Wat verwacht je dan van ambtenaren?quote:Op woensdag 6 november 2019 20:03 schreef Crazy-M het volgende:
Na een uur kunnen de woordvoerders nog niet zeggen wat er aan de hand is.... lijkt me toch ook wel erg lang te duren
Dan ga je erbij zeggen dat het een oefening is. Ten tweede lijkt me stug dat net na de spits doenquote:Op woensdag 6 november 2019 20:02 schreef Zalmslaatje het volgende:
Utrecht CS wordt ook ontruimd, er zijn vorige week grote antiterreuroefeningen aangekondigd.
Goede kans dat dit oefeningen zijn.
wegwezen bitch, private party.quote:Jos van Dongen, een verslaggever van Zembla, is op Schiphol. Volgens hem wordt de D-pier ontruimd en rijden er auto's met geblindeerde ramen naar D5 toe. Hij is weggestuurd door de marechaussee, net als de andere reizigers.
En de bevolking na het startsein gewoon een uur in het ongewisse latenquote:Op woensdag 6 november 2019 20:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, voor die oefeningen zullen ze vast heel Schiphol platleggen.
Onterechte brandmelding op Utrecht dus. Opgelost.twitter:thejermaine twitterde op woensdag 06-11-2019 om 20:04:11Woordvoerder #ProRail: “Er heeft iemand de handbrandmelder ingedrukt op #Utrecht Centraal. Wie dit is geweest zoeken we uit. Het was loos alarm. Als iemand dit alarm indrukt gaat het ontruimingsalarm af.” reageer retweet
Lekker hoorquote:Op woensdag 6 november 2019 20:04 schreef Snowballed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh wacht.. dat is een karper..
Met de advocaat die door Mocro's is neergeschoten.quote:Op woensdag 6 november 2019 19:58 schreef bombmannl het volgende:
Eens kijken hoe het nos journaal opent
of onderdeel van het complotquote:Op woensdag 6 november 2019 20:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Onterechte brandmelding op Utrecht dus. Opgelost.twitter:thejermaine twitterde op woensdag 06-11-2019 om 20:04:11Woordvoerder #ProRail: “Er heeft iemand de handbrandmelder ingedrukt op #Utrecht Centraal. Wie dit is geweest zoeken we uit. Het was loos alarm. Als iemand dit alarm indrukt gaat het ontruimingsalarm af.” reageer retweet
Gek verhaal, normaal mogen journalisten gewoon gezellig met een AT mee naar binnen.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:04 schreef standaard-viezerik het volgende:
[..]
wegwezen bitch, private party.
Vervolgens heb je het station verlaten toch??quote:Op woensdag 6 november 2019 20:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Ben wel eens eerder door de poortjes "verlaat direct het station" gelopen, en op het perron gewoon mijn trein ingestapt die vervolgens gewoon naar bestemming ging.
Okay dat was wel een beetje freaky, maar toch.
Linksboven in staat west-brabant, niks met dit te maken die tweet.quote:
Zullen wel een waterputje krijgenquote:Op woensdag 6 november 2019 19:59 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
3 verwarde mannen toevallig met lage bloedsuikerspiegel?
Nou, dan toch maar mezelf opsluiten in de kelder.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:06 schreef standaard-viezerik het volgende:
[..]
of onderdeel van het complot
Ik zie een verband met de brandweerman-twitteraarquote:Op woensdag 6 november 2019 20:06 schreef standaard-viezerik het volgende:
[..]
of onderdeel van het complot
Dit geloof ik niet. Te toevallig.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit ook in de trein, het komt wel dichtbij zoquote:Op woensdag 6 november 2019 20:02 schreef Snowballed het volgende:
twitter:arne__ twitterde op woensdag 06-11-2019 om 19:13:00Lichten die uitvallen en mannen in rare pakjes. Is dit het leven zoals het isv NMBS of Stranger Things? We krijgen wel dekentjes en wat water maar de toiletten zijn na 2 uur nog steeds gesloten. #dendermonde #nmbs #anthraxalarm https://t.co/zOJ2XlUfLL reageer retweet
quote:Op woensdag 6 november 2019 20:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit geloof ik niet. Te toevallig.
twitter:ProRail twitterde op woensdag 06-11-2019 om 20:04:49Op Utrecht Centraal is een handbrandmelder ingedrukt door een nog onbekend persoon, waardoor een ontruiming in gang is gezet. We spreken hier van loos alarm. reageer retweet
Vliegtuig gaat alle kanten op https://www.flightradar24.com/AEA1094/22bf9ac7quote:
Die komt er alleen met oefening in te staan in meldteksten.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:03 schreef LelijKnap het volgende:
Even dat Parool artikel opgezocht
[..]
Dus geen journalist sturen om eens te kijken op locatie, wat ze horen en zien en gewoon wachten wat de politiek en ordediensten zeggen? Kunnen we net zo goed het nieuws opheffen en een website in het leven roepen waar de politiek het "nieuws" kan verkondigen.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat een onzin.
"Er is een verdachte situatie op Schiphol, verder is nog niks bekendgemaakt en dus komen we erop terug als er meer bekend is."
Zo ging het, en dat is volstrekt logisch.
Ik als niet-journalist doe dit vaak als ik me verveel. Best leuk en leerzaam.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gek verhaal, normaal mogen journalisten gewoon gezellig met een AT mee naar binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |