Voor de gunfactor zou het wel echt wonderen doen moet ik zeggen als Ajacied. Hij, Dumfries en tot vorig jaar Luuk de Jong doen het PSV aanzien geen goed.quote:Op donderdag 7 november 2019 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende: [..] Zou niet onverstandig zijn, vind ik wel jammer, had wel de hoop dat hij een goede trainer zou zijn, maar het zou beter zijn zo.
Volop perspectief. Ja hoor.twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 07-11-2019 om 21:46:07Van Bommel ziet nog volop perspectief voor PSV, geeft hij aan. Hij oogt rustig en teleurgesteld. ,,We hebben nagelaten om onder de druk van deze tegenstander uit te voetballen. Het was niet goed." Was het niet gewoon slecht? ,,Ja, het was slecht." reageer retweet
Het zal mij echt een worst wezen of jij ons punten gunt of niet. Met mij minimaal 95% van de PSV fans denk ik zo.quote:Op donderdag 7 november 2019 21:50 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Voor de gunfactor zou het wel echt wonderen doen moet ik zeggen als Ajacied. Hij, Dumfries en tot vorig jaar Luuk de Jong doen het PSV aanzien geen goed.
#BommelOUTquote:Op donderdag 7 november 2019 21:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Volop perspectief. Ja hoor.twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 07-11-2019 om 21:46:07Van Bommel ziet nog volop perspectief voor PSV, geeft hij aan. Hij oogt rustig en teleurgesteld. ,,We hebben nagelaten om onder de druk van deze tegenstander uit te voetballen. Het was niet goed." Was het niet gewoon slecht? ,,Ja, het was slecht." reageer retweet
Ziedendquote:Op donderdag 7 november 2019 21:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het zal mij echt een worst wezen of jij ons punten gunt of niet. Met mij minimaal 95% van de PSV fans denk ik zo.
Okquote:Op donderdag 7 november 2019 21:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het zal mij echt een worst wezen of jij ons punten gunt of niet. Met mij minimaal 95% van de PSV fans denk ik zo.
Mwa, valt mee. PSV staat er nog steeds goed voor. Als ze de volgende ronde halen (en die kans is groot) praat niemand hier meer over.quote:Op donderdag 7 november 2019 21:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De wanprestatie van vanavond gaat echt ver. Dit zijn Feyenoord-taferelen.
Hij heeft wel gewoon gelijk natuurlijk, jij hebt toch ook 10x liever een rat als Tadic dan een lieve jongen zoals Dolberg.quote:
Hoezo ziedend?quote:
Zijn interviews en uitspraken maken me vaak kwader dan die hele wedstrijd bij elkaar (en een Portland dat verliest van gswquote:Op donderdag 7 november 2019 21:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Het moet wel effectief zijn. Van Bommel was als speler wel effectief met zijn maniertjes, maar als trainer is het alleen maar irritant en krijgt hij de media tegen zich. Dat komt de club niet ten goede.quote:Op donderdag 7 november 2019 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft wel gewoon gelijk natuurlijk, jij hebt toch ook 10x liever een rat als Tadic dan een lieve jongen zoals Dolberg.
Maar dat Ajax de gunfactor heeft, iig Europees gezien, vind ik wel best aardig.quote:Op donderdag 7 november 2019 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft wel gewoon gelijk natuurlijk, jij hebt toch ook 10x liever een rat als Tadic dan een lieve jongen zoals Dolberg.
Ajax speelt attractief voetbal, dat helpt. Ook maar 2 echt irritante jongens in het team (Tadic en Tagliafico, ja en Veltman maar die neem ik niet serieus)quote:Op donderdag 7 november 2019 21:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar dat Ajax de gunfactor heeft, iig Europees gezien, vind ik wel best aardig.
Mij ook. Natuurlijk hoop je dat alle Nederlandse clubs het in Europa goed doen. Maar ik kijk alleen naar PSV en het is op dit moment bar slecht. Als het dan toch moet laat het dan maar dit seizoen gebeuren. Slechter dan de afgelopen maand waar je in 4 weken tijd het complete seizoen uit handen geeft kan het toch niet meer. En verlies je van Willem 2 en die kans is groot zal van Bommel toch moeten nadenken of het verstandig is om aan te blijven.quote:Op donderdag 7 november 2019 21:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, bijzonder matig weer. Niet eens direct willen zeggen dat het teringslecht was, ongelofelijk.quote:Op donderdag 7 november 2019 21:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zijn interviews en uitspraken maken me vaak kwader dan die hele wedstrijd bij elkaar (en een Portland dat verliest van gsw)
Bedankt.quote:Op donderdag 7 november 2019 21:50 schreef mabo11 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je die blijft tot sint juttemis zitten.quote:Op donderdag 7 november 2019 21:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Nee. Ik schaam me kapot voor Veltman zn actie dat hij net doet of hij de bal uit gaat spelen ivm een blessure en dan doorspeelt bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 7 november 2019 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Veltman kan er niks van, dan erger je je daar een stuk meer aan.quote:Op donderdag 7 november 2019 22:01 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Nee. Ik schaam me kapot voor Veltman zn actie dat hij net doet of hij de bal uit gaat spelen ivm een blessure en dan doorspeelt bijvoorbeeld.
Ook Promes ben ik geen 100% fan van, vooral door zijn filmpjes van vroeger.
Bij Promes begin ik daar wel een beetje in te keren moet ik zeggen. Mede door zijn goede spel.
Het grote verschil met Ajax is dat zij een fitte selectie hebben net zoals AZ en een brede selectie die inzetbaar is. Bovendien is hun aanval zeer effectief en hebben een paar ervaren spelers in hun team.quote:Op donderdag 7 november 2019 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax speelt attractief voetbal, dat helpt. Ook maar 2 echt irritante jongens in het team (Tadic en Tagliafico, ja en Veltman maar die neem ik niet serieus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |