je moeder gek.. zeggen is bewijzenquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lekker zelf zoeken.
Football rules ofso.
Gofuckinggoogleit.com
Zodra een overtreding een tweede gele kaart of een directe rode kaart oplevert, mag er geen voordeel worden gegeven. Met andere woorden, reglementair had Rocchi die penalty nooit mogen geven, en had Veltman dus ook die tweede gele kaart niet mogen/kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 23:02 schreef Fretwork het volgende:
Ik weet dat die regel vroeger zo was, maar dit lijkt me wel een regel die de FIFA ooit vervangen kan hebben. Je kan in principe iemand onderuit schoffelen aan de andere kant van het veld als de bal al bijna het doel in vliegt.
Ronaldo ook dus..quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:56 schreef Caland het volgende: [..] Zodra de speler in kwestie echter een constant peen- en uiengezicht trekt (zoals in deze kwestie Veltman) mag er worden afgeweken van deze regel.
Zodra een overtreding een tweede gele kaart of een directe rode kaart oplevert, mag er geen voordeel worden gegeven. Met andere woorden, reglementair had Rocchi die penalty nooit mogen geven, en had Veltman dus ook die tweede gele kaart niet mogen/kunnen krijgen.quote:
Up to date linkje naar de officiële richtlijnen lulquote:Op dinsdag 5 november 2019 23:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zodra een overtreding een tweede gele kaart of een directe rode kaart oplevert, mag er geen voordeel worden gegeven. Met andere woorden, reglementair had Rocchi die penalty nooit mogen geven, en had Veltman dus ook die tweede gele kaart niet mogen/kunnen krijgen.
Voetbal kijken = ook de regels weten.quote:Op dinsdag 5 november 2019 23:01 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
je moeder gek.. zeggen is bewijzen
doe een linkje dan, piemel.quote:Op dinsdag 5 november 2019 23:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zodra een overtreding een tweede gele kaart of een directe rode kaart oplevert, mag er geen voordeel worden gegeven. Met andere woorden, reglementair had Rocchi die penalty nooit mogen geven, en had Veltman dus ook die tweede gele kaart niet mogen/kunnen krijgen.
doet wel ter zake..quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom doet er niet terzake. Spel had stilgelegd moeten worden om Blind eraf te sturenEn een vrije bal voor Chelsea dan.
Waarom weten onze experts op de tv met tonnen aan salaris dit niet?quote:Op dinsdag 5 november 2019 23:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dubbele straffen mogen niet.
Dit moet verboden wordentwitter:harryvermeegen twitterde op dinsdag 05-11-2019 om 23:00:15Voorlopig slaap ik niet! #CHEAJA https://t.co/PpaouJ2uEv reageer retweet
Linkje naar officiele spelregels. Zelden zo'n onzin gelezen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 23:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dubbele straffen mogen niet.
Omdat we liever naar de Britt Dekkers van de wereld kijken dan naar mensen met inhoud.quote:Op dinsdag 5 november 2019 23:04 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Waarom weten onze experts op de tv met tonnen salarissen dit niet?
kan heus nogquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:53 schreef Zwansen het volgende:
Hoe kun je je kansen voor de volgende ronde zo verpesten.![]()
Boehoequote:Op dinsdag 5 november 2019 23:04 schreef Zorro het volgende:
Mooi topic om te lezen dit
Ik hoop dat Chelsea ook nog een buitenspeldoelpunt gemaakt heeft, dat maakt het nog leuker.
5-4 zou het afgemaakt hebben, maar kom op, ik zal niet te veeleisend zijn
We hebben geen lijntje gezien, dus was buitenspel.quote:Op dinsdag 5 november 2019 23:04 schreef Zorro het volgende:
Mooi topic om te lezen dit
Ik hoop dat Chelsea ook nog een buitenspeldoelpunt gemaakt heeft, dat maakt het nog leuker.
5-4 zou het afgemaakt hebben, maar kom op, ik zal niet te veeleisend zijn
Dat ook nog ja lol./quote:Op dinsdag 5 november 2019 23:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We hebben geen lijntje gezien, dus was buitenspel.
YES!quote:Op dinsdag 5 november 2019 23:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We hebben geen lijntje gezien, dus was buitenspel.
PoepzOr moet zich eens rustig houden en naar mijn KPD linkje kijken.quote:Op dinsdag 5 november 2019 23:04 schreef Wereldgozer het volgende:
Poepz0r kopieert gewoon een tweetje
Iemand heeft teveel fifa gespeeld gok ikquote:Op dinsdag 5 november 2019 23:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzinquote:Op dinsdag 5 november 2019 23:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stuur link dan hontquote:Op dinsdag 5 november 2019 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
PoepzOr moet zich eens rustig houden en naar mijn KPD linkje kijken.
Nee. 1 was dom van veltman. Twee stond martinez gaar.quote:Op dinsdag 5 november 2019 23:05 schreef -Chakotay- het volgende:
alle 4 doelpunten van Chelsea zijn cadeautjes van de scheidsrechter
1e: twijfelachtige strafschop
2e: buitenspel
3e: onterechte strafschop
4e: gevolg door 2 rode kaarten
Ik zie niks lol.quote:Op dinsdag 5 november 2019 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja ik heb je 1.5 uur geleden getagged
Dit jaquote:Op dinsdag 5 november 2019 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Linkje naar officiele spelregels. Zelden zo'n onzin gelezen.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 23:05 schreef -Chakotay- het volgende:
alle 4 doelpunten van Chelsea zijn cadeautjes van de scheidsrechter
1e: twijfelachtige strafschop
2e: buitenspel
3e: onterechte strafschop
4e: gevolg door 2 rode kaarten
gezegd kan worden dat chelsea over beide wedstrijden geen enkel doelpunt uit eigen kracht en eigen spel heeft gemaaktquote:Op dinsdag 5 november 2019 23:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee. 1 was dom van veltman. Twee stond martinez gaar.
Daarna werd het absurd
Waren wel enorme frommelgoals van Chelsea mijn godquote:
Ajax speelt gelijk in Lille en Amsterdamquote:Op dinsdag 5 november 2019 23:06 schreef RipCity het volgende:
Valencia wint thuis v Chelsea
- Ajax wint v Lille
- Ajax-Valencia salonremise om Chelsea eruit te werken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |