quote:Goedzo, thaleia, ik ben blij dat jij naar hartelust klikt! Dit geeft overigens een mooie verklaring voor het falen van Puntloos in zijn functie als moderator. Overigens stemt speknek volgens mij D66. Maar in ieder geval bedankt, hij staat op de lijst van verdachten. Misschien dat ik hier en daar door middel van de user fatwa wat welverdiende fatwa's uitroepen.
Op zondag 12 januari 2003 15:37 schreef Fogerty het volgende:[..]
speknek
puntloos
quote:Omdat je zo schattig dommig reageert dien jij als afschrikmiddel voor mensen die nog er nog niet helemaal uit zijn en een beetje richting VVD willen gaan zweven.
Op zondag 12 januari 2003 19:57 schreef JeroenMeloen het volgende:[..]
Beetje laat, maar moet toch nog ff reageren...
Denk je nou echt dat die etheopische kinderhoer of het servende kindje in Afrika gered kan worden door Groen Links oid?? Geld daarheen pompen is nutteloos, uitstel van executie. Het word nooit wat daar, simpelweg omdat het klimaat het niet toelaat.
En als je er dan geld heen stuurt komt het alleen terecht bij de 'rijke' corrupte tak van het land.
En dan geef je een zielig kind zonder benen een stel nieuwe benen....Het eerste wat hij doet is ze verkopen zodat hij weer verder kan bedelen.
Pas dus op mensen, als je VVD stemt word je net als JeroenMeloen!
**********De Zwarte Lijst***********
Een goedbedoelde tip voor deze mensen: ga alvast naar de Gamma om materiaal te kopen om je huis dicht te timmeren (wel hout met milieukeurmerk he, anders weten we meteen dat je VVD-stemt).
[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 14-01-2003 11:12]
quote:*kick*
Op zondag 12 januari 2003 15:12 schreef Gellarboy het volgende:
En toch is zodiakk 2 keer bij me thuis geweest!!!
Ja, het is een complot. Bij mij is hij ook al langsgeweest .
Het is een zeer grote eer in uw lijstje te mogen vertoeven, please zet mij er ook bij.
Wil wel wat, voor jou stuitende opmerkingen plaatsen hoor als dat nodig mocht zijn.
Ik ben eigenlijk diep beledigd dat ik er niet op voorhand al op sta.
quote:[edit]dubbele k zie ik net, vergeef het mij, oh zodiakk, ik doe veel om in uw lijstje te mogen [/edit]
Op dinsdag 14 januari 2003 02:18 schreef kEUS het volgende:
Zodiakk mag ik ook a.u.b. in jouw lijstje met heldenHet is een zeer grote eer in uw lijstje te mogen vertoeven, please zet mij er ook bij.
Wil wel wat, voor jou stuitende opmerkingen plaatsen hoor als dat nodig mocht zijn.
Ik ben eigenlijk diep beledigd dat ik er niet op voorhand al op sta.
Ik stem geen VVD, zwevende boomknuffelaar
Knokken voor wat kwetsbaar is?
Kom maar op dan, slechtgeinformeerde pseudo intellectueel
quote:Het mietje is al slapen
Op dinsdag 14 januari 2003 02:39 schreef milagro het volgende:
Hey, dipshit.Ik stem geen VVD, zwevende boomknuffelaar
Ik wil je even melden dat ik geen VVD stem, maar dat, indien ik in Nederland zou stemmen, ik op GroenLinks, of eventueel de SP zou stemmen.
Groetjes,
Sweek.
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 02:39 schreef milagro het volgende:
Hey, dipshit.Ik stem geen VVD, zwevende boomknuffelaar
Als zodiakk het echt van mij eist zal ik misschien wel overwegen VVD te stemmen
quote:Hey, waarom sta ik nog niet op jullie lijstje?
Op maandag 13 januari 2003 21:59 schreef zodiakk het volgende:
Bij deze een zwarte lijst voor alle verdachten die vanaf nu geëxcommuniceerd dienen te worden. In willekeurige volgorde presenteer ik u een voorlopige lijst VVD-stemmers (of vermoedelijke VVD-stemmers) die ik in de aanloop naar de verkiezingen zal aanvullen of aanpassen.**********De Zwarte Lijst***********
Diverse verstandige mensen... Een goedbedoelde tip voor deze mensen: ga alvast naar de Gamma om materiaal te kopen om je huis dicht te timmeren (wel hout met milieukeurmerk he, anders weten we meteen dat je VVD-stemt).
Wel zielig trouwens om een lijstje VVD stemmers bij te houden, is echt weer wat voor linkse nixnut neo-hippies.
[Dit bericht is gewijzigd door Don_Tom op 14-01-2003 03:07]
quote:Ik weet niet hoe mijn naam in dit rijtje terecht is gekomen, maar ik zal dus geen VVD stemmen!
Bij deze een zwarte lijst voor alle verdachten die vanaf nu geëxcommuniceerd dienen te worden. In willekeurige volgorde presenteer ik u een voorlopige lijst VVD-stemmers (of vermoedelijke VVD-stemmers) die ik in de aanloop naar de verkiezingen zal aanvullen of aanpassen.**********De Zwarte Lijst***********
Puntloos Milagro X-Ray qbus marky Doopy-X- Strolie75 Bikkelmannetje Notorious_Roy daburnd88 BarryDopmeijer Refragmental Battlesickloner evert qbus CherrymoonTraxx gelly Ketel_1 Tikorev freud Koos Voos JeroenMeloen mistercool Vision yvonne Don_Tom kEUS Gellarboy Jernau.Morat.Gurgeh Een goedbedoelde tip voor deze mensen: ga alvast naar de Gamma om materiaal te kopen om je huis dicht te timmeren (wel hout met milieukeurmerk he, anders weten we meteen dat je VVD-stemt).
quote:Of je onderbouwd je mening natuurlijk even...
Op maandag 13 januari 2003 00:12 schreef zodiakk het volgende:[..]
Omdat je zo schattig dommig reageert dien jij als afschrikmiddel voor mensen die nog er nog niet helemaal uit zijn en een beetje richting VVD willen gaan zweven.
Pas dus op mensen, als je VVD stemt word je net als JeroenMeloen!
quote:Yes!!! Ik sta op het lijstje, tis alleen jammer dat ik nog niet mag stemmen
Puntloos Milagro X-Ray qbus marky Doopy-X- Strolie75 Bikkelmannetje Notorious_Roy daburnd88 BarryDopmeijer Refragmental Battlesickloner evert qbus CherrymoonTraxx gelly Ketel_1 Tikorev freud Koos Voos JeroenMeloen mistercool Vision yvonne Don_Tom kEUS Gellarboy Jernau.Morat.Gurgeh Een goedbedoelde tip voor deze mensen: ga alvast naar de Gamma om materiaal te kopen om je huis dicht te timmeren (wel hout met milieukeurmerk he, anders weten we meteen dat je VVD-stemt).
quote:Speknek stemt D66.
Op zondag 12 januari 2003 15:37 schreef Fogerty het volgende:[..]
speknek
puntloos
quote:*van stal haalt
Op zondag 12 januari 2003 00:15 schreef zodiakk het volgende:
Haalt iemand Zalm weer van stal? Ik zal zo goed als ik kan de betreffende persoon beledigen.
VVD? Nee!
Rasliberaal meldt zich vrijwillig. .
Het bewijs!
[Dit bericht is gewijzigd door sizzler op 14-01-2003 23:16]
**********De Zwarte Lijst***********
en ook nu een tip voor de mensen op de Zwarte Lijst: eet geen vlees tot de 22ste, anders haal je nog meer verdenking op je hals dan al het geval is!
Na intensief schaduwen en na verscheidene geheime interviews met familieleden te hebben afgenomen is mrcool van de lijst afgehaald. Gefeliciteerd, kameraad.
Onderzoeken naar andere ontkenners lopen nog en ik verwacht in de loop van deze week daar de resultaten van binnen te krijgen.
* * De strafmaat voor deze mensen is in heroverweging genomen naar aanleiding van schandalige contra-anti-VVD acties. Dit is onacceptabel en moet met een sterk repressief gezicht de kop in gedrukt worden. ook hierover later meer.
[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 15-01-2003 11:09]
voeg mij maar toe aan de zwarte lijst, ik schaam mij er niet voor dat ik op de partij stem die het beste economische beleid heeft, wat ten goede komt aan alle lagen van de bevolking, rijk en arm..
Niet mee eens? stem lekker ergens anders op, mij een zorg..
Ik sta er bij.
Zal nu elke dag 5 keer naar het beeld van Lenin en Stalin bidden.
YESSSSSSSSS
* kEUS zijn dag kan niet meer stuk.
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 23:58 schreef zodiakk het volgende:Na intensief schaduwen en na verscheidene geheime interviews met familieleden te hebben afgenomen is mrcool van de lijst afgehaald. Gefeliciteerd, kameraad.
Zodiakk, met betraande wangen en bevende vingers breng ik hier te berde die vier vreselijke, afschuwelijke woorden, die door jouw toedoen terecht zovele harten met angst hebben vervuld :
Ik ben een VVD'er.
[Dit bericht is gewijzigd door Koekepan op 15-01-2003 01:55]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |