nou ?quote:Op woensdag 6 november 2019 15:43 schreef Tuinfluitert het volgende:
Merel: Oke was dit alles of wil je nog meer bespreken en hier koffie drinken?
Jessie: De voornaamste reden was,
ik ga bitcoins stacken, sorry voor je dochter, zit op mijn schoot, maar ken haar niet eens ..ja die heli die komt er.quote:
Af en toe, want de komende dagen heel druk met werk.quote:
En Alexandra op de drie donuts en bananenbrood, want deze wil ze nog niet eten, want morgen eerst de fotoshoot.quote:Op woensdag 6 november 2019 15:52 schreef Schakeltopia het volgende:
jeetje hoe triest, brandson verheugd zich al op het blikje energie drank van morgen
Jessie naar huis, iedereen daar in shock, wat nu te doenquote:Op woensdag 6 november 2019 15:51 schreef Inca het volgende:
Het mooiste zou zijn Merel en Jessie knallende ruzie dat ze elkaar op de bank zetten
ik denk dat brandon serieuzer heeft getraind en gegeten dan onze PT en voedigsdeskundige lexquote:Op woensdag 6 november 2019 15:52 schreef Schakeltopia het volgende:
jeetje hoe triest, brandson verheugd zich al op het blikje energie drank van morgen
omg en dan nu al sprayenquote:Op woensdag 6 november 2019 15:53 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
En Alexandra op de drie donuts en bananenbrood, want deze wil ze nog niet eten, want morgen eerst de fotoshoot.
ja dat zou heel goed kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 6 november 2019 15:55 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
ik denk dat brandon serieuzer heeft getraind en gegeten dan onze PT en voedigsdeskundige lex
het schijnt dat shel haar haar doetquote:Op woensdag 6 november 2019 16:00 schreef formule het volgende:
[..]
Lex zal er wel bloedmooi uitzien, na het laagje bruin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 november 2019 16:02 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
het schijnt dat shel haar haar doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het zal wel zo iets wordenquote:Op woensdag 6 november 2019 16:02 schreef 5thencounter het volgende:
De Spree XXX-Show is alleen voor Achter dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 november 2019 16:04 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
het zal wel zo iets wordenNeuh.. een iets bruiner dom wijf..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |