Seks is zeker slechtquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Drinken is ook echt slecht...
Wat gaat het volgende zijn seks? Friet?
Goed dat ik het weet.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:31 schreef Tjacka het volgende:
Ik hoop dat iedereen in BNW een beetje lief blijft vanavond. Aangezien ik aan de borrel ga.
Bierquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:51 schreef illusions het volgende:
[..]
Goed dat ik het weet.![]()
Vodka, of komkommer in een vissenkom?
Hier ook!quote:
Ik ga straks wel even kijken, maar alleen de hoofdmatch. Totaal onboeiend de rest.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hier ook!
Weet nog niet of ik naar dat meppen ga kijken.
Zag die ene net ko gaan, was er alweer klaar mee.
Wat ik nooit snap is dat degene die daar vechten geen code hebben.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:50 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik ga straks wel even kijken, maar alleen de hoofdmatch. Totaal onboeiend de rest.
Ook alleen maar omdat ik Badr een hersenschudding wil zien krijgen.
#teamrico
Ze hebben wel een code hoor, alleen Badr is gewoon een sukkel.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat ik nooit snap is dat degene die daar vechten geen code hebben.
Iemand kapot slaan buiten de ring is een ban voor het leven in de ring.
Dat slaat natuurlijk nergens op, hij hoeft niet te verliezen om verder te gaan met zijn leven hoor. Je weet dat je ook vrijwillig met pensioen kan?quote:Al verwacht ik dat Rico verliest, gewoon omdat die verder wil met zijn leven.
Badr is veel te oud om nog een carriere te willen, hij is 35 joh, dit is waarschijnlijk zijn laatste partij wel geweest.quote:Acteren en lesgeven, Badr kan zich nu positief laten zien en Rico wil er vanaf.
Zal 49/51 uitslag worden...
mooi lullen achteraf, zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 22 december 2019 00:16 schreef illusions het volgende:
[..]
Ze hebben wel een code hoor, alleen Badr is gewoon een sukkel.
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op, hij hoeft niet te verliezen om verder te gaan met zijn leven hoor. Je weet dat je ook vrijwillig met pensioen kan?
[..]
Badr is veel te oud om nog een carriere te willen, hij is 35 joh, dit is waarschijnlijk zijn laatste partij wel geweest.
Hoezo? Dit gaat toch helemaal niet over de partij zelf? Hij was voor de partij ook al 35 hoor, en de rest geldt ook gewoon.quote:Op zondag 22 december 2019 00:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
mooi lullen achteraf, zullen we maar zeggen.
Hari stond op punten voor, hij had hem gewoonquote:Op zondag 22 december 2019 00:20 schreef illusions het volgende:
[..]
Hoezo? Dit gaat toch helemaal niet over de partij zelf? Hij was voor de partij ook al 35 hoor, en de rest geldt ook gewoon.
Daar zeg ik toch helemaal niks over? Nogmaals, ik heb het toch helemaal niet over de partij zelf? Lees mijn post nog eens anders.quote:Op zondag 22 december 2019 00:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hari stond op punten voor, hij had hem gewoon
quote:Op donderdag 19 december 2019 23:52 schreef Tjacka het volgende:
Ik wil graag een topic maken over de feestdagen en bnw
Ik ben erg benieuwd of de doorgewinterde bnw'ers dit wel vieren aangezien je het kan zien als crowd control
Zou dit een goed topic worden @:lenny_leonard @:superhartje @:ootjekatootje @:lavenderr @:illusions
Het begin is wat matig. Maar naar mijn mening wordt het steeds beter. De achtergronden van bepaalde piraten wordt uitgediept en het verhaal is wmb heel erg goed.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat hebben we wel eens geprobeerd, maar dat kon me toen niet pakken.
Een serie als springvloed wel, ook een goeie deel twee
Je weet dat ik hier de baas ben!!!!quote:Op zondag 22 december 2019 09:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als ik dat wist zou ik het wel doen
Er is nog geen enkele reden om de baas te spelen.quote:Op zondag 22 december 2019 09:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je weet dat ik hier de baas ben!!!!
Je bent een lieve jongenquote:Op zondag 22 december 2019 09:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Er is nog geen enkele reden om de baas te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |