Iemand op Twitter dus kan ook zomaar bullshit zijntwitter:envirosec twitterde op woensdag 06-11-2019 om 19:44:27Er schijnt een kaping aan de gang te zijn. Drie mensen met een mes bedreigen het kabine personeel en eisen een vertrek. F16 zojuist opgestegen om eventuele maatregelen te nemen. Arrestatieteam is onderweg. Grote paniek in het vliegtuig. #Schiphol reageer retweet
Idd ja.quote:Op woensdag 6 november 2019 19:53 schreef Momo het volgende:
Iemand op Twitter dus kan ook zomaar bullshit zijntwitter:envirosec twitterde op woensdag 06-11-2019 om 19:44:27Er schijnt een kaping aan de gang te zijn. Drie mensen met een mes bedreigen het kabine personeel en eisen een vertrek. F16 zojuist opgestegen om eventuele maatregelen te nemen. Arrestatieteam is onderweg. Grote paniek in het vliegtuig. #Schiphol reageer retweet
Iedereen vraagt om een bron maar die geeft-ie niet ....quote:Op woensdag 6 november 2019 19:53 schreef Momo het volgende:
Ook Utrecht CS ontruimt volgens RTLtwitter:RTLnieuws twitterde op woensdag 06-11-2019 om 19:57:09Het is onbekend of de ontruiming verband houdt met een incident vanavond op Schiphol https://t.co/XctzuJpsXU reageer retweet
Ik kan bevestigen dat die f16 niet van Volkel afkomt, die had ik wel gehoord.quote:Op woensdag 6 november 2019 19:59 schreef maily het volgende:
[..]
Iedereen vraagt om een bron maar die geeft-ie niet ....
Oeps.quote:Op woensdag 6 november 2019 19:57 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Sinds wanneer is die burgemeester van de gemeente Haarlemmermeer?
Oeps.quote:Op woensdag 6 november 2019 19:58 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Femke burgemeester van Haarlemmermeer?
Ja maar wat als ze dreigen de boel anders op te blazen dan?quote:Op woensdag 6 november 2019 19:58 schreef Filosoofert het volgende:
Ik verwacht niet dat een vliegtuig opstijgt als het gekaapt is.
That's not gonna happen...
Pech, kunnen ze alsnog doen als ze in de lucht zitten.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:01 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ja maar wat als ze dreigen de boel anders op te blazen dan?
Lijkt mij niet dat je dat zo aangekondigd als overheid..quote:Op woensdag 6 november 2019 20:01 schreef Zalmslaatje het volgende:
Utrecht CS wordt ook ontruimd, er zijn vorige week grote antiterreuroefeningen aangekondigd.
Goede kans dat dit oefeningen zijn.
Dood?quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 6 november 2019 20:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijkt mij niet dat je dat zo aangekondigd als overheid..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |