Ik zal je 30cm eens scalperen zullen we zien wiensn probleem het isquote:
Ach laat die mensen pret hebbenquote:
Heel stiekem had ik gehoopt dat het in de periode dat Driepje nog mod was al die kant op geschopt zou worden.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach laat die mensen pret hebben
Als het aan jou gelegen had hadden we arme Deisyy met die zooi opgezadeld
Ik uh..quote:Op woensdag 6 november 2019 00:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik zal je 30cm eens scalperen zullen we zien wiensn probleem het is
Driepink?quote:Op woensdag 6 november 2019 00:39 schreef I het volgende:
[..]
Heel stiekem had ik gehoopt dat het in de periode dat Driepje nog mod was al die kant op geschopt zou worden.
Ik mag niet lekken maar we kunnen niet alles hebbenquote:Op woensdag 6 november 2019 00:39 schreef I het volgende:
[..]
Heel stiekem had ik gehoopt dat het in de periode dat Driepje nog mod was al die kant op geschopt zou worden.
Daarom. Had ik wel willen meemaken.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Driepink?
Ja,.. Die kan dat vast aan.
Heb je seizoen 2 van The end of the fucking world al gezien?quote:
René knijpt wel even een oogje toe.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik mag niet lekken maar we kunnen niet alles hebben
Dat geloof ik ook wel, maar om het haar te geven vind ik zo watquote:Op woensdag 6 november 2019 00:41 schreef I het volgende:
Maar Deisyy kan dat gepeupel ook wel aan joh. Daar geloof ik heilig in.Beetje vertrouwen in de modjes hebben René!
2 afleveringenquote:Op woensdag 6 november 2019 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je seizoen 2 van The end of the fucking world al gezien?
Extra versterking op MEN dus. haags wil vast wel weer terug.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel, maar om het haar te geven vind ik zo wat
Ik vind het echt geniaalquote:Op woensdag 6 november 2019 00:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 1 gezien
Ik vond dat eigenlijk best vermakelijk.
Hij lijkt inderdaad net zo leuk te zijn als seizoen 1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |