abonnement Unibet Coolblue
pi_189815964
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 13:38 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

omdat ze daar wordt toegejuichd om haar gedrag, helemaal prachtig, ze groeit zo, ga weg
Inderdaad, het is maar goed dat ze er niet langer in zit.....die is straks wereldvreemd dat ze zelf dingen moet doen......mensen die ze niet mag niet kan ontwijken of vragen of er iemand met haar mee gaat. Dat ze in de buitenwereld weinig mensen zal tegenkomen die haar gedrag op prijs stellen.
pi_189815971
pi_189815972
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 13:49 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

en "ik vind het eng"lang mee weg gekomen
Maar wel ongewenst binnengetreden.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_189815975
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 13:46 schreef shiitake het volgende:

[..]

Ik geloof er helemaal niks van. Zoals ik die moeder en broer heb gezien zijn dat hele lieve mensen. Wat is er nou veiliger? Met je hele hebben en houwen de hele dag gevolgd worden en op tv en streams te zien zijn of lekker thuis bij je familie? Het enige is dat in Utopia ze altijd anderen laat beslissen en thuis moet ze misschien zelf weer het heft in eigen hand nemen.
thuis viel er denk ik ook niet veel te manipuleren. Ze heeft er (vooral de laatste maanden) haar werk van gemaakt om bij iedereen bommetjes te droppen en dan op een afstandje te gaan staan kijken wat het veroorzaakt.

er zal ook misschien wel wat binnengedruppeld zijn over haar manipulatie van Tim en hoe die jongen er buiten door achtervolgd werd.
En ze heeft dan wel Gerrit "veroverd" maar of ze daar nu zo blij mee is ?

Gerrit was leuk om af te pakken van shel, en om nu af en toe de jeuk te stillen bij haar.
pi_189815989
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 13:43 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Alexandra: ik heb alweer honger, Hiske heb je een wortel over?
Hiske: Nee, maar er zijn echt veel bananen over.
Merel zeker alle wortelen opgegeten ;)
pi_189815991
quote:
3s.gif Op woensdag 6 november 2019 13:48 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Ik denk dat Utopia met zo weinig inwoners een veiliger gevoel geeft. Waarschijnlijk is de buitenwereld te groot en onoverzichtelijk is voor haar.
Dat idee heb ik ook. En ook dat ze niet helemaal beseft dat iedereen haar daar kan observeren. Dus die veiligheid is erg relatief.
pi_189815993
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 13:46 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

denk dat ze daar thuis de boel heeft geterroriseerd, met dr constante aandachtsvraag
:Y
pi_189815999
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 13:50 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Maar wel ongewenst binnengetreden.
De rode loper legt ze iedere dag uit, heel uitnodigend :Y
pi_189816011
His lekker uit de zak eten, met haar vingers aan haar neus zitten, lekker weer in de zak en daarna weer wat over de ovenschotels (voor de gasten?) doen. Allemaal met diezelfde handen. :r :r :r
pi_189816033
Van A naar B..
pi_189816040
quote:
3s.gif Op woensdag 6 november 2019 13:48 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Ik denk dat Utopia met zo weinig inwoners een veiliger gevoel geeft. Waarschijnlijk is de buitenwereld te groot en onoverzichtelijk is voor haar.
Sorry Paco, maar je bent echt een zo een man die daar dan intrapt, de redder van het oh zo kwetsbare meisje, er zijn meerdere vrouwen die struggelen hoor, en die wel elke dag de deur uit moeten, om te werken en hu gezin te onderhouden, op wat voor manier dan ook, en als je dat niet kan respect, door allerlei redenen, maar Fren mankeert helemaal niets, ook dat heeft ze daar laten zien
Make trouble not war
pi_189816047
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 13:53 schreef shiitake het volgende:
His lekker uit de zak eten, met haar vingers aan haar neus zitten, lekker weer in de zak en daarna weer wat over de ovenschotels (voor de gasten?) doen. Allemaal met diezelfde handen. :r :r :r
:9~

nog nooit een mee eter minder om geweest
tis de beleving
pi_189816059
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 13:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]

[..]

Hier zou ik gelijk geld in stoppen, wat een slap niets zeggende zooitje is het zeg.
Kijk dan niet
pi_189816099
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 13:54 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

Sorry Paco, maar je bent echt een zo een man die daar dan intrapt, de redder van het oh zo kwetsbare meisje, er zijn meerdere vrouwen die struggelen hoor, en die wel elke dag de deur uit moeten, om te werken en hu gezin te onderhouden, op wat voor manier dan ook, en als je dat niet kan respect, door allerlei redenen, maar Fren mankeert helemaal niets, ook dat heeft ze daar laten zien
Als je echt kwetsbaar bent of timide, dan heb je ook geen grote mond over andere bij je maatje....soms kwam ze met valsheid zelf boven Merel uit.
  Moderator woensdag 6 november 2019 @ 13:59:53 #90
388664 crew  Dotteke
pi_189816124
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 13:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Denk ook dat dat een grote rol speelt.
Triest toch,
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_189816146
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 13:59 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Triest toch,
Heel triest.
pi_189816149
je kan alles eten van de Broccoli doome doos

lex snijd de roosjes eraf
rest kan weg
pi_189816154
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 13:58 schreef zodeju het volgende:

[..]

Als je echt kwetsbaar bent of timide, dan heb je ook geen grote mond over andere bij je maatje....soms kwam ze met valsheid zelf boven Merel uit.
Merel is vals, Franny is gevaarlijk

vrouwen als franny zijn er op uit om kapot te maken, relaties, verliefdheid enz. Fran heeft een drang om dat kapot te maken, desnoods met valse beschuldigingen of manipulaties (zoals bij Tim, en bij haar verhaal over het ongewenst binnengetreden) Maar ook het verhaal over haar baas en het wildplassen.

Echt heel gevaarlijk om in je buurt te hebben, of in de buurt van je mannelijke gezinsleden, partners. Ze maakt kapot en laat het dan vallen.

En wordt ze betrapt op dit gedrag, dan is ze weer het onschuldige meisje, zo zielig en depri, en ze meent het toch helemaal niet zo kwaad.....

bah
  Moderator woensdag 6 november 2019 @ 14:01:35 #94
388664 crew  Dotteke
pi_189816163
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 13:46 schreef shiitake het volgende:

[..]

Ik geloof er helemaal niks van. Zoals ik die moeder en broer heb gezien zijn dat hele lieve mensen. Wat is er nou veiliger? Met je hele hebben en houwen de hele dag gevolgd worden en op tv en streams te zien zijn of lekker thuis bij je familie? Het enige is dat in Utopia ze altijd anderen laat beslissen en thuis moet ze misschien zelf weer het heft in eigen hand nemen.
Dat zijn haar eigen woorden hoor, ze wil niet naar huis, ze is bang om naar huis te gaan dat roept ze al van dat ze even in Utopia zat
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_189816190
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:01 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Dat zijn haar eigen woorden hoor, ze wil niet naar huis, ze is bang om naar huis te gaan dat roept ze al van dat ze even in Utopia zat
Ja ik bedoelde het ook niet alsof je het had verzonnen. Ik geloof Franny haar woorden niet.

Ondertussen niest Franny haar sjaal vol.
  Moderator woensdag 6 november 2019 @ 14:02:51 #96
388664 crew  Dotteke
pi_189816192
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 13:55 schreef jopiebaco het volgende:

[..]

Kijk dan niet
Doe ik ook bijna niet :P meer
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_189816212
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
je kan alles eten van de Broccoli doome doos

lex snijd de roosjes eraf
rest kan weg
Stronkjes zijn het lekkerst. :9~

En je kunt er ook soep van maken.
pi_189816218
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:01 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Dat zijn haar eigen woorden hoor, ze wil niet naar huis, ze is bang om naar huis te gaan dat roept ze al van dat ze even in Utopia zat
daar is ze een BNer, terug thuis weer de slet die met iedereen het bed in dook, waar ze om bekend stond, kan het niet anders verwoorden, ze is door de mand gevallen, niet erg hoor hoor een vrije levensbeleving, maar beschuldig andere mensen niet, denk dat het daar om gaat
Make trouble not war
pi_189816229
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:04 schreef shiitake het volgende:

[..]

Stronkjes zijn het lekkerst. :9~

En je kunt er ook soep van maken.
maar dan moet je interesse in koken hebben

en dat heeft lex dus helemaal niet. Onvoorstelbaar eigenlijk, al zo lang voor jezelf moeten zorgen en dan nog steeds niet kunnen koken
pi_189816255
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:04 schreef shiitake het volgende:

[..]

Stronkjes zijn het lekkerst. :9~

En je kunt er ook soep van maken.
lekkah.. met knoflookjes en wat amandelmelk en pompoen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')