had ik ook gedaan...quote:
Ik kreeg het botje gratis waar ze op lag te kauwen.quote:Op donderdag 7 november 2019 11:41 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
had ik ook gedaan...
en inkoopsprijs is dat ding geen 80e...
dus was een prima prijs geweest voor een gratis fotoshoot lijkt me
jammer dat ze daar kennelijk anders over dachten
Dat had ik ook. Heel naar en vervelend en eng en heftig en het ging om mijn kinTquote:Op donderdag 7 november 2019 08:58 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb heel heftig gedroomd volgens mij. Kan het me niet meer herinneren maar er spookt nog van alles door m'n hoofd.
Mehquote:Op donderdag 7 november 2019 11:43 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Heel naar en vervelend en eng en heftig en het ging om mijn kinT
En hier ook ff een dikke verjaardagsknufff![]()
![]()
Ja zoiets, ik wilde nog een uurtje verder slapen maar het bleef maar spoken... ik weet nog flarden en die wil ik ook niet meer in mijn breinquote:Op donderdag 7 november 2019 11:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Meh
Ik weet dus niet waar het over ging, maar mijn brein was er nog druk mee toen ik al een tijdje wakker was, met een soort...gekke flashbacks die je niet kan grijpen ofzo. Was raar.
Ik was al ruim een uur wakker en op de bank, toen het nog bezig was in mijn brein. Voel me ook maar matig uitgerust vandaag.quote:Op donderdag 7 november 2019 11:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja zoiets, ik wilde nog een uurtje verder slapen maar het bleef maar spoken... ik weet nog flarden en die wil ik ook niet meer in mijn brein
Vergeet de SGP nietquote:Op donderdag 7 november 2019 11:46 schreef golfer het volgende:
En Nederland is tegen de doodstraf, behalve blijkbaar als je VVD-er bent en het de doodstraf van Nederlanders in het buitenland betreft.
Een heel verschil in gewicht zeker? Ik ga nu mijn naaijuf napratenquote:Op donderdag 7 november 2019 11:50 schreef Blues het volgende:
Straks naar een Lidlwe kregen bij vrienden koffie en die was erg lekker en dat kwam daar vandaan. Nu ff zoeken waar zo'n winkel zit en lekker struinen en rest van de boodschappenlijst.
En dan daarna prutsen om mijn nieuwe mooie naaimasjien incl een broek korter maken
Heb nieuwe afspraak binnen voor de spataderpoli in mijn eigen zkh voor 25 nov. Ben heel benieuwd of ze nog iets aan dat &**%^&$&&)(** been kunnen doen
Ja, weegt 'niks'quote:Op donderdag 7 november 2019 11:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Een heel verschil in gewicht zeker? Ik ga nu mijn naaijuf napraten: "eerst een proeflapje maken" ;-) (uithalen is zo'n k-werk)
Wat een goed idee. Als de gemiddelde levensverwachting voor mannen is 80 jaar. Stel dat je wordt veroordeeld op je 20e, dan moet je langer zitten dan iemand die pas op zijn 60e wordt veroordeeld? En als je 85 bent, hoef je helemaal niet te zitten maar krijg je een paar bonusjaren leven?quote:Op donderdag 7 november 2019 11:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gemiddelde levensverwachting enzo.
51 Keer sinds 1970. Nul maal gratie.quote:Maar hoe vaak wordt levenslang opgelegd? Een moordenaar staat meestal ook vrij vlot weer op straat. Volkert van der Graaf had ook nog vast horen zitten.
Oh nee hoor.quote:Op donderdag 7 november 2019 11:46 schreef golfer het volgende:
en het de doodstraf van Nederlanders in het buitenland betreft.
Hup! Op de trekker met hooivorken er op af!quote:Op donderdag 7 november 2019 12:17 schreef derLudolf het volgende:
Oh nee hoor.
Figuren als Michael Panhuis mogen ze gewoon opruimen.
Gewoon op het schavot. En wij er allemaal omheen met stenen en tomatenquote:Op donderdag 7 november 2019 12:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Hup! Op de trekker met hooivorken er op af!![]()
Gelukkig bepaalt in Nederland de onafhankelijke rechter en niet de onderbuik van het gepeupel de strafmaat.
Net zoals: ja, maar het heb op feesboek gestaan!twitter:envirosec twitterde op woensdag 06-11-2019 om 19:44:27Er schijnt een kaping aan de gang te zijn. Drie mensen met een mes bedreigen het kabine personeel en eisen een vertrek. F16 zojuist opgestegen om eventuele maatregelen te nemen. Arrestatieteam is onderweg. Grote paniek in het vliegtuig. #Schiphol reageer retweet
quote:Op donderdag 7 november 2019 12:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Hup! Op de trekker met hooivorken er op af!![]()
Gelukkig bepaalt in Nederland de onafhankelijke rechter en niet de onderbuik van het gepeupel de strafmaat.
Dat zegt hij niet hè. Hij vindt de doodstraf in bepaalde omstandigheden acceptabel. Dat is iets anders dan mensen lynchen.quote:Op donderdag 7 november 2019 12:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gewoon op het schavot. En wij er allemaal omheen met stenen en tomatenGewoon terug naar de tijd dat we heksen verbrandden en honden ter dood veroordeelden voor het stelen van een brood en hanen voor het te exorbitant kraaien.
Zie hier columniste van de televaag vs misdaadverslaggeven van het ADquote:Op donderdag 7 november 2019 12:26 schreef golfer het volgende:
De betrouwbaarheid van sociale media als nieuwsbron...
gisteravond:Net zoals: ja, maar het heb op feesboek gestaan!twitter:envirosec twitterde op woensdag 06-11-2019 om 19:44:27Er schijnt een kaping aan de gang te zijn. Drie mensen met een mes bedreigen het kabine personeel en eisen een vertrek. F16 zojuist opgestegen om eventuele maatregelen te nemen. Arrestatieteam is onderweg. Grote paniek in het vliegtuig. #Schiphol reageer retweet
Mijn idee dus.quote:Op donderdag 7 november 2019 12:50 schreef Bramito het volgende:
[..]
[..]
Dat zegt hij niet hè. Hij vindt de doodstraf in bepaalde omstandigheden acceptabel. Dat is iets anders dan mensen lynchen.
Ik ben niet voor de doodstraf. Mensen die levenslang krijgen, laten kiezen is misschien wel een optie.
Ik snap die ISIS kwestie niet zo goed. Als je als staat tegen de doodstraf bent, werk dan gewoon niet mee met dat tribunaal. Alsof ze hulp uit Nederland nodig hebben daar.
Nederland is het land met verreweg de meeste kennis over en ervaring met tribunalen. Dus ja, Nederland zou een grote rol kunnen spelen bij een IS tribunaal, net als dat we dat gedaan hebben in andere landen.quote:Op donderdag 7 november 2019 12:50 schreef Bramito het volgende:
Alsof ze hulp uit Nederland nodig hebben daar.
Dat zal best, maar ze gaan dat tribunaal gewoon organiseren met of zonder Nederland.quote:Op donderdag 7 november 2019 13:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nederland is het land met verreweg de meeste kennis over en ervaring met tribunalen. Dus ja, Nederland zou een grote rol kunnen spelen bij een IS tribunaal, net als dat we dat gedaan hebben in andere landen.
Jippie, nieuwe naaimachinequote:Op donderdag 7 november 2019 11:50 schreef Blues het volgende:
Straks naar een Lidlwe kregen bij vrienden koffie en die was erg lekker en dat kwam daar vandaan. Nu ff zoeken waar zo'n winkel zit en lekker struinen en rest van de boodschappenlijst.
En dan daarna prutsen om mijn nieuwe mooie naaimasjien incl een broek korter maken
Heb nieuwe afspraak binnen voor de spataderpoli in mijn eigen zkh voor 25 nov. Ben heel benieuwd of ze nog iets aan dat &**%^&$&&)(** been kunnen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |