Deze post is van een mod dus moet wel geloofwaardig zijn.quote:
Oh deze foto is stukken beterquote:Op donderdag 7 november 2019 15:25 schreef Pumpalov het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
horeca be like..quote:Op donderdag 7 november 2019 15:30 schreef bitterbal het volgende:
Nog 1 avond werken. Morgen vrijdan 1 dag werken en dan weekend
![]()
+1quote:
Geen idee, zelfde OP.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2019 15:39 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Geen idee, zelfde OP.
Lijkt wel een beetje op mij. Alhoewel ik iets sportiever ben.
ook Sagan jaquote:Op donderdag 7 november 2019 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Hiervoor was een foto van een man in de douche, weet nou niet of het dezelfde is.
Ik ga sowieso geen andere foto's van mannen plaatsen. Denk ik.quote:Op donderdag 7 november 2019 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Hiervoor was een foto van een man in de douche, weet nou niet of het dezelfde is.
Ook niet slecht.quote:Op donderdag 7 november 2019 15:40 schreef Pumpalov het volgende:
Behalve wanneer het Charlie Hunnam is
heb het haar en de baard en de face maar dat lichaam, nee, dat scheelt er nog een beetje aan :'Dquote:
Ik ook. Misschien vanaaf na werkquote:Op donderdag 7 november 2019 16:10 schreef Pumpalov het volgende:
Zou overigens een moord voor bitterballen doen nu. Geen grapje
Meest dichtstbijzijnde bitterballen zijn 4 uur reizen voor mijquote:Op donderdag 7 november 2019 16:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ook. Misschien vanaaf na werk
Vind k echt heel erg voor jequote:Op donderdag 7 november 2019 16:17 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Meest dichtstbijzijnde bitterballen zijn 4 uur reizen voor mij
Vind dat het eigenlijk boven die punten moet staan.quote:Op donderdag 7 november 2019 16:20 schreef Pumpalov het volgende:
Bitterballen behoren in de mensenrechtenlijst te staan.Tussen "slavernij is verboden" en "marteling is verboden"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |