abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 11:38:22 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189829940
Eten bij Bombay Spice in Hengelo:

1 februari: Lonaa, PdeHoog +1, Fles, Z80, barrel, kaat, minilot, L_S/J, Candaasje (ovb), Borisz (ovb), Uhmmpie, Anthraxx, DerLudolf, mascara-klodder (ovb), Tele (klein ovb)
Volgens Kaatje ook Tav en Sunny als ze kunnen/zin hebben :+

Sta je er niet bij, even melden bij TS of een blauwe.

Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_189829957
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:32 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

fotoshoot in ruil voor de mand?
I tried :P
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189829975
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

I tried :P
had ik ook gedaan...
en inkoopsprijs is dat ding geen 80e...
dus was een prima prijs geweest voor een gratis fotoshoot lijkt me

jammer dat ze daar kennelijk anders over dachten :)
pi_189829994
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:41 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

had ik ook gedaan...
en inkoopsprijs is dat ding geen 80e...
dus was een prima prijs geweest voor een gratis fotoshoot lijkt me

jammer dat ze daar kennelijk anders over dachten :)
Ik kreeg het botje gratis waar ze op lag te kauwen. :7

Nee, is prima voor een paar telefoonfoto's voor op hun feestboek. :Y Collega van F zag op de weggeefhoek in zijn woonplaats een hondenmand en heeft voor me gereageerd O+ Die mand komt wel.

Tot die tijd ligt ze lekker naast me op de bank. Daarna waarschijnlijk ook :')
pi_189830011
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2019 08:58 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb heel heftig gedroomd volgens mij. Kan het me niet meer herinneren maar er spookt nog van alles door m'n hoofd. :?
Dat had ik ook. Heel naar en vervelend en eng en heftig en het ging om mijn kinT :(

En hier ook ff een dikke verjaardagsknufff :* *O* w/
pi_189830021
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:43 schreef Blues het volgende:

[..]

Dat had ik ook. Heel naar en vervelend en eng en heftig en het ging om mijn kinT :(

En hier ook ff een dikke verjaardagsknufff :* *O* w/
Meh ;(
Ik weet dus niet waar het over ging, maar mijn brein was er nog druk mee toen ik al een tijdje wakker was, met een soort...gekke flashbacks die je niet kan grijpen ofzo. Was raar.
pi_189830041
Van harte gefeliciflapstaart Lonaa!! *O*

En levenslang is levenslang in Nederland.
En Nederland is tegen de doodstraf, behalve blijkbaar als je VVD-er bent en het de doodstraf van Nederlanders in het buitenland betreft. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_189830063
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:44 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Meh ;(
Ik weet dus niet waar het over ging, maar mijn brein was er nog druk mee toen ik al een tijdje wakker was, met een soort...gekke flashbacks die je niet kan grijpen ofzo. Was raar.
Ja zoiets, ik wilde nog een uurtje verder slapen maar het bleef maar spoken... ik weet nog flarden en die wil ik ook niet meer in mijn brein }:|
pi_189830082
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:47 schreef Blues het volgende:

[..]

Ja zoiets, ik wilde nog een uurtje verder slapen maar het bleef maar spoken... ik weet nog flarden en die wil ik ook niet meer in mijn brein }:|
Ik was al ruim een uur wakker en op de bank, toen het nog bezig was in mijn brein. Voel me ook maar matig uitgerust vandaag. :')

Naja, nu even lekker op de bank, straks nog even stukje wandelen, dierenarts, eten koken, bezoek, taart eten en potentieel een verjaardagsborrel in de kroeg. :Y
pi_189830114
Straks naar een Lidl :D we kregen bij vrienden koffie en die was erg lekker en dat kwam daar vandaan. Nu ff zoeken waar zo'n winkel zit en lekker struinen en rest van de boodschappenlijst.
En dan daarna prutsen om mijn nieuwe mooie naaimasjien incl een broek korter maken *O*

Heb nieuwe afspraak binnen voor de spataderpoli in mijn eigen zkh voor 25 nov. Ben heel benieuwd of ze nog iets aan dat &**%^&$&&)(** been kunnen doen :P
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 november 2019 @ 11:52:13 #11
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_189830142
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:46 schreef golfer het volgende:
En Nederland is tegen de doodstraf, behalve blijkbaar als je VVD-er bent en het de doodstraf van Nederlanders in het buitenland betreft. ;)
Vergeet de SGP niet :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_189830259
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:50 schreef Blues het volgende:
Straks naar een Lidl :D we kregen bij vrienden koffie en die was erg lekker en dat kwam daar vandaan. Nu ff zoeken waar zo'n winkel zit en lekker struinen en rest van de boodschappenlijst.
En dan daarna prutsen om mijn nieuwe mooie naaimasjien incl een broek korter maken *O*

Heb nieuwe afspraak binnen voor de spataderpoli in mijn eigen zkh voor 25 nov. Ben heel benieuwd of ze nog iets aan dat &**%^&$&&)(** been kunnen doen :P
Een heel verschil in gewicht zeker? Ik ga nu mijn naaijuf napraten :P : "eerst een proeflapje maken" ;-) (uithalen is zo'n k-werk)
We have far more in common than that which devides us..
pi_189830307
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Een heel verschil in gewicht zeker? Ik ga nu mijn naaijuf napraten :P : "eerst een proeflapje maken" ;-) (uithalen is zo'n k-werk)
Ja, weegt 'niks' :D ik ga zeker eerst ff oefenen en spelen op een oud sloop of zo.
pi_189830309
Onze glazenwasser komt zo. En het staat toch te hozen _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189830340
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:37 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Gemiddelde levensverwachting enzo.

Wat een goed idee. Als de gemiddelde levensverwachting voor mannen is 80 jaar. Stel dat je wordt veroordeeld op je 20e, dan moet je langer zitten dan iemand die pas op zijn 60e wordt veroordeeld? En als je 85 bent, hoef je helemaal niet te zitten maar krijg je een paar bonusjaren leven?

quote:
Maar hoe vaak wordt levenslang opgelegd? Een moordenaar staat meestal ook vrij vlot weer op straat. Volkert van der Graaf had ook nog vast horen zitten.
51 Keer sinds 1970. Nul maal gratie.

Er wordt de laatste jaren steeds zwaarder gestraft en levenslang wordt steeds vaker opgelegd. In Nederland hebben we gelukkig zo'n geëvolueerde maatschappij dat de meeste mensen een tweede kans verdienen, rechters zijn daarom zeer terughoudend met het opleggen van de zwaarste straf.

Overigens is wat mij betreft Volkert van der G prima gestraft. Het is natuurlijk niet zo dat hoe harder de maatschappij roept, hoe zwaarder iemand gestraft wordt. 18 Jaar was destijds een buitengewoon hoge straf voor iemand die zijn eerste zware delict pleegt, die een enkelvoudig delict pleegt en waarvan er geen kans op recidive is omdat zijn daad zich tegen een specifiek persoon richtte en daar bestaan geen kloons van. Hij heeft wel een zwaardere straf gekregen dan normaal vanwege het oogmerk van de moord, namelijk een politicus monddood maken.
Spoilers!
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 12:17:17 #16
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189830535
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:46 schreef golfer het volgende:
en het de doodstraf van Nederlanders in het buitenland betreft. ;)
Oh nee hoor.
Figuren als Michael Panhuis mogen ze gewoon opruimen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 7 november 2019 @ 12:22:40 #17
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189830624
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2019 12:17 schreef derLudolf het volgende:

Oh nee hoor.
Figuren als Michael Panhuis mogen ze gewoon opruimen.
Hup! Op de trekker met hooivorken er op af! :+

Gelukkig bepaalt in Nederland de onafhankelijke rechter en niet de onderbuik van het gepeupel de strafmaat.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_189830669
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 12:22 schreef golfer het volgende:

[..]

Gelukkig bepaalt in Nederland de onafhankelijke rechter en niet de onderbuik van het gepeupel de strafmaat.
Gewoon op het schavot. En wij er allemaal omheen met stenen en tomaten :Y Gewoon terug naar de tijd dat we heksen verbrandden en honden ter dood veroordeelden voor het stelen van een brood en hanen voor het te exorbitant kraaien.
Spoilers!
  donderdag 7 november 2019 @ 12:26:13 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189830677
De betrouwbaarheid van sociale media als nieuwsbron...
gisteravond:
envirosec twitterde op woensdag 06-11-2019 om 19:44:27 Er schijnt een kaping aan de gang te zijn. Drie mensen met een mes bedreigen het kabine personeel en eisen een vertrek. F16 zojuist opgestegen om eventuele maatregelen te nemen. Arrestatieteam is onderweg. Grote paniek in het vliegtuig. #Schiphol reageer retweet
Net zoals: ja, maar het heb op feesboek gestaan!
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 7 november 2019 @ 12:50:21 #20
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_189831091
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 12:22 schreef golfer het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 12:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Gewoon op het schavot. En wij er allemaal omheen met stenen en tomaten :Y Gewoon terug naar de tijd dat we heksen verbrandden en honden ter dood veroordeelden voor het stelen van een brood en hanen voor het te exorbitant kraaien.
Dat zegt hij niet hè. Hij vindt de doodstraf in bepaalde omstandigheden acceptabel. Dat is iets anders dan mensen lynchen.

Ik ben niet voor de doodstraf. Mensen die levenslang krijgen, laten kiezen is misschien wel een optie.

Ik snap die ISIS kwestie niet zo goed. Als je als staat tegen de doodstraf bent, werk dan gewoon niet mee met dat tribunaal. Alsof ze hulp uit Nederland nodig hebben daar.
Siesta & Fiesta!
pi_189831367
quote:
11s.gif Op donderdag 7 november 2019 12:26 schreef golfer het volgende:
De betrouwbaarheid van sociale media als nieuwsbron...
gisteravond:
envirosec twitterde op woensdag 06-11-2019 om 19:44:27 Er schijnt een kaping aan de gang te zijn. Drie mensen met een mes bedreigen het kabine personeel en eisen een vertrek. F16 zojuist opgestegen om eventuele maatregelen te nemen. Arrestatieteam is onderweg. Grote paniek in het vliegtuig. #Schiphol reageer retweet
Net zoals: ja, maar het heb op feesboek gestaan!
Zie hier columniste van de televaag vs misdaadverslaggeven van het AD

We have far more in common than that which devides us..
pi_189831608
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 12:50 schreef Bramito het volgende:

[..]

[..]

Dat zegt hij niet hè. Hij vindt de doodstraf in bepaalde omstandigheden acceptabel. Dat is iets anders dan mensen lynchen.

Ik ben niet voor de doodstraf. Mensen die levenslang krijgen, laten kiezen is misschien wel een optie.

Ik snap die ISIS kwestie niet zo goed. Als je als staat tegen de doodstraf bent, werk dan gewoon niet mee met dat tribunaal. Alsof ze hulp uit Nederland nodig hebben daar.
Mijn idee dus.
pi_189831653
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 12:50 schreef Bramito het volgende:
Alsof ze hulp uit Nederland nodig hebben daar.
Nederland is het land met verreweg de meeste kennis over en ervaring met tribunalen. Dus ja, Nederland zou een grote rol kunnen spelen bij een IS tribunaal, net als dat we dat gedaan hebben in andere landen.
Spoilers!
  donderdag 7 november 2019 @ 13:18:45 #24
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_189831672
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 13:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nederland is het land met verreweg de meeste kennis over en ervaring met tribunalen. Dus ja, Nederland zou een grote rol kunnen spelen bij een IS tribunaal, net als dat we dat gedaan hebben in andere landen.
Dat zal best, maar ze gaan dat tribunaal gewoon organiseren met of zonder Nederland.
Siesta & Fiesta!
pi_189831969
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:50 schreef Blues het volgende:

Jippie, nieuwe naaimachine :)
:* voor je been
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')