Wat verkochten ze nog meer bij die Amerikaanseweken bij Lidl dan? Echt nog nooit gezienquote:
quote:
quote:Op woensdag 6 november 2019 03:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat verkochten ze nog meer bij die Amerikaanseweken bij Lidl dan? Echt nog nooit gezien
Eik?quote:Op woensdag 6 november 2019 03:18 schreef I het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dit wel goud inderdaad, en sowieso qua prijs dikke prima, maar elke keer als ik daar naar binnen loop vind ik het zo'n zooitje en weet ik gewoon niet wat ik moet kopenquote:
Zo hebben ze dus vaker van die themaweken.quote:Op woensdag 6 november 2019 03:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind dit wel goud inderdaad, en sowieso qua prijs dikke prima, maar elke keer als ik daar naar binnen loop vind ik het zo'n zooitje en weet ik gewoon niet wat ik moet kopenBij de Jumbo en AH is het qua indeling en alles veel chiller
Als ze nou bezorgdienst hadden van Lidl zou het prima zijn, maar ik vind die winkels gewoon kutquote:Op woensdag 6 november 2019 03:26 schreef I het volgende:
[..]
Zo hebben ze dus vaker van die themaweken.Afgelopen week halloween meuk, nu komt langzamerhand het kerst/sinterklaasgedoe er aan. Italiaanse weken, Belgische weken, Caribische weken, Franse weken, XXL weken.
quote:Op woensdag 6 november 2019 03:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze nou bezorgdienst hadden van Lidl zou het prima zijn, maar ik vind die winkels gewoon kut
Hm nee, die Amerikaanse trok me meer aanquote:
Die XXL meuk is dan ook niet echt een week. Ze hebben vrij vaak wel XXL meuk in de aanbieding.quote:Op woensdag 6 november 2019 03:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm nee, die Amerikaanse trok me meer aan![]()
Nooit gehad, ben er wel benieuwd naar eigenlijkquote:Op woensdag 6 november 2019 03:36 schreef Fok-it het volgende:
Heb je die vega bitterballen en kroketten van Lidl weleens op?
Zag laatst dat ze bij de Mac veggie nuggets haddenquote:Op woensdag 6 november 2019 04:00 schreef I het volgende:
[..]
Nooit gehad, ben er wel benieuwd naar eigenlijk
Ja kloptquote:Op woensdag 6 november 2019 04:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag laatst dat ze bij de Mac veggie nuggets hadden
Die schijnt erg goed te zijn voor een veggie burger jaquote:Op woensdag 6 november 2019 04:06 schreef I het volgende:
[..]
Ja kloptWel tijdelijk helaas. Wou ze nog proberen, niet aan toegekomen.
McChicken en Homestyle Crispy Chicken hebben ze ook veggie. Ook wel benieuwd naar
Zijn burgers van Valess, da's toch wel de betere kwaliteit, ipv van die soja meuk.quote:Op woensdag 6 november 2019 04:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die schijnt erg goed te zijn voor een veggie burger ja
En beter voor le milieuquote:Op woensdag 6 november 2019 04:10 schreef I het volgende:
[..]
Zijn burgers van Valess, da's toch wel de betere kwaliteit, ipv van die soja meuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |