 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Grappig dat het huishoertje dat zegt met haar gepoes tegen de dikke poes de hele dag.
Ja, het is echt een vies wijf, net als Merelquote:
Het lieve depressieve meisje.quote:Op vrijdag 8 november 2019 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zelf speelt ze de hele dag voor kleutertje
Dat is ook wat hij gisteren zei hij, Van Shel weet ik dat ik stemmen krijgt, Jordie geeft me geen stemmenquote:Op vrijdag 8 november 2019 08:27 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Hij is bang voor shelly hij wil haar zo graag weg hebben hij houdt van kontenlikkers en dat is shelly niet.
Arme vrouw heeft het zo moeilijk.quote:Op vrijdag 8 november 2019 08:27 schreef juul. het volgende:
Het draait allemaal weer om Lex, zij heeft het zo moeilijk, zij heeft zo gehuild
De powervrouw van Utopia,quote:
Nee dat is niet waar, Franny wil Sjel er al veel langer uit hebben daar heeft Jessie niets voor hoeven te doenquote:Op vrijdag 8 november 2019 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het is echt een vies wijf, net als Merel
Ze wilde op Shel stemmen, maar heeft zich toch door Jes om laten lullen
quote:Op vrijdag 8 november 2019 08:30 schreef Dotteke het volgende:
Lex jankt dat ze het nite snapt dat Brandon niet een positieve stem op Shel gaat geven
Hij heeft er alles aan gedaan om haar te houden en dan geeft hij haar nu geen stem
Shel snapt wel dat Brandon Jordie wil halen
Ik heb het over Merel, die wilde Shel houden, is omgepraat door Jessiequote:Op vrijdag 8 november 2019 08:30 schreef juul. het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar, Franny wil Sjel er al veel langer uit hebben daar heeft Jessie niets voor hoeven te doen
Als de FEBO vandaag shelly laat gaan is het zeker beslist wie gaat winnen. Dan alleen nogmaals meelopers en dan blijft de 5 van Jessie over.quote:Op vrijdag 8 november 2019 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook wat hij gisteren zei hij, Van Shel weet ik dat ik stemmen krijgt, Jordie geeft me geen stemmen
Lex jankt al weer de powervrouw
Oh ja dat kloptquote:Op vrijdag 8 november 2019 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het over Merel, die wilde Shel houden, is omgepraat door Jessie
Vast en zeker was het al vanaf het begin.quote:Op vrijdag 8 november 2019 08:31 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Als de FEBO vandaag shelly laat gaan is het zeker beslist wie gaat winnen. Dan alleen nogmaals meelopers en dan blijft de 5 van Jessie over.
En dat is wat Jessie haar ook duidelijk wilde maken.quote:Op vrijdag 8 november 2019 08:25 schreef Chanel5 het volgende:
hmmm eerst een negatieve en nu een positieve, je weet echt wat je wil Lex![]()
![]()
Het was gisteren donderdag.quote:Op vrijdag 8 november 2019 08:33 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos![]()
![]()
![]()
allen een fijne streamdag
of
wat je maar wil.
Ik had gister de hele dag visite , en hoor er van op dat er al nu weer een zwarte brief is geweest , en dat op Zondag , was er gister paniek ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |