In de bioscoop toen ze dat zwarte gat in gingen was een van de meest intense ervaringen die ik daar heb gehadquote:Op woensdag 6 november 2019 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duurde wel erg lang
Maar cinematografisch was dat wel plaatje
Matthew Mcmoeilijke achternaamOok zo'n bazenacteur. En dat terwijl hij in zijn jonge jaren werd gezien als niet veel bijzonders
Zo ontzettend koppig en stug. Mja, die vent moet ook gewoon psychisch geholpen worden. Hij vertrouwt nergens meer op en blijft dus enkel vasthouden aan de 'liefde' van dieren.quote:
Zo zou het leven eigenlijk een stuk beter zijn.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:13 schreef I het volgende:
[..]
Soort van, ja. Alleen krijgen ze dus de sleutel van een huis ipv geld, en moeten ze hun leven op zien te bouwen en weer op het rechte pad komen zodat ze de huur zelf kunnen gaan betalen etc.
Dat weet ik wel zeker ja. Zoiets kan je alleen in een bioscoop ervarenquote:Op woensdag 6 november 2019 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de bioscoop toen ze dat zwarte gat in gingen was een van de meest intense ervaringen die ik daar heb gehad![]()
Heb het verder nooit meer herkeken, denk dat als ik het thuis weer kijk het veel minder is.
Geen idee, heb dat programma dus nooit gezien, omdat ik dacht dat het toch matig zou zijn, vanwege Beau.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinkt wel als een beter concept dan ja. Was het niet bij dat vorige programma dat iermand van dat geld een Iphone X ging kopen?
lastig als het close komtquote:Op woensdag 6 november 2019 01:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb moeite deze zin te ontcijferen
Dit gaat over die meneer met die geit en die pony?quote:Op woensdag 6 november 2019 02:14 schreef I het volgende:
[..]
Zo ontzettend koppig en stug. Mja, die vent moet ook gewoon psychisch geholpen worden. Hij vertrouwt nergens meer op en blijft dus enkel vasthouden aan de 'liefde' van dieren.
Ik zou niet graag met ze willen ruilen.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zo zou het leven eigenlijk een stuk beter zijn.
Beau is tofquote:Op woensdag 6 november 2019 02:15 schreef I het volgende:
[..]
Geen idee, heb dat programma dus nooit gezien, omdat ik dacht dat het toch matig zou zijn, vanwege Beau.Maar daar heb ik me flink op verkeken.
Klopt ja.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit gaat over die meneer met die geit en die pony?
quote:Op woensdag 6 november 2019 02:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit gaat over die meneer met die geit en die pony?
Vanwege Beau ja? Vind hem juist enorm sympathiek altijdquote:Op woensdag 6 november 2019 02:15 schreef I het volgende:
[..]
Geen idee, heb dat programma dus nooit gezien, omdat ik dacht dat het toch matig zou zijn, vanwege Beau.Maar daar heb ik me flink op verkeken.
quote:
Ja, klopt. Maar ik vond hem dus altijd zo over de top in z'n Boulevard, Deal or No Deal en dat soort meukshows periode.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vanwege Beau ja? Vind hem juist enorm sympathiek altijd
Dat moet ik nog zien,schijnt wel een dingetje te zijn.quote:
Dat is geen toeval.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:17 schreef I het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar ik vond hem dus altijd zo over de top in z'n Boulevard, Deal or No Deal en dat soort meukshows periode.Heb hem daarna regelmatig ontweken.
Het is een behoorlijk ding, ja.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat moet ik nog zien,schijnt wel een dingetje te zijn.
Deal or no deal, is dan ook gewoon een over the top programma overallquote:Op woensdag 6 november 2019 02:17 schreef I het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar ik vond hem dus altijd zo over de top uit z'n Boulevard, Deal or No Deal en dat soort meukshows periode.Heb hem daarna regelmatig ontweken.
Five Days Inside heb je ook wel gezien toch?quote:Op woensdag 6 november 2019 02:17 schreef I het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar ik vond hem dus altijd zo over de top in z'n Boulevard, Deal or No Deal en dat soort meukshows periode.Heb hem daarna regelmatig ontweken.
True.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deal or no deal, is dan ook gewoon een over the top programma overall
Kijk goede tv*quote:Op woensdag 6 november 2019 02:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Samengevat: Kijk geen TV.
Ik bedoel dat je onderbuik weet dat je naar onzin kijkt.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:19 schreef I het volgende:
[..]
Schreeuwerig karakter bij een schreeuwerige show bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |